Nainen 45+
Oletko huomannut, että monisuhteisuus kiinnostaa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kevytsuhteisuus voisi kiinnostaa, ei varsinaisesti monisuhteisuus.
No tarkoitin ehkä tuota enemmän.
Itselläni alkoi tuossa 45 iässä tuntua luonnolliselta. Nyt olen vähän päälle 50, eronnut, eikä 2 ystävyys/romantiikka/kevyt/seksisuhdetta vierekkäin tunnu mitenkään oudolta. Kumpikin on ihan oma juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni alkoi tuossa 45 iässä tuntua luonnolliselta. Nyt olen vähän päälle 50, eronnut, eikä 2 ystävyys/romantiikka/kevyt/seksisuhdetta vierekkäin tunnu mitenkään oudolta. Kumpikin on ihan oma juttunsa.
Tämä! Itselläni on kaksi panojuttua ja molemmilta saan hiukan eri asioita ja täydentävät siten toisiaan toisistaan tietämättä. Passeli tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itselläni on kaksi panojuttua ja molemmilta saan hiukan eri asioita ja täydentävät siten toisiaan toisistaan tietämättä. Passeli tilanne.
Mun miehet on kuulleet toisistaan. Uudempi tietää, että minulla on seksiä ensimmäisen kanssa. Ensimmäinen tietää että tunnen jonkun jossain. Se riittää, eikä asiaa tarvitse enempää puida.