Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin äsken komeroituneista ihmisistä

Vierailija
20.01.2025 |

Ja kyllä tuntui pahalta. Koskisi itseänikin jos en aikanaan olisi hakenut ja saanut apua. Nykyisin pärjäilen vaikka tarvitsen psyyke lääkkeitä, onneksi on apua, tuollainen elämä ei ole elämää.

Minä olisin aikoja sitten tehnyt itsemurhan jos minulle ei olisi suotu apua, vaikka sitten joutuisin käyttämään lääkitystä aina, kunhan saan oikeasti elää.

Minun sairauteni nimi on ahdistuneisuushäiriö.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisikymppinen komeroitunut nainen. Olen ihan tyytyväinen elämääni. Jossain vaiheessa ahdisti, kun en saa mitään mitä muut: puolisoa, perhettä, omistusasuntoa, kavereita jne, mutta sitten se ahdistus vaan meni ohi ja tavalalan tietoisesti päätin, että haluan pysyä mukavuusalueellani komerossa ja elää loppuikäni näin. Oikein mukavaahan tämä hikikomero-elämä on, someillen ja nettaillen ja tietokonepelejä pelaillen, ulkoillen jne.

Vierailija
2/3 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen viisikymppinen komeroitunut nainen. Olen ihan tyytyväinen elämääni. Jossain vaiheessa ahdisti, kun en saa mitään mitä muut: puolisoa, perhettä, omistusasuntoa, kavereita jne, mutta sitten se ahdistus vaan meni ohi ja tavalalan tietoisesti päätin, että haluan pysyä mukavuusalueellani komerossa ja elää loppuikäni näin. Oikein mukavaahan tämä hikikomero-elämä on, someillen ja nettaillen ja tietokonepelejä pelaillen, ulkoillen jne.

Etkö kaipaa koskaan seuraa? Kyllä minäkin joskus viihdyn yksin, mutta olen hyvin sosiaalinen ihminen pohjimmiltani. Ja kun mulla on lääkitys niin saan sellainen myös olla. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa komeroitunut? Ennen lgbt ihmiset olivat kaapissa, eng closet, mutta nyt ei taida siitä olla kyse?

Ensimmäinen vastaaja puhuu hikikomerosta, tarkoittanee hikikomori:a, eli eristyksiin vetäytyvää ihmistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi