Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti toimiva tuote ryppyihin/juonteisiin?

Vierailija
20.01.2025 |

Toimiiko mikään ihonhoitotuote oikeasti ryppyihin ja juonteisiin? Oletko löytänyt tuotteen, joka olisi madaltanut juonteita ja ryppyjä?

Täytän 36, ja ensimmäiset ikääntymisen merkit tulleet iholle. Otsassa pari alkavaa juonnetta ja orastavat sibeliukset. Voiko näitä hoitaa kotikonstein (terveellisten elämäntapojen lisäksi) vai onko vaan otettava pistoshoitoja?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski. Kun pikkuhiljaa lihottaa itseänsä, pysy iho mukavan pinkeänä eikä oo rypyistä tietoakaan.

Mutta naama valahtaa painavana enemmän, kummallinen vinkki mitä täällä aina suositellaan. Jos ei näytä ihan Auschwitzista tulleelta niin hoikkana ja ryhdikkäänä näyttää aina paremmalta. Lihavat teinitkin näyttävät kolmikymppisiltä.

Vierailija
22/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihapposeerumi. Ei auta todella syviin ryppyihin mutta suurin osa muista juonteista häipyy aika hyvin. Vaikutus on valitettavasti tilapäinen eli tuota pitää laittaa muutaman kerran kuukaudessa jos haluaa pysyä sileänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide on tärkein ehkäisijä. 

Vierailija
24/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli, suun kautta otettu kollageenijauhe, c-vitamiinia sisältävät tuotteet, kasvojen kinesioteipit. Ihon hoito ylipäänsä. Aurinkosuoja.

Vierailija
25/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat vaikka olet vasta alussa, luuletko että helpottaa kun olet 46, tai 56? . Pahenee x 100 ja päälle saat muuta vaivaa, esivaihdevuodet ja vaihdevuodet sekä nousevat arvot verenpaineesta ja kaikessa.

Jos haluaa olla kunnossa 45-55, vaatii itsekuria eikä siltikään ole enää kuin 30.

t. N48

Vierailija
26/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksymään itsesi, ajan kuluminen näkyy väkisin naamassa kaikilla jollain tavalla, nuoruuden hehkeys häipyy väkisin kun ikää alkaa olla yli 30. Ja niin se kuuluu ollakin. Vai haluatko ryhtyä sellaiseksi kaamean näköiseksi ilmeettömäksi botox- naamaksi, jolla on töröhuulet, sileät täytetyt hamsterinposket mutta ryppyinen leuka ja kaula, koska niitä ei voi halvaannuttaa botoxilla. Ovat kuule tosi kauniita ihmisiä ne sellaiset :D

No just joo. Ikään kuin olisi olisi vain nämä vaihtoehdot. Olen itse ottanut joitakin kertoja botoxia sibeliusryppyhin. En silti ole todellakaan mikään töröhuulinen hamsteriposki.

N53

Vierailija
27/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuku sellällään ja vältä kaikkia ilmeitä

Vierailija
28/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinesioteipeillä voi vaikuttaa hyvin juuri Sibelius- ja otsaryppyihin. Toimii oikeasti, mutta vaatii tietty sen, että niitä käyttää pitkäjänteisesti.

Vierailija
29/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kysymässä apteekista tai kosmetologilta apua. Ota selvää hintatasosta, ettei sinulle pysty myymään mitä tahansa.

Ikääntyvälle iholle suunnatut hoitotuotteet on oikeasti hyviä. Niissä on huomioitu se, miten iho muuttuu iän myötä ja sen kyky palautua, kosteutua, kuivua, palaa jne muuttuu. Jos vertailet nuorten tuotteisiin, huomaat eron.

On tärkeää että päivällä on päivävoide (siinä on suojakerroin, joka suojaa auringonvalolta, joka aiheuttaa ryppyjä) ja yöllä yövoide (siinä ei ole suojakerrointa, mikä itsessään aiheuttaa ryppyjä). Näitä saa tarjouksista jopa alle kympin purkki, jos haluaa kokeilla ensin edullisilla, Loreal, Garnier jne. 

Paitsi että termiä IKÄÄNTYVÄ IHO käytetään vasta alkaen 45vuitiaasta ihosta. Ap on 35,,,

Vierailija
30/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUMMELI

Vierailija
31/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuku sellällään ja vältä kaikkia ilmeitä

ryhdy työttömäksi tai vangiksi niin voit selällään 24/7

Vierailija
32/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi joku tuote joka oikeasti vähentää ryppyjä ja juonteita niin en käyttäisi. Kuulostaa niin tujulta tavaralta että en missään nimessä käyttäisi sitä omaan kehooni. 

Se ei ole ihan noin vaarallista. Kyse on vain ihonhoidosta. Jos hoidat väärillä tuotteilla tai et ollenkaan, iho on kuiva ja rypistyy. Jos kosteutat oikein, se pysyy kimmoisana eikä mene kurttuun. Olet varmasti hoitanut joskus nahkakenkiä? Sen enempään voiteetkaan ei pysty, mutta lähes ihmeisiin pystyy, kun on oikea lankki.

Pitää muistaa, että kaikki mitä laitat ihollesi, imeytyy ihon kautta kehoosi vierasaineena. Ei ihme, että syövät vain lisääntyvät kun ihmiset hierovat nahkaansa ties mitä ryppyvoiteita yms. seerumeja. Kamala nykyaika, kun miettii vaikka isoja, laajoja tatuointejakin, niissä väriainessa on vaikka mitä myrkkyjä, kyllä ne kehoon sieltä ihosta imeytyvät. 

Vierailija
33/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväksymään itsesi, ajan kuluminen näkyy väkisin naamassa kaikilla jollain tavalla, nuoruuden hehkeys häipyy väkisin kun ikää alkaa olla yli 30. Ja niin se kuuluu ollakin. Vai haluatko ryhtyä sellaiseksi kaamean näköiseksi ilmeettömäksi botox- naamaksi, jolla on töröhuulet, sileät täytetyt hamsterinposket mutta ryppyinen leuka ja kaula, koska niitä ei voi halvaannuttaa botoxilla. Ovat kuule tosi kauniita ihmisiä ne sellaiset :D

No just joo. Ikään kuin olisi olisi vain nämä vaihtoehdot. Olen itse ottanut joitakin kertoja botoxia sibeliusryppyhin. En silti ole todellakaan mikään töröhuulinen hamsteriposki.

N53

Se botox veltostuttaa ihosi niin että kohta roikkuu netistä pahemmin.

Vierailija
34/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoil ja hyaluronihapposeerumit toimii

Vierailija
35/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy kysymässä apteekista tai kosmetologilta apua. Ota selvää hintatasosta, ettei sinulle pysty myymään mitä tahansa.

Ikääntyvälle iholle suunnatut hoitotuotteet on oikeasti hyviä. Niissä on huomioitu se, miten iho muuttuu iän myötä ja sen kyky palautua, kosteutua, kuivua, palaa jne muuttuu. Jos vertailet nuorten tuotteisiin, huomaat eron.

On tärkeää että päivällä on päivävoide (siinä on suojakerroin, joka suojaa auringonvalolta, joka aiheuttaa ryppyjä) ja yöllä yövoide (siinä ei ole suojakerrointa, mikä itsessään aiheuttaa ryppyjä). Näitä saa tarjouksista jopa alle kympin purkki, jos haluaa kokeilla ensin edullisilla, Loreal, Garnier jne. 

Paitsi että termiä IKÄÄNTYVÄ IHO käytetään vasta alkaen 45vuitiaasta ihosta. Ap on 35,,,

Kyllä ikääntyvä iho on jo ap:n ikäisellä, alkaa kilometrit näkyä. Nuori iho on alle 25-vuotiaana. 

Vierailija
36/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53

Se botox veltostuttaa ihosi niin että kohta roikkuu netistä pahemmin.

No hahhah, kenellä muka otsa roikkuu? Kateellinen haahka.

N53

Vierailija
37/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans jo kolmikymppisenä sibeliukset, kun perusilme esim. keskittyessä on hieman kulmat kurtussa. Olen aika ilmeikäs muutenkin.

Jossain vaiheessa harkitsin pistoksia (hyvin pinnallisesti kaikissa merkityksissään) mutta botox on myrkkyä ja täyteaineet voivat sokeuttaa kerrasta jos menee yhtään pieleen, eikä niitä ole säädelty. Ja jos yhtään ottaa liikaa tai liian usein niin voi alkaa näyttää vähän oudolta. Päätin sitten tyytyä ihonhoitoon. Käytän retinolia ja  glykolihappoa sekä c-vitamiiniseerumia ja aurinkosuojaa.

Sibeliuksista "kärsiville" vinkkaisin katsomaan yle areenasta Kapelimestarit-dokimenttisarjaa. Kun näin Susanna Mälkin haastateltavana, huomasin hänellä olevan ihan samanlaiset, ja kun kuvattiin työtä, keskityymisilmekin oli hieman kulmat kurtussa. Ja hänhän on todella kaunis! Kypsällä, luonnollisella ja syvällä tavalla. Eli kaikki muutkin voi olla!

Tarvitsisimme enemmän rehellisesti ikääntyneitä ja upeita naisia kuvastoon. 

Vierailija
38/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinoil ja hyaluronihapposeerumit toimii

Nämä. Eikä maksa paljoa. Itse kätän Ordinaryn tuotteita, ovat hyviä.

Vierailija
39/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nuoruudessani vain Nivean kosteusvoidetta ja keski-iässä apteekin kosteuttavaa perusvoidetta. Aina on luultu nuoremmaksi kuin olen.

Syyn rypyttömyyteen uskon kuitenkin olevan siinä, etten ole yleensä meikannut, olen meikannut vain harvoin, kuten johonkin juhliin yms. Kun ei pääsääntöisesti meikkaa, ei tarvitse olla yhtä paljon puhdistamassakaan sitä naamatauluaan, vaan iho saa olla pääosin rauhassa ja vapaa tuotteista. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että mitä useammin kasvojensa ihoa hankaa ja kuluttaa meikillä ja puhdistuksilla, sitä ryppyisempi tulee myöhemmin olemaan.

Vierailija
40/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaisin syntyminen aiheuttaa ryppyjä. Olisi pitänyt syntyä 30 vuotta myöhemmin niin ei olisi ryppyjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan