Mitä hyvää voisi aina olla pöydällä/ kaapissa?
Terveellistä tai epäterveellistä, syötävää tai juotavaa? Jotain, mikä piristää mieltä?
Mitä voisi aina olla tarjoilukulhossa tai kaapissa? Minulla on aina varastot tyhjät, mutten myöskään keksi mitä haluaisin täällä olevan. No purkkaa ja minttupastilleja on.
Lapset jo isoja ja muuttaneet pois, joten kukaan muu kuin minä ei ahmi niitä :D ja voi olla aikuiseen makuun.
Mitä teillä on "aina"?
Kommentit (29)
Chiliä. Vahvaa, vahvaa chiliä. Aina on, nom nom.
Keittiön sivupöydällä on kaksi isoa piparipurkkeja täynnä erilaisia pipareita. Toisessa kaupasta ostettuja ja toisessa oma tekemiä. Termarissa kahvia, tee- ja kaakaopussejakin on tarjolla - vedenkeittimellä vettä. Niin ja vichylava on myös hyllyssä omalla paikallaan. Itsepalvelu.
Meillä viisi lasta, josta vielä nuorimmat asuu kotona. Täällä käy piipahtamassa myös poismuuttaneiden lasten kavereita omia aikojaan vaihtamassa kuulumisia. Niin ja meillä saa aina vaihtaa villasukat jalkaan, jos haluaa esim kenkiään ja sukkiaan kuivauskaappiin laittaa. Nää talvet on aina kurjia kosteeta ja kylmää. (tarjolla on myös harmaita verkkareita, jos puntteja pitää kuivata). Joskus vielä kun mummo oli elämässä mukana, niin saivat villasukkia kotiin. Nyt vaan ei ole enää neulojia, että sukat pitää jättää meille.
Minulla on halpoja Xtran erilaisia keksejä, paketti maksaa 0,55€-1€ ja Löfbergs:n kahvia.
Cokis zero tölkkejä jääkaapissa. Koen sen aidosti piristyksenä kun muistan että voin ottaa sellaisen illalla.
Hedelmiäkin on lähes aina mutta ne piristää samalla tavoin ainostaan sitten jos ne on kuorittu ja pilkottu valmiiksi jääkaappiin.
Laihdutan, joten maistettuja riisikakkuja on myös aina kaapissa. Nämä on minun sipsin korvikkeet (yksi on n. 50 kcal): jotain rouskuvaa ja vähän samaa makua kuin sipseissä.
Karvaisia suklaarusinoita. Kissat ei syö, mutta leikkii niillä mielellään.
Punaviiniä