Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies ei enää kiihota eikä sytytä

Vierailija
20.01.2025 |

En syty enää omasta miehestä eikä seksiä ole ollut vuosiin enkä sitä hänen kanssaan enää haluakaan. Muuten elo ja olo on varsin mukavaa. On yhteinen asuntolaina jne eli ero ei olisi mikään helppo pikku juttu.

Muita ajatellessa olen hetkessä märkä ja panettaa vietävästi. Pitääkö hankkia rakastaja vai selviytyä vaan omalla kädellä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh, ei täälläkään kiinnosta tippaakaan. Tässä vaan ollaan. Hän haluaa olla näin! Olen alkanut puhua joskos hän lähtisi vaikka viikonloppulomalle ja löytäisi sieltä jonkun naisen joka hänet sytyttäisi. En pistä hanttiin. Mies on oikein hyvän näköinen ja muutenkin mukiin menevä. Nuorempana sai naisen kun naisen, ja myös käytti tilanteet hyväkseen, ei välttämättä seksissä mutta sai kyllä naiset kuolaamaan peräänsä. Ollaan oltu yhdessä vuosikymmeniä, naimisissa 20 vuotta, lapset alkaa olla omillaan. Tiedän että hän ei mielellään ole avoimen suhteen kannalla mutta yritän nyt häntä työntää vaikka vieraisiin jos vähän piristäisi elämää. Itse minulle kyllä seksi kelpaa aina kun siihen on mahdollisuus. Viimeksi Rukalla kun olin siellä lomailemassa ystävättäreni kanssa. En ole hänelle siitä kertonut kun ei ole kysynyt. Mutta tällä tavalla etenee meillä.

Eiköhän se tiedä ja sen takia ei seksiä olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä