Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää voisi aina olla pöydällä/ kaapissa?

Vierailija
19.01.2025 |

Terveellistä tai epäterveellistä, syötävää tai juotavaa? Jotain, mikä piristää mieltä? 

Mitä voisi aina olla tarjoilukulhossa tai kaapissa? Minulla on aina varastot tyhjät, mutten myöskään keksi mitä haluaisin täällä olevan. No purkkaa ja minttupastilleja on. 

Lapset jo isoja ja muuttaneet pois, joten kukaan muu kuin minä ei ahmi niitä :D ja voi olla aikuiseen makuun.

Mitä teillä on "aina"? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä

Vierailija
22/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keissi bissee ja viskipullo 🚬🍺🥃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiliä. Vahvaa, vahvaa chiliä. Aina on, nom nom.

Vierailija
24/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön sivupöydällä on kaksi isoa piparipurkkeja täynnä erilaisia pipareita. Toisessa kaupasta ostettuja ja toisessa oma tekemiä. Termarissa kahvia, tee- ja kaakaopussejakin on tarjolla - vedenkeittimellä vettä. Niin ja vichylava on myös hyllyssä omalla paikallaan. Itsepalvelu.

Meillä viisi lasta, josta vielä nuorimmat asuu kotona. Täällä käy piipahtamassa myös poismuuttaneiden lasten kavereita omia aikojaan vaihtamassa kuulumisia. Niin ja meillä saa aina vaihtaa villasukat jalkaan, jos haluaa esim kenkiään ja sukkiaan kuivauskaappiin laittaa. Nää talvet on aina kurjia kosteeta ja kylmää. (tarjolla on myös harmaita verkkareita, jos puntteja pitää kuivata). Joskus vielä kun mummo oli elämässä mukana, niin saivat villasukkia kotiin. Nyt vaan ei ole enää neulojia, että sukat pitää jättää meille.

Vierailija
25/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on halpoja Xtran erilaisia keksejä, paketti maksaa 0,55€-1€ ja Löfbergs:n kahvia.

Vierailija
26/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cokis zero tölkkejä jääkaapissa. Koen sen aidosti piristyksenä kun muistan että voin ottaa sellaisen illalla.

Hedelmiäkin on lähes aina mutta ne piristää samalla tavoin ainostaan sitten jos ne on kuorittu ja pilkottu valmiiksi jääkaappiin.

Laihdutan, joten maistettuja riisikakkuja on myös aina kaapissa. Nämä on minun sipsin korvikkeet (yksi on n. 50 kcal): jotain rouskuvaa ja vähän samaa makua kuin sipseissä.

Vierailija
27/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ideoita, lisää! 

Vierailija
28/29 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaisia suklaarusinoita. Kissat ei syö, mutta leikkii niillä mielellään.

Vierailija
29/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian silavaa ja Gambinaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme