Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pehmosukkia joissa on koot (eikä one size)?

Vierailija
20.01.2025 |

Sain joululahjaksi one size pehmosukat ja ne ovat liian isot. Jalkani on 36 ja one size kattaa koot 36-40, joten ei ihme että isot. Onko siis pehmosukkia joissa koot erikseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lastensukat.

Vierailija
2/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt katsomassa lastenosastoilla? Siellä luulisi olevan pehmosukkia, jotka pienempää kokoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Miksi en tuota itse keksinyt. Kiitos.

ap

Vierailija
4/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ei yleensä oo merkitty sitä kantapäätä ollenkaan jos on yhden koon eli vetää vaan vartta pidemmälle jos pieni jalka.

Vierailija
5/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten osasto. Prismassa oli just joulun alla niin aikuisten kuin lasten osastolla semmoisia luontoaiheisia pehmosukkia, ihan samannäköiset sukat, mutta aikuisten puolella koot  oli muistaakseni 37-42 välillä, ja lasten puolella isoin koko oli 35-36.

Mulla on kengänkoko 36, joskus 37, niin mietin hulluna että uskallanko ostaa 35-36 koon sukat, mutta ostin, koska kaikki aiemmat on olleet liian isoja siis ne 37-38 väliset sukat, kantapää menee nilkkoihin. Nappiin meni! Lasten puolen 35-36 koon pehmosukat olivat just hyvät! 

Vierailija
6/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden koon sukkia ei kannata tosiaan ostaa, ollenkaan, jos on pienikokoinen. Kantapäät menee nilkkoihin. Oon kanssa saanut joskus niitä joululahjaksi. Sama homma käynyt. Tietenkin ihanaa, että saa lahjaksi/kiitollisuus, mutta joo.

Vierailija
7/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalka on 37 ja ehdottomasti korkeintaan 34-36 koon pehmosukkia. one size on ainakin yli 38 jalkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän