Onko kohtuullista kahvi ja laskiaispulla 12€
Kirpaisi mutta maksoin kun en kehdannut lähteä pois kahvilasta.
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt koko totuus ja missä näin oli. Erikoiskahvi? Kahvin koko? Mitkä olivat pullan ja kahvin hinnat erikseen?
Porissa. Mukillinen tavallista kahvia, kahvi ja laskiaispulla oli yhteishinta TARJOUS.
Itselleni on vähän mysteeri, että miksi noita hintoja suostutaan maksamaan? Itse olisin tilannut halvimman kahvin tai teen, tai jos sekin ylihintaista niin lasin vettä, jos siis tyyliin kaveri haluaisi juuri siinä kahvilassa käydä.
Laskiaispullia leivon itse viikonloppuna.
on ok. Ehkä yksi laskiaispulla sesongissaan menee, sen raaskii ostaa. Tai helppo myös tehdä itse, jos enemmän söisi.
Saisi tuohon hintaan kyllä kermat olla vatkattu jostain Troijan Helenan maidosta, että itse ostaisin.
Ostaa 4 euron kahvipaketin sitten hankkii pullapussin,kerman ja hillon.Ei maksa paljon ja pääsee nauttimaan monista laskiaispullista ja kahveista.🤗
En ole missään Porissa nähnyt noin kallista kahvia. Yleensä otan ison latten 6€. Laskiaispulla 4.5€. Jää kauaksi ap:n hinnoista.
En ole missään Porissa nähnyt noin kallista kahvia. Yleensä otan ison latten 6€. Laskiaispulla 4.5€. Jää kauaksi ap:n hinnoista. Siis ap tosiaan otti peruskahvin.
Tuolla hinnalla saa jo kolmen ruokalajin lounaan, ja on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Ostaa 4 euron kahvipaketin sitten hankkii pullapussin,kerman ja hillon.Ei maksa paljon ja pääsee nauttimaan monista laskiaispullista ja kahveista.🤗
Mistä saa niin halvalla kahvipaketin, joka ei ole silkkaa kuraa? Kun ostaa 12 eurolla kahvia, jauhoja, rasvaa, sokeria ym. saa melko paljon kahvia ja pullaa.
Voisin maksaa suuriakin summia, jos kaupungilla olisi hyvätasoinen kahvila. Sisustus, tunnelma jne. kohdillaan, koulutettu ja ammattitaitoinen henkilökunta eikä jotain kikattelevia teinejä tiskin takana. Pöytiintarjoilu. PUHDASTA, ei kärpäsiä eikä roskia, ei tahmaista pöytää/lattiaa eikä pinttyneitä roiskeita seinissä.
Sekä Eurooppa että Aasia ovat täynnä tämmöisiä paikkoja- miksei sama onnistu meilläkin? En muista edes kenenkään kokeilleen. Joskus miljöö on kiva, mutta kokonaisuudessa on muuten suuria puutteita.