Vaimo ei tykkää kun poltan ja juon
Tykkään työpäivän päätteeksi polttaa pari tupakkaa ja juoda muutaman kaljan. Vaimo ei tästä tykkää, mutta ei ole vielä lähtenyt joten lähteekö se jos jatkan koska ei tekisi mieli lopettaa?
Kommentit (30)
HERTTINEN SENTÄÄN: KAUHISTUKSEN KANAHÄKKI!!!!
En tykkäis minäkään. Ai niin en ottaisi ihmistä joka tupakoisi ikinä tai joisi useammin kuin 2 kertaa vuodessa, mutta urheilemaan pitäisi äijän tulla 7 päivänä viikossa.
Jos lähtee niin lähteköön. Itsemääräämisoikeus on tärkeämpi kuin yksikään vaimo.
Vierailija kirjoitti:
En tykkäis minäkään. Ai niin en ottaisi ihmistä joka tupakoisi ikinä tai joisi useammin kuin 2 kertaa vuodessa, mutta urheilemaan pitäisi äijän tulla 7 päivänä viikossa.
Tiukkis, relaa vähän.
Noin vähästä päihteiden käytöstä pitäisi melkein tehdä huoli ilmoitus. Oletko ap ihan kunnossa vai miksi käytät noin vähän?
meillä akka nalkuttaa kun juon ja minä juon kun akka nalkuttaa.
Mä nakkasin juuri pellolle miehen, joka joi kolme, neljä kaljaa päivässä ja poltti askillisen päivässä.
Ensinnäkään en ala omaishoitajaksi tuollaiselle ja toisekseen äijä laittoi kurkustaan alas sen verran rahaa, jonka oli mulle velkaa asumiskuluista.
Kaksi kuukautta katselin ja kolmannen kuun ekana päivänä laitoin sen pihalle. Asunto kun on mun ja hän oli tässä vain oleskelemalla, osoite poste restantessa. Hieno järjestely mun kannalta.
Ja olisi ollut hänenkin kannaltaan, koska hän ei asuisi näin leveästi missään sillä kolmellasadalla, jota ei saanut maksetuksi minulle. Eikä saa nyt seksiäkään, ei vaatehuoltoa, ei valmista ruokaa, ei lämmintä sänkyä.
Juo kaljasi vain. Kyllä työ pitää pystyä unohtamaan päivän päätteeksi
Mitähän se vaimo sulta saa, ap? Kitinää, natinaa ja nyrkin silmään välillä? Luuletko olevasi niin arvokas jalokivi, että hän sulta iänkaiken sietää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mä nakkasin juuri pellolle miehen, joka joi kolme, neljä kaljaa päivässä ja poltti askillisen päivässä.
Ensinnäkään en ala omaishoitajaksi tuollaiselle ja toisekseen äijä laittoi kurkustaan alas sen verran rahaa, jonka oli mulle velkaa asumiskuluista.
Kaksi kuukautta katselin ja kolmannen kuun ekana päivänä laitoin sen pihalle. Asunto kun on mun ja hän oli tässä vain oleskelemalla, osoite poste restantessa. Hieno järjestely mun kannalta.
Ja olisi ollut hänenkin kannaltaan, koska hän ei asuisi näin leveästi missään sillä kolmellasadalla, jota ei saanut maksetuksi minulle. Eikä saa nyt seksiäkään, ei vaatehuoltoa, ei valmista ruokaa, ei lämmintä sänkyä.
Ap sanoo käyvänsä töissä eli eri asia
Vierailija kirjoitti:
Liittyikö tämä voimaantumistarina jotenkin tähän keskusteluun?
Olut yleensä haisee hengityksessä ja asunto muuttuu viinanhajuiseksi. Ellei tuulettele. Joissakin kukka- ja yrttitipoissa on myös hieman alkoholia, vinkki. Mutta se ei sovi juomisen kanssa taas yhteen. Siellä on kasvin vaikutus ja muun. Maksa pitää tietysti miettiä näissä ja muu. Ettei tule liikaa kaikkea. Vaihtoehtoja löytyy hyvinvointiin ja rentoutukseen.
No, mitäpä tykkäisit ap jos vaimo makaisi illat sohvalla joisi ja polttelisi, ja piereskelisi ja röyhtäilisi, eikä tekisi mitään kotitöitä? Varmaan kusisit hunajaa kun olisi niin ihana vaimo.
Ikävä sanoa, mutta kaljan ja tupakan hajuinen & makuinen suudelma ei oikein houkuttele mihinkään intiimimpään kanssakäymiseen, jota puolison kanssa toivoisi voivan harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
No, mitäpä tykkäisit ap jos vaimo makaisi illat sohvalla joisi ja polttelisi, ja piereskelisi ja röyhtäilisi, eikä tekisi mitään kotitöitä? Varmaan kusisit hunajaa kun olisi niin ihana vaimo.
Vaimonikin juo mutta vaimo juo Giniä
Ap
Tupakka ja alkoholi haisee pahalle. Jos mies polttaa tupakkaa niin ei sovi mulle sellainen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja alkoholi haisee pahalle. Jos mies polttaa tupakkaa niin ei sovi mulle sellainen kaveri.
Ap ei taida olla sinun kanssasi yhdessä vai oletko apn vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimonikin juo mutta vaimo juo Giniä
Ap
Juoppopari. Toivottavasti teillä ei ole eikä tule lapsia.
0/5