Mitä hyvää voisi aina olla pöydällä/ kaapissa?
Terveellistä tai epäterveellistä, syötävää tai juotavaa? Jotain, mikä piristää mieltä?
Mitä voisi aina olla tarjoilukulhossa tai kaapissa? Minulla on aina varastot tyhjät, mutten myöskään keksi mitä haluaisin täällä olevan. No purkkaa ja minttupastilleja on.
Lapset jo isoja ja muuttaneet pois, joten kukaan muu kuin minä ei ahmi niitä :D ja voi olla aikuiseen makuun.
Mitä teillä on "aina"?
Kommentit (29)
Kaljaa niin mies pysyy tyytyväisenä.
Mulla on niitä inkiväärikarkkeja, ja muutenkin kaikkia kääreellisiä suklaita.
Minulla on pähkinä-rusinasekoitusta.
Kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, manteleita, itsetehtyjä terveellisiä keksejä, pikkutomaatteja, viinirypäleitä, hedelmiä, kasvissipsejä (esim. lehtikaali, punajuuri jne.)... Ja jos jääkaappi käy, niin omenalohkoja pussissa, porkkana/lanttutikkuja vedessä, kurkkutikkuja, paprikasuikaleita, melonia, marjoja...
Mulla on usein pähkinäsekoitus, kuorittuja manteleita tai pikkutomaatteja
Vierailija kirjoitti:
Kuivattuja hedelmiä, pähkinöitä, manteleita, itsetehtyjä terveellisiä keksejä, pikkutomaatteja, viinirypäleitä, hedelmiä, kasvissipsejä (esim. lehtikaali, punajuuri jne.)... Ja jos jääkaappi käy, niin omenalohkoja pussissa, porkkana/lanttutikkuja vedessä, kurkkutikkuja, paprikasuikaleita, melonia, marjoja...
Ja lisään vielä listaan smoothien. :)
voileipäkeksejä, juustoa, makeita keksejä, hedelmiä.
Kurkkua, minitomaatteja, omenoita, mandariineja, viinirypäleitä
Mieltä piristävää? Erilaiset teet ja kahvit?
Minulla on aina kaksi purkkia 3 kaveria jäätelöitä, kaksi pussia Estrellan maalaissipsejä ja pari hyvää viinipulloa siltä varalta, että hammasta alkaa kolottamaan. Parhaimmillaan ovat koskemattomina jopa 2-3kk, ennen kuin joku tulee huutamaan läskiä.
En ole pöydällä mutta kaapissa kyllä.
M27homo
Luin joskus artikkelin, että jopa pelkkä sitrushedelmien näkeminen piristää.
En yleensä syö makkaraa, mutta joskus teeen ihanan rukiisen voileivän johon tulee gotleria tai metukkaa päälle. On niin herkkua!
Kahvia on aina useampi paketti.