Harmittaa ja suuresti. Olisi yksi retki...
mahd. tulossa talviloman alussa ja retki sisältää uimista uimahallissa. Minulla on luultavammin kk:set tuolloin. Onko tamponien käyttö, kuin riskiä peliä? Kun nuorempana oli tamponipaketeissa varoituksia enkä koskaan ole uskaltanut tamponeja käyttää.
Tai en tiedä voiko uimahallissa altaan reunalla sisävaatteet päällä katsella, kun lapsi ui? Jos itse ei voi uimaan mennä.
Kommentit (7)
Kyllä uimahallissa voi olla muuten kuin uima-asussa. Tamponien käyttö on helppoa, kun löytää sopivan itselleen. Onhan niitä myös kuukuppeja esimerkiksi.
Minulla on kuukautiset yhy yhy yhhyyyy😭😭😭
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni uimahalleissa ei voi millään verukkeella oleskella allasalueella muuta kuin uima-asussa ja hyvä niin. Ja ihmettelen kyllä, jos aikuinen nainen antaa jokakuukautisen toiminnon haitata elämäänsä tuossa määrin. Eikun opettelemaan tamponien käyttöä; sen jälkeen kun itse nuorena aloitin, ei kyllä tullut mieleenkään enää siteisiin vaihtaa.
Kyllä ainakin niissä uimahalleissa, missä olen itse käynyt on hyvinkin tavallista, että vaikkapa uimakoululaisia on vanhemmat saattamassa ihan tavallisissa vaatteissa. Ei sentään kengät jalassa, tai korkeintaan jotkut rantasandaalit tai crocsit.
Juoksutat sitten ne veret altaaseen. Eihän se sun värkkis mikään umpio ole mikä menee kiinni.
Sama kun menisit siteellä uimaan. Yhtälailla huljutat veristä tamppoonia vedessä. Tamppooni imee heti vettä jo suihkussa ja sitten alkaakin ylivuoto.
Jos retki sisältää myös toisen aikuisen jää pois uimasta jos on niin vaikeaa. Jos ei, peru itse varaamasi retki jos on niin vaikeaa.
Käsittääkseni uimahalleissa ei voi millään verukkeella oleskella allasalueella muuta kuin uima-asussa ja hyvä niin. Ja ihmettelen kyllä, jos aikuinen nainen antaa jokakuukautisen toiminnon haitata elämäänsä tuossa määrin. Eikun opettelemaan tamponien käyttöä; sen jälkeen kun itse nuorena aloitin, ei kyllä tullut mieleenkään enää siteisiin vaihtaa.