Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon päättäny että kesään mennessä oon kostokunnossa ottamaan pihavintin ylätasanteella aurinkoa niin, että naapurin miehellä hankalaa

Vierailija
19.01.2025 |

Se yritti iskeä minua loppukesällä, mutta olin oman kehonkuvani mukaan liian läski. Nyt alkaa jo kummasti tuntua vaatteet väljiltä mutta ukko perhanalla on uusi nainen kierrossa.

Siinähän ihailevat etottuvia absejani, kun pikkurouva kääntelee  maissivartaita grillissä.

Ja kun olen ottanut kauniin rusketuspinnan, porailen äänekkäästi ja hieron ponakonetta näyttävästi.

Kesää odotellen, "ihana" naapurisi 💗

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei. Mutta mikä on pihavintti? 

Vierailija
2/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sen ylätasanne? en yhtään pysty kuvittelemaan millaisesta rakennelmasta tai paikasta on nyt kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai sen ylätasanne? en yhtään pysty kuvittelemaan millaisesta rakennelmasta tai paikasta on nyt kysymys.

Se on sellainen toinen rakennus takapihalla, sinne yläkerran vintille johtaa raput ulkokautta ja rappujen yläpäässä n 3 metrin korkeudessa on sellainen lautatasanne, johon paistaa mainiosti iltapäiväaurinko

Se tasanne on noin 2 metrin päässä naapurin aidasta ja n 6 metrin päässä naapurin grillipaikasta.

T. AP

Vierailija
4/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ponakone?

Vierailija
5/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle kostat ja mitä? Mies oli kiinnostunut sinusta, mutta sinä kuvittelit olevasi vastenmielinen? Millä tavalla se on sen miehen vika?

Vierailija
6/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelle kostat ja mitä? Mies oli kiinnostunut sinusta, mutta sinä kuvittelit olevasi vastenmielinen? Millä tavalla se on sen miehen vika?

Siksi kun se oli kovin nopea käänteissään. Annoin kyllä hienovaraisesti käsityksen, että olen kiinnostunut. No ehkä kosto on väärä sana. Annan hänen ihailla naiskauneutta!

Ap

Vierailija
7/7 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hänelle imartelevaa huomata että hänellä on noin suuri valta sun mielessä. Siis jos tajuaa yhdistää sun muuttuneen olemuksen antamiensa pakkeihin. Harva Varmaan yhdistää.