Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kinky-piirit on?

Vierailija
20.01.2025 |

Vaikka ihan vaan Suomessa? 

Mulla on joku melko hatara käsitys että mitä kaikkea on "maailmalla" elikkäs jenkeissä, online. 

En ainakaan mielikuvieni perusteella jotenkaan ole toiveikas, että ne olisivat minulle vastaus etsintääni ja voin tähän runoilla että miksi. Mutta kysymys tosiaan illan ratoksi kun olen jäänyt -jättäytynyt- taas sinkuksi. 

Olen hyvin introvertti, joiltain osin syrjäytynytkin, en kuitenkaan sosiaalisesti arka tai jännittynyt, enemmänkin epäsosiaalinen sanan kaikissa (kyllä, kaikissa) merkityksissä. En ole ikinä harrastanut satunnaista seksiä. Siihen ei liity moraalikysymyksiä tai oikeastaan kai varsinaisesti estojakaan? En vain pidä ajatuksesta enkä varmaan saisi mitään irti koko hommasta. En voisi olla vaikkapa seksibileissä seksiasussa tai osallistua jonnekin cocktailkutsuille tai ryhmäseksiin, orgioihin, mitä näitä nyt on. Habitukseni ei myöskään ole millään tavoin kinky. Tai edes mitenkään tyylikäs tai huoliteltu. 

Etsin aiemmin seksiä, seksisuhdetta ja olin todella avoin ja selkeä siitä mitä haen ja millainen itse olen. Joitain oikeasti kiinnostuneitakin oli, mutta lähemmin viestitellessä joko selveni että toiveeni olivat heille mahdottomia toteuttaa. Tai että he halusivat liikaa eli parisuhteen, jopa avosuhteen tai sitten viesteistään tai puhelimitse kävi ilmi että heillä oli kaikesta rehellisyydestäni huolimatta aivan väärä mielikuva minusta ja siitä mitä voin tarjota. Löysin sitten toisenlaisen järjestelyn jossa toinen osapuoli ei ainakaan inhoa mieltymyksiäni vaikka ei voikaan niitä toteuttaa. 

Nyt kun voisin etsiä kohta puoliin seuraa, muistelen lähinnä tympääntyneenä deittisovelluksia ja kun mietin miten erikoisia mieltymykseni ovat, pohdin pitäisikö suoraan vilkaista sinne kinky-puolelle, vaikka toisaalta olen saanut sen kuvan ettei sielläkään sellaista ole mitä etsin? En ole alistuva enkä alistava eikä valmiissa kinkykulttuurissa oikein ole näkynyt sellaista mistä pidän. Joissain rikostapauksissa joissa osapuolet ovat olleet kinkyilijöitä, sen sijaan on ollut mielekkäitä teemoja :) 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele, kysele. Voit hyvin löytää sopivan ihmisen. 

Vierailija
2/12 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinky piireissä on asiallista porukkaa. Toki joitakin sekopäitä sopii sekaan jotka kyllä saavat äkkiä porttikiellon yhteisöön. Itse löysin tätä kautta dominan ja tapailemme säännöllisesti. Ihan mahtavaa kun saan toteutaa seksuaalisuuttani alistua naiselle ja palvella häntä. Piiskaa saan joka kerta koska se on mieltymyksistäni ykkönen ja toinen on että olen siveysvyössä. Dominani siis kontrolloi minua sessioissa täysin. Mieleni ja fiilikseni on parantunut huomattavasti ja elämänlaatu myös. Suosittelen hakeutumaan johonkin esim: bdsm baariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisiahan ne piirit on enimmäkseen, mutta joitain sekopäitäkin aina löytyy. Itsellä oli "onni" törmätä pariin sellaiseen, kun itse jaksoin vielä siinä harrastusporukassa olla mukana. Lisäksi kannattaa muistaa, että jos on yksi yhteinen mielenkiinnonkohde niin se ei välttämättä meinaa, että niiden ihmisten kanssa olisi muuten mitään yhteistä tai henkilökemiat toimisi. Sellainen oli ainakin oma kokemukseni osittain. Ihan ok ihmisiä suurin osa, mutta jos ei kemiat toimi niin sitten ne ei toimi.

Vierailija
4/12 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aika lottovoittohan se olisi että löytyisi joku joka tykkää juuri samasta mutta sitten oltaisiin heti vielä tähtiin kirjoitettu pari tai edes hyvät kaverit. En mitenkään kauhean toiveikkaana odota, että löytyy se perfect match. Mutta nk. tavallisella puolella olen lähinnä pettymys kun näytän tavanomaiselta ja monet eivät profiileja lue niin tuntuu että saa kahlata satoja turhia keskustelunavauksia läpi vain jotta mies tai nainen järkyttyy heti etten olekaan hakemassa vaniljaa. 

Pitänee siis uskaltautua jonnekin tutustumaan. 

Vierailija
5/12 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin jossain tai saisin noin sekavan selostuksen siitä mitä toinen osapuoli etsii ja haluaa, niin skippaisin kyllä heti. Vaikka suht avoin olen kaikenlaisille himoille.

Vierailija
6/12 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin jossain tai saisin noin sekavan selostuksen siitä mitä toinen osapuoli etsii ja haluaa, niin skippaisin kyllä heti. Vaikka suht avoin olen kaikenlaisille himoille.

No ei mun profiili kyllä koskaan ole ollut sekava selostus :) 

Tässä aloituksessa en tuonut esille kinkkejä tai mieltymyksiä sen tarkemmin, kun en ole täältä seuraa etsimässä. Ainoastaan tosiaan sen, ettei omat himot osu valmiiseen ainakaan yleisimpään kinky/bdsm-näkymään ja että nuo mieltymykseni edellä kuitenkin mielelläni seuraa etsisin. 

Saatan hyvinkin olla liian tylsä kinkypiireihin vaikka himoni eivät tylsiä olekaan. 

Vierailija
7/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaikenlaisia ihmisiä, mutta ei nyt sentään vauvasta vaariin ihan kuitenkaan. Ei se mikään valtava vaiva ole käydä muutamat bileet katsastamassa, mutta lienee turhaa, kun olet jo vähän niin kuin päättänyt, ettei sovi sinulle kuitenkaan.

Vierailija
8/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa yksi aiempikin vastaaja totesi, avauksesi ei ollut todellakaan kovin avaava.

Kerroit lähinnä muutamia seikkoja siitä, mitä et hae, mutta et juuri mitään hakemustasi.

Kinkyä on niin monenlaista, ettei sitä voi kaikkea niputtaa kaiken kattavaan pakettiin. Sama vaikkapa käsitteillä "nainen" tai "mies". Ajattele kysymystä "Millaisia naiset ovat?" ja onko siihen mahdollista vastata kunnolla.

Vierailija
9/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella piirejä. Vuosien kokemusten jälkeen päätin jättää ne taakseni. Sisäänpäinlämpiävää porukkaa, epäeettistä toimintaa, ikävistä asioista ei saa puhua, juoruilua ja ulossulkemista tapahtuu jatkuvasti, selkeästi traumatisoituneita uusia, nuoria käsitellään törkeästi ja jaetaan sisäpiiriläisten kesken miten halutaan. Jos piireihin haluat niin varaudu pitämään omat rajasi, älä ole sinisilmäinen, älä lähde kaikkeen mukaan, älä usko mitä ihmiset sanovat, äläkä missään tapauksessa rakastu kehenkään. Itse sain erittäin  pahasti siipeeni tutustuttuani ihmisiin, joihin ei olisi kannattanut missään tapauksessa uskoa ja luottaa. Olen joutunut käymään pitkän tien eri terapioissa kokemusteni jälkeen. 

Mieti tarkkaan mitä haluat ja mihin olet valmis jos päätät piireihin mennä. Itseään kannattaa suojella ja oma hyvinvointi pistää kaiken muun edelle.

Vierailija
10/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetäänkö noissa kinky piireissä piirikunnallisia kisoja eri lajeissa?

Vierailija
11/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi kyllä kertoa, onko mies vai nainen, koska se kuitenkin vaikuttaa siihen, miten seuranhakua kannattaa lähestyä

Vierailija
12/12 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voisi kyllä kertoa, onko mies vai nainen, koska se kuitenkin vaikuttaa siihen, miten seuranhakua kannattaa lähestyä

Aloittaja on ihminen. Kohtele häntä sellaisena äläkä ala tuputtamaan mitään sukupuoli stereotypioita tai omia vinksahtaneita fantasioitasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme