Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin auttaa tuttavaperhettäni ja heidän lapsiaan?

Vierailija
02.03.2007 |

Vai onko kaikki toivo mennyttä?

Tilanne: poikamme ovat samassa koulussa ja asutaan tosi lähekkäin, pojat ovat 10v ja 11v. Tällä tuttavaperheen pojalla on tosi huono itsetunto, joka purkautuu kerskailuna, valehteluna, aikuisten selän taakse piilotteluna, jopa näpistyksenä. Tämä perheen lapset ovat tottuneet saamaan kaiken ja sen he myös tekevät. Vanhemmat ovat aivan lapsiensa pillien tanssitettavia, heillä on 13v tyttö.

Mistä hyvä itsetunto muodostuu, kun meidän pojalla itsetuntoa on ihan riittämiin, vaikka me ollaan ihan tavallinen perhe ja meilläkin on omia ongelmia. Minua vaan niin surettaa nämä perheen lapset, miten voisin puhua vanhemmille, mistä oikein on kysymys. Joskus vaan tuntuu että ulkopuolinen näkee asiat selvemmin, eivät itse asianomaiset. Nyt tässä vaan on ollut sellaisia tapahtumia että voisi olla saumaa avoimeen keskusteluun, mutta luuletteko te että kannattaa edes yrittää?

Kyselkä jos haluatte tietää lisää asiasta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin itserakas viesti, että ihan hirvittää. Ehkä te tarvitsette apua enemmän kuin naapurinne.

Vierailija
2/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saa omahyväisen vaikutelman, valitettavasti. Varmaan on parempi, jos et puutu heidän asioihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydentää 5 viestiään

Vierailija
4/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonutkaan ettäkö minun juuri pitäisi puuttua asiaan juttelulla, sen takia juuri kysyinkin, kun en tiedä. Mutta sen tiedän että jotain olisi tehtävä, mutta kun kerta te olette sitä mieltä tai pikemminkin sinä, niin teen asialle jotain muuta. Mitä se olisi en vielä tiedä mutta en voi antaa asian olla. Kyll mä jotain keksin