Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä ihmiset ovat viitseliäitä! Myyvät netissä jotain sukkaparia tai pipoa...

Vierailija
02.03.2007 |

Otetaan kuvia, laitetaan ilmoitus, keskustellaan viestitse, mennään postiin lähettämään sukkapari, ja kas - tilille kolahtaa 50 senttiä!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuisivat perseet homeessa av:lla mielummin ja jauhaisivat paskaa. Niin, harrastus kai tuo huutonetti yleensä on?

Vierailija
2/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olisi sääli heittää hyvää tavaraa roskiin. UFF:n toiminnan vilpittömyydestä en ole vakuuttunut, joten mieluummin toimitan suoraan tarvitsijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se kierrätys ja vaatteet eteenpäin saaminen sitä tarvitsevalle on tärkeää.

Vierailija
4/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisille se kierrätys ja vaatteet eteenpäin saaminen sitä tarvitsevalle on tärkeää.

no eikä niitä olis silloin helpompi viedä vaikka SPR:n kirpparille? niin minä teen, ei jaksa alkaa mitään ilmoituksia väsäämään ja postittelemaan tavaroita.

Vierailija
5/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

no eikä niitä olis silloin helpompi viedä vaikka SPR:n kirpparille? niin minä teen, ei jaksa alkaa mitään ilmoituksia väsäämään ja postittelemaan tavaroita.

Mulle huutis on harrastus. Helppo kotona harrastaa ja kirjeet vien kätevästi samalla kun ulkoilen lasten kanssa. Onpahan jotain tekemistä ;-)

Mulla olisi tosi tylsää jos tekisin kaiken aina helpoimman kautta. Helpoinhan olis paiskata ne roskiin.

Vierailija
6/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle huutis on harrastus. Helppo kotona harrastaa ja kirjeet vien kätevästi samalla kun ulkoilen lasten kanssa. Onpahan jotain tekemistä ;-)

Mulla olisi tosi tylsää jos tekisin kaiken aina helpoimman kautta. Helpoinhan olis paiskata ne roskiin.

Vaan sitä, että joku myy ja pakkaa sukkaansa siksi, että saa sen kierrätettyä.

Vierailija
7/7 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämäti, kun asiaa noin ajalttelee, niin alkaa naurattaa :D

Mutta mukava kuitenkin saada noita tarpeettomia tavaroita eteenpäin. Roskiinkaan ei viitsi laittaa. Ja jos joku tyytyväinen siitä maintitsemastasi sukkaparista tai piposta, niin itsellekin tulee hyvä fiilis.

Kannattavaa tai ei, niin ainakin mukavaa :)