Mikä on pahin sairaus mielestäsi?
Minun mielestä INCL. Aivan järkyttävä. Lapsi menettää vähitellen jo oppimansa taidot ja kuolee nuorena. Kova paikka vanhemmille tuollainen.
Kommentit (75)
Pahin sairaus varmasti sellainen, missä hirveä kipu jäytää kehoa jatkuvasti. Muistisairaus itselle ja toisille hämmentävää.
Pahimpiin sairauksiin kuuluu myös pedofilia, ym väkivaltaa.
Lihansyöjäbakteeri kun iskee niin se on nopeasti menoa jos ei osata diagnosoida.
KÖYHYYS...se on pahinta mitä elämässä tiedän olevan...köyhä voi kuolla samantien...ei varaa mihinkään ja aina v i t u t t a a.
ms, als, parantumaton syöpä, muistisairaudet
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismihan se on
Heh. Ei osaa lopettaa mukin kippaamista, niin keksii siitä sairauden.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joko rabies tai fataali familiaalinen insomnia.
Huh, ovat kyllä. Ja ALS myös.
ALS
vakavat paranoidiset mielenterveys ongelmat.
kommunismi jonka esi oireina feminismi.
Aivoverenvuoto siihen kuolee heti jos ei pääse erikoissairaanhoidon piiriin usein vielä pitää yliopistolliseen päästä pää auki ja tukkia vuoto.
Alzheimer ja Parkinsonin tauti
Keuhko- ja haimasyöpä, mutta nämä ovat lähes aina tupakoijien itseaiheuttamia, joten jokainen voi itse miettiä niiden kauheutta enää kun itse aiheutettu.
Jonnkin elimen toiminnan loppuminen, jos ei saa uutta. Dialyysissa toki voi elää vuosia, mutta jos maksaa, sydäntä tai keuhkoja ei saa pian niin kuolee.
Paha on pähkinäkarsinooma kun siihen ei ole hoitoa. Ei se mikään pähkinäjuttu ole vaan vika NUT geenissä. Viime vuonna vasta kuulin itsekin asiasta vaikka terveydenhuoltoalalla työskentelen. Tuossa artikkeli joka on ilmeisesti googlekäännetty https://www.mypathologyreport.ca/fi/diagnosis-library/nut-carcinoma/
Syöpä. Hengenvaarallinen ja tappava pirulainen, ja ne hoidot ovat kamalia! Mulla on ollut rintasyöpä ja nyt mun miehellä on leukemia ja toipuu hoidoista ja kantasolusiirrosta vielä pitkään. Huomenna on kantasolusiirron jälkeen eka luuydinnäyte, toivottavasti kaikki olisi kunnossa ja hän toipuisi täysin. Vaikka mun omatkin hoidot olivat aikoinaan hirveät, niin vielä pahemmalta on tuntunut seurata vierestä kun toisella on huono olo.
Mutta vielä syöpääkin pahempia ovat mielestäni Alzheimerin tauti ja ALS. Syövästä sentään voi selvitä, mutta nuo ovat parantumattomia. Muistisairas voi olla ehkä loppuaikoinaan niin muissa maailmoissa jo, ettei enää tajua omaa tilaansa, mutta jos on vielä ns. järjissään ja menettää kokonaan liikuntakykynsä ja lopulta hitaasti tukehtuu kuoliaaksi, niin sen kammottavampaa loppua en voisi kuvitella. Kaikista pahin sairaus olisi siis ALS.
Syöpä