Mieheni repii hihnassa :(
Mieheni ja minä käymme lenkillä lähes joka päivä yhdessä.
Kun käymme lenkillä ja mies suorastaan "riuhtoo" hihnaa. Joka kerta olen tästä miehelle huomauttanut ja kertonut, että lopeta. Mies kertoo, että ärsyttää kun täytyy kävellä kunnolla. Nytkin yksi autoilija ilmoitti autostaan miehelle, että "älä revi sitä hihnaa" ja mies vain uhosi takaisin :(
Käyn säännöllisesti miehen kanssa psykiatrilla ja syytä sille miksi mies ei suostu olemaan kunnolla kävelylenkeillä, ei ole löytynyt. Käynkö nyt vain yksin ulkona? Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (23)
Minkä rotuinen puolisosi on? Pitää selvittää kennelissä rotuominaisuudet ennen vakavampaa suhdetta. Pureeko niskata takaapäin nylkyttäessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitkään huomauttelut auta, ainoastaan piiska perseelle ja tarpeeksi kovaa. Mitä sinua hänen ärsyyntymisensä ja uhoamisensa hetkauttavat.
Piiska tekee kipeää.
Taiteltu sanomalehti on lempeämpi tapa kasvattaa.
Jos ei ole tilattu paperilehteä kotiin, voi ostaa kauppareissulla i-päivälehden. Kestää pitkään, kun kevyellä kädellä läppäiset.
No ei kai ap kasvattamassa olekaan täysikasvuista urosta, vaan ylläpitämässä kuria. Jos on käskyjä uhmannut jo monta kertaa niin saa kestää kipujakin. Voiman määrä annostellaan sitten rodun koon ja muun anatomian mukaan (olen huomannut ettei kaikki isommatkaan kestä kovin voimakasta läimäyttelyä, varsinkaan jos on heikommat alaraajat, mutta paras on antaa kuitenkin niin että tuntuu).
Piiska tekee kipeää.
Taiteltu sanomalehti on lempeämpi tapa kasvattaa.
Jos ei ole tilattu paperilehteä kotiin, voi ostaa kauppareissulla i-päivälehden. Kestää pitkään, kun kevyellä kädellä läppäiset.