Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno ja lääkäri totesi ettei ole ihmekään kun

Vierailija
02.03.2007 |

" munasolut jo 31vuotiaita" .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä noita kuuntele!

Keskenmeno on tosi kamala tilanne. Ensin yrität lasta, sit onnistut tulemaan raskaaksi ja rakastat sitä pientä elämänalkua yli kaiken siellä masussa.

Sit joku törkee lääkäri pamauttaa noin.

Itse olen keskenmenon kokenut kaksi kertaa, toisella kerralla menetimme kaksoset. Meidän perheessä on 3 poikaa ja 3 enkelivauvaa, vaikka eivät mitään hautaa olekaan saaneet, niin ovat silti meidän enkelivauvojamme.

Mutta toivoa ei saa menettää, kyllä se uusi raskaus sieltä tulee, ei se sitä menetettyä vauvaa korvaa, mutta uusi elämän mahdollisuus kuitenkin. Oma pieni ihminen, jota rakastaa enemmän kuin mitään muuta maailmassa.

Voimia!

Vierailija
2/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ainakin itselleni jäi sieltä tuo soimaan korviin). Lauseessa on kyllä puoli totuutta, 31 vuotiaan munasolut on 10 vuotta vanhempia kuin 21 vuotiaan. 41 vuotiaan munasoluilla alkaa olla jo suuri todennäköisyys keskenmenoihin ja kromosomipoikkeavuuksiin. Munasolut olemme saaneet jo sikiöaikana lahjaksi ja niillä eletään sitten loppuun saakka.

Vierailija
4/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ja paikan tyylitaju ei ollut ehkä ihan parhaimmillaan, mutta tietty tuossa se totuuden siemen, että 25-vuotiailla menee kesken 10% raskauksista ja 35-vuotiailla 50% eli ei tietty ole harvinaista, vaikka ikävä tapaus tietty on.

Näitä sammakoita pääsee ajoittain lääkäreiltä. Mun äidin olis pitänyt laihduttaa (ja laihduttikin sitten) erään toimenpiteen vuoksi, mutta lääkäripä ehdotti vähän nopeampaa laihdutusmenetelmää, että bmi olis saatu alas - suositteli rintojen poistoa. Äiti oli vähän ihmeissään katsonut naislääkäriä, sen verran puun takaa tuommoinen kommentti tuli.

Vierailija
5/5 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa mieleen:

Olin viimeisilläni raskaana ja vastailin lääkärin kysymyksiin voinnistani, yms ja sanoin vauvan liikkeiden vähentyneen. Lääkäri keskeytti minut ja totesi, että " syntymätöntä lasta kutsutaan sikiöksi"

Niinpä: täysin totta, mutta samalla ihan turha, typerä ja kummallinen huomautus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan