Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjavinkkejä ensimmäisen lapsen saaneille

Vierailija
02.03.2007 |

Eli tarkoitus olisi ostaa jotakin kaveriporukalla. Kyseessä parin ensimmäinen lapsi. Hinta noin 40¿. Mielikuvitus peliin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saa jo paljon kaikkea!

Vierailija
2/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun menette kylään, omat safkat mukaan. Keitätte itse kahvit, ja laitatte kamat tiskikoneeseen. Myös ÄIDILLE joka on sen meloonin sieltä ahteristaan joutunut työntämään PITÄÄ viedä jotain.

Viekää mukananne myös vaikka iso makaroonilaatikko tai keitto. Vauvan kanssa kun tuo oma aika on vähän kortilla!

Älkää viekö vaatteita, niitä tulee ovista ja ikkunoista. Pehmoeläimiä tulee myös, joten ne kannattaa jättää kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lahjakortti.

Menkää itse sinne Stoccalle ja valitaa sieltä pakettiin kaikennäköistä mikäli ei löydy yhtä isoa kivaa niin yhdistelkää, söpöt sukat, helistin, tuttiketju, pehmolelu.

Vierailija
4/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkukrääsää. Minusta iso kokonainen summa kunnon kauppaan, jolla oikeasti saa jotain oikeaa ja kunnollista on parempi!

Vierailija
5/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vauvan peiton virkatun tai tilkkupeiton voi ostaa tai tehä itse. sitten vien ensi tutin, tuttipullon ja pienen vauvan pehmolelun, sellasen jota voi kunnolla vauva syödä ja se helisee... sitten vien niitä pyllypyyhkeitä... ihan käytännöllisiä. Jos ostatte vaateita ostakaa vaikka 74cm niin on vähän isompia. ja tiety pienen paketin vaippoja.

Vierailija
6/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stoccan herkusta ruokaa. Missä on se lapsen muistaminen?

Satukirja, vauva cd....

Vierailija
7/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hulvattomia ja aidon todellisia! Suomalaisesta kirjakaupasta löytää ainakin niitä...

Mä en ainakaan haluaisi että kukaan tuo mulle lahjakortteja tai rahaa " rotinoiksi" . Olen kyllä tosi varaton, mutta arvostaisin enemmän vaikka sitä pullapitkoa kuin 50 lahjakorttia.

Vierailija
8/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jotain, vaikka sitten se helistin.

Ruokaan se raha menee kuitenkin.

Vierailija
9/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksissa töppösissä, 15 ruokalapussa ja viidessä vauva-cd:ssä. Ei meillä ainakaan mitään.

Kyllä me ainakin nimenomaan ollaan ostettu lahjarahoilla tiukasti lahjan saajalle jotakin kunnollista ja myös tarkoin kerrottu lahjan antajalle, mitä rahoilla ostettiin.

Ei kaikilla perheillä ole rahat noin tiukassa kuin teillä...

Vierailija
10/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en saanut 8 paria töppösiä yms.

Vierailija
11/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitsillä on kaapit täynnä lahjaksi saatuja " söpöjä tuttipulloja" , joista yhdellekään ei ole ollut käyttöä kun imetin pitkään ja lapsi siirtyi sitten suoraan nokkamukista juomaan.

Vierailija
12/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain työkavereilta ensimmäisestä lapsesta samettimekon, siihen kuuluvan paidan, ja töppöset. Tämä oli ihan kivan näköinen, mutta koko oli 80 cm:ä, joten ensimmäisenä jouluna oli liian suuri, sen jälkeen tuli yksi tilaisuus, mihin laitettiin päälle. Lahjana oli söpö, mutta eipä tuolla juuri ollut tekoa...

Pojasta sain Pentikin vaaleansiniruudullisen pienen peiton ja vaaleansinisen valokuvakehyksen, vauvalle oli myös ostettu pehmeä nalle samasta liikkesstä. Pojan lahjasta pidin paljon, nalle unileluna, viltti vaunuissa, valokuvakehyksessä pojan kuva.

Terveisiä vain, jos linjalla joku, joka tunnistaa...

Muutoinkin kaikki muu mitä muilta on saatu on kelvannut, mutta välttämättä mitään emme olisi tarvinneet lapsen synnyttyä, joten ihan yhtä kiva on ollut saada kahvipullat ja kukkasetkin.

Vierailija
13/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti-ideasta en itsekään pidä. Tuo viiemisin kuulosti ihanalta. Itselläkin lapsia ja muistan kuinka noita peittoja kaipasi, lattialle, sänkyyn, vaunuihin, autoon jne. Ja valokuvakehyskin olisi hyvä idea. Se on totta, että vaatteita ja töppösiä tulee paljon. Ja usein lahjaksi saadut vaatteet on vain ihania, vähemmän käyttökelpoisia.

Lisää ideoita!

ap

Vierailija
14/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat muistaa, niin ÄLÄ tee näin:

Isälle:sikareita ja konjakkia

Äidille:vauvanvaatteita

Jos viet vauvanvaatteita, vie ne vauvalle, ei äidille. Äidille enemmän iloa on vaikkapa suklaasta/naposteltavista, valmiista ruoasta tai kahvikakuista, tuoreista vauva- tai kakspluslehdistä, ristikkolehdistä tai mistä äiti nyt tykkääkin.

Kun menet käymään, laita itse kahvikupit pöytään ja tuo kahvipullat mukanasi. Tiskaa ennen kuin lähdet.

Vierailija
15/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillat

Marimekot, vaikka Ilonen takki tai Jokapoikapaita

Kirjat: Kunnaksen Tiitiäisen satupuu tai Nuotion Silkkipaperitaivas

Astiat, Arabian tai Hackmannin Muumit on kivoja myös.

Hyvänmalliset farkkuhaalarit (Osh kosh tms.) esim. kokoa 80 on meillä olleet todella paljon käytössä. Samoin hyvännäköiset, hyvänmalliset farkku / sametti liivimekot.

Lampaantalja

Minä ostaisin mieluummin yhden harkitun, kalliin lahjan, kuin paketillisen HM -potkareita. Mutta se edellyttää tietysti, että tuntee vähän saajan makua.

Vierailija
16/16 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille jotain hyvää, yleensä pullakranssin (itse olen saanut suklaata - nam)

Kukkien sijasta vaippapaketin (tai sitten niitä pyllypyyhkeitä tms.)

Vauvalle jotain käyttövaatetta, huppupyyhe tai vaikkapa lorupussi (itse tehtynäkin onnistuu!)

Isommille sisaruksille myös jotain, jos ei muuta niin karkkipussi, etteivät koe tulleensa unohdetuiksi. (Tässä tapauksessa ei olennainen)

Jos haluaa jotain isompaa ostaa, niin vaikkapa jumppalelun saattaisi jo tuolla rahalla saada.

Jos tiedät, että käyttävät kestovaippoja, niin niitäkin saa jo jonkun tuolla rahalla.