Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei tykkää kun poltan ja juon

Vierailija
19.01.2025 |

Tykkään työpäivän päätteeksi polttaa pari tupakkaa ja juoda muutaman kaljan. Vaimo ei tästä tykkää, mutta ei ole vielä lähtenyt joten lähteekö se jos jatkan koska ei tekisi mieli lopettaa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERTTINEN SENTÄÄN: KAUHISTUKSEN KANAHÄKKI!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jätä, juo vain

Vierailija
4/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis minäkään. Ai niin en ottaisi ihmistä joka tupakoisi ikinä tai joisi useammin kuin 2 kertaa vuodessa, mutta urheilemaan pitäisi äijän tulla 7 päivänä viikossa.

Vierailija
5/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee niin lähteköön. Itsemääräämisoikeus on tärkeämpi kuin yksikään vaimo.

Vierailija
6/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäis minäkään. Ai niin en ottaisi ihmistä joka tupakoisi ikinä tai joisi useammin kuin 2 kertaa vuodessa, mutta urheilemaan pitäisi äijän tulla 7 päivänä viikossa.

Tiukkis, relaa vähän.

Vierailija
7/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vähästä päihteiden käytöstä pitäisi melkein tehdä huoli ilmoitus. Oletko ap ihan kunnossa vai miksi käytät noin vähän?

Vierailija
8/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä akka nalkuttaa kun juon ja minä juon kun akka nalkuttaa.

Vierailija
9/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nakkasin juuri pellolle miehen, joka joi kolme, neljä kaljaa päivässä ja poltti askillisen päivässä. 

Ensinnäkään en ala omaishoitajaksi tuollaiselle ja toisekseen äijä laittoi kurkustaan alas sen verran rahaa, jonka oli mulle velkaa asumiskuluista. 

Kaksi kuukautta katselin ja kolmannen kuun ekana päivänä laitoin sen pihalle. Asunto kun on mun ja hän oli tässä vain oleskelemalla, osoite poste restantessa. Hieno järjestely mun kannalta.

Ja olisi ollut hänenkin kannaltaan, koska hän ei asuisi näin leveästi missään sillä kolmellasadalla, jota ei saanut maksetuksi minulle. Eikä saa nyt seksiäkään, ei vaatehuoltoa, ei valmista ruokaa, ei lämmintä sänkyä.

Vierailija
10/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kaljasi vain. Kyllä työ pitää pystyä unohtamaan päivän päätteeksi

Vierailija
11/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se vaimo sulta saa, ap? Kitinää, natinaa ja nyrkin silmään välillä? Luuletko olevasi niin arvokas jalokivi, että hän sulta iänkaiken sietää kaiken.

Vierailija
12/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nakkasin juuri pellolle miehen, joka joi kolme, neljä kaljaa päivässä ja poltti askillisen päivässä. 

Ensinnäkään en ala omaishoitajaksi tuollaiselle ja toisekseen äijä laittoi kurkustaan alas sen verran rahaa, jonka oli mulle velkaa asumiskuluista. 

Kaksi kuukautta katselin ja kolmannen kuun ekana päivänä laitoin sen pihalle. Asunto kun on mun ja hän oli tässä vain oleskelemalla, osoite poste restantessa. Hieno järjestely mun kannalta.

Ja olisi ollut hänenkin kannaltaan, koska hän ei asuisi näin leveästi missään sillä kolmellasadalla, jota ei saanut maksetuksi minulle. Eikä saa nyt seksiäkään, ei vaatehuoltoa, ei valmista ruokaa, ei lämmintä sänkyä.

Ap sanoo käyvänsä töissä eli eri asia

Vierailija
13/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyikö tämä voimaantumistarina jotenkin tähän keskusteluun?

Vierailija
14/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut yleensä haisee hengityksessä ja asunto muuttuu viinanhajuiseksi. Ellei tuulettele. Joissakin kukka- ja yrttitipoissa on myös hieman alkoholia, vinkki. Mutta se ei sovi juomisen kanssa taas yhteen. Siellä on kasvin vaikutus ja muun. Maksa pitää tietysti miettiä näissä ja muu. Ettei tule liikaa kaikkea. Vaihtoehtoja löytyy hyvinvointiin ja rentoutukseen. 

Vierailija
15/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäpä tykkäisit ap jos vaimo makaisi illat sohvalla joisi ja polttelisi, ja piereskelisi ja röyhtäilisi, eikä tekisi mitään kotitöitä? Varmaan kusisit hunajaa kun olisi niin ihana vaimo.

Vierailija
16/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta kaljan ja tupakan hajuinen & makuinen suudelma ei oikein houkuttele mihinkään intiimimpään kanssakäymiseen, jota puolison kanssa toivoisi voivan harrastaa.

Vierailija
17/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitäpä tykkäisit ap jos vaimo makaisi illat sohvalla joisi ja polttelisi, ja piereskelisi ja röyhtäilisi, eikä tekisi mitään kotitöitä? Varmaan kusisit hunajaa kun olisi niin ihana vaimo.

Vaimonikin juo mutta vaimo juo Giniä

Ap

Vierailija
18/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi haisee pahalle. Jos mies polttaa tupakkaa niin ei sovi mulle sellainen kaveri. 

Vierailija
19/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ja alkoholi haisee pahalle. Jos mies polttaa tupakkaa niin ei sovi mulle sellainen kaveri. 

Ap ei taida olla sinun kanssasi yhdessä vai oletko apn vaimo?

Vierailija
20/30 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimonikin juo mutta vaimo juo Giniä

Ap

Juoppopari. Toivottavasti teillä ei ole eikä tule lapsia.