Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso kertoo kavereilleen perheen olevan syynä...

Vierailija
19.01.2025 |

... Siihen, että ei pääse tekee sitä tai tätä tai joku homma on tekemättä. "Kun pitää leikkiä perhettä" tai "pääsispä mökille mutta penskat on kipeenä". Mutta oikeasti hän vapaa-päivinäkin makoilee sängyssä puolille päivin, aina on saanut esim. Harrastaa vapaasti ja minä olen alusta saattaa ollut se, joka tätä lapsiperhearkea työssäkäymisen ohella on pyörittänyt ilman, että puolison on varsinaisesti tarvinnut ahteriaan nostaa asian timoilta. Tuli todella paha mieli, että salaa hän haukkuu meitä -  perhettään - kavereilleen ja että meidän takia jää asiat tekemättä, kun asia ei ole niin! Ja kyllä minulla myös huijattu olo on hieman. Hänkin lapsia halusi ja luulin että meillä menee hyvin, mutta nähtävästi ei!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minunkaan vaimoni varsinaisesti kiellä kavereiden kanssa menoja mutta kylläpä sitä ollaan päiväkausia naama norsunvitulla näiden menojen jälkeen. Entäs nämä "omat hommat" sitten. Joskus olin korjaamassa autotallissa VAIMON autoa ja siinä meni iltaan asti. Vaimohan siitä pimahti kun "vietin siellä autotallissa aikaa" niin että ei ollut lapsillekaan mitään ruokaa tehnyt ja minun piti sitten ruokakin valmistaa sen autoremontin päälle. Mielenosoituksellisesti ei suostunut syömään edes sitä ruokaa

Vierailija
22/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on nuttura kireällä. Aina tekosyyt laitetaan puolison syyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on nuttura kireällä. Aina tekosyyt laitetaan puolison syyksi. 

Onko se jotenkin epämiehekkäämpää sanoa että akka ja pennut estää lähtemästä baariin kuin sanoa ettei just nyt jaksa koska rankka työviikko takana? Tai muuta vastaavaa.

Vierailija
24/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulisin surulliseksi jos puoliso salaa haukkuisi perhettään. Ei kuulu minusta normaaliin parisuhteeseen tuollainen.

Vierailija
25/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerys yrittää viritellä jotain juttua et sais taas syljettyä kunnolla miesvihan päälle

Puolisostahan tässä kerrotaan eikä miehestä.

Vierailija
26/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tulisin surulliseksi jos puoliso salaa haukkuisi perhettään. Ei kuulu minusta normaaliin parisuhteeseen tuollainen.

Missä kohdin tässä on haukuttu perhettä?

Vierailija
27/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuota paljon kuulee kun poikaporukoissa pyörii. Molemmat poikkikseni myös sanoivat kavereilleen minut aina syyksi kun eivät oikeasti itse halunneet lähteä jonnekin, vaikka itse myös yritin heitä sinne painostaa lähtemään 🙄

Vierailija
28/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee ettei pääse kipeiden lasten takia, niin ei se kyllä ole perheen haukkumista vaikka lapset eivä ole kipeitä. 

Vierailija
29/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä väytys. Todella lapsellista ja ala-arvoista menoa. Mulla oli parikymppisenä vähän samaa harrastava poikaystävä. Kavereilleen sanoi, ettei pääse "kylille", kun "emäntä ei päästä". Oikeasti vaan tahkosi Playstationia itsekseen. Kaverinsa pitivät minua kontrolloivana pirttihitmuna. Kun sain tietää tästä kuviosta, se suhde loppui siihen. Ei siis sen takia, että mua kiinnostaisi mitä kaverinsa ajattelevat minusta, mutta meni kunnioitus ex:ää kohtaan. Täysin munatonta menoa, jos ei pysty kavereilleen sanomaan suoraan ilman, että täytyy mennä valehtelemaan ja vielä minun selkäni taakse.

Vierailija
30/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä minunkaan vaimoni varsinaisesti kiellä kavereiden kanssa menoja mutta kylläpä sitä ollaan päiväkausia naama norsunvitulla näiden menojen jälkeen. Entäs nämä "omat hommat" sitten. Joskus olin korjaamassa autotallissa VAIMON autoa ja siinä meni iltaan asti. Vaimohan siitä pimahti kun "vietin siellä autotallissa aikaa" niin että ei ollut lapsillekaan mitään ruokaa tehnyt ja minun piti sitten ruokakin valmistaa sen autoremontin päälle. Mielenosoituksellisesti ei suostunut syömään edes sitä ruokaa

Missä se vaimo sitten oli, jos ei ruokaa tehnyt? Toki tuskin sinäkään siitä pitäisit, että vaimosi olisi shoppailemassa teille uusia verhoja 8 tuntia 2 tunnin sijaan. Kuinka paljon vaimo käy omilla menoillaan?

Vierailija
31/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valehtelee ettei pääse kipeiden lasten takia, niin ei se kyllä ole perheen haukkumista vaikka lapset eivä ole kipeitä. 

Miksi pitää valehdella ja syyttää muita? Miksi ei voi olla rehellinen?

Vierailija
32/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna ja vailla kokemusta parisuhteesta elämsiestä luulemn tunnistavan tämän tyypin; joillekin siihen riittää kumppani, jolla selitetään milloin mitäkin omaa päätöstä ja valintaa. - Joskus olen ollut tunnistavinani itsessäni näitä selityksiä kuunnellessäni pienen kateuden piston sisälläni. Olsihan se muakvaa, jos voisi joskus itsekin vedota kumppaniin tai lapseen tai molempiin kun kysytää, mitä nyt sitten ikinä. Ikisinkkuna en ole voinut koskaan tehdä niin. Sen sijaan olen joutumut tekemään n. kertaa kompromisseja, jta osa -monesti parisuhteessa elävä- on antanut ymmärtää, ettei sinkkuna ikinä joutuisi sellaisia tekemään.

Vierailija
33/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se vaimo sitten oli, jos ei ruokaa tehnyt? Toki tuskin sinäkään siitä pitäisit, että vaimosi olisi shoppailemassa teille uusia verhoja 8 tuntia 2 tunnin sijaan. Kuinka paljon vaimo käy omilla menoillaan?

Kai se oli ihan vaan tv.n edessä murjottamassa. Vaimo käy 4-5 kertaa vuodessa yön yli reissuilla. Itse olen ollut yhden yön kotoa poissa nuorimman lapsen syntymän jälkeen. Mitä tuohon shoppailuun tulee niin vaimon  "haen nopeasti leipää ja maitoa" = vähintään 3 tuntia. Ja näitä monen tunnin kauppareissuja vanhimman tyttärensä kanssa on vähintään 2 viikossa

Vierailija
34/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää valehdella ja syyttää muita? Miksi ei voi olla rehellinen?

Valkeat valheet kuuluu elämään. Tarviiko aina sitä oikeaa syytä kertoa. 

Vierailija
35/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tollasen paskan

Vierailija
36/36 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä mitä sanoo tutuille, mutta ongelma taitaa olla, että mitä hän ei tee kotona.