Yhdyntä on tekniikkalaji
Olen aina ollut sitä mieltä, että yhdyntäorgasmin saaminen naiselle on tekniikkalaji. Vaimoni osaisi säätää lantionkulman, liikkua ja ottaa kaluni tarpeeksi syvään jo heti suhteen alusta alkaen saadakseen orgasmit. Osasi opettaa minut näyttämällä miten sai. Tuli varmaan luonnostaan, kun ikääkin oli vasta 18v. Toiimi takuuvarmasti aina. Tuossa samaa asiaa todettu isossa tutkimuksessa.
https://www.storiesandjourneys.com/adv-angling?utm_source=facebook&utm_…
Kommentit (25)
Hyvä seksi vaatii enemmän ajattelua kuin tekniikkaa!
Miten te miehet yhtäkkiä tiedätte niin paljon vulvasta, kun teillä ei sellaista itsellä ole eikä tule olemaan? Nainen voi saada päältä orgasmin, vulvan sisältä ja vielä anaali-seksin kautta (rimming! mm). Myös rintojen koskettelu/suutelu voi vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen orgasmiin yhdynnässä voi vaikuttaa sillä, että anta sille klitorikselle sen mitä se haluaa.
Naiset eivät tarkoittaneet klitorista vaan sitä missä kulmassa ja millä syvyydellä penis osuu naisen omaan hot spottiin, joka tuottaa orgasmin. Ne mollemmat kun vaihtelee eri naisilla. Sitä, että voisi tarkoituksella naida peniksellä hänen oikeaa kohtaa eikä orgasmit tulisi vain sattuman kauppana. Lue niin tiedät.
Mä en ainakaan saa orgasmia, vaikka se penis pyörisi mun sisällä kuin poranterä. Se onnistuu joko käsillä, lelulla tai sitten ratsastaen, niin et ikään kuin istun klitorikseni päälle ja hieron sitä miehen häpykumpua vasten.
tähän ikään on jo tarpeeksi petikumppaneita ja seksikertoja jos vaikka minkälaisissa asennoissa ja kulmissa, plus kaikki masturbointi- ja it
Ja sinä luulet, että muunlaisia naisia ei ole olemassa. Vähemmistössä toki, mutta tuollaisiakin löytyy.
Onneksi olenkin! Ei paljon tarvii hipaista..