Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja?

Vierailija
19.01.2025 |

Miksi eivät halua naista?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskempi runkata omissa oloissaan!

Vierailija
22/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen ja elän "vapaaehtoisesti" sinkkuna kuin aloittaisin parisuhteessa olemisen vain siksi, että voisin sanoa olevani parisuhteessa, koska en ole saanut mahdollisuutta parisuhteessa olemiseen hänen (tai heidän) kanssa, koiden kanssa itse olisin halunnut mutta hän (tai he) ei(vät) ole halunneet sitä minun kanssani. Enkä ole kokenut, että minun tulisi saada hänet heidät muuttamaan mielensä.

Kun kyllä minusta parisuhdetta täytyy momempien haluta muusta syystä kuin siksi, että toinen painostaisi tai uhkailisi.

Miksi on niin vaikea tajuta, että emme me cain kohktaa "sitä oikeaa" - Ja ainakin oma eloni on ilman parisuhdekumppaniakin enimmäkseen hyvää. Mutta jos potentiakinen tulee kohdalle niin varmasti voin harkita muuttavani mieltäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää invecelit vain? 

Vierailija
24/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna eläminen on kalliimpaa, mutta niin paljon helpompaa. En usko pystyväni pitämään tyytyväisenä länsimaista naista, itsetuntoni on huono, enkä pidä vartaloani riittävän treenattuna naiselle. Lisäksi moni muu ulkonäöllinen ominaisuuteni häiritsee minua, minkä vuoksi en oikeastaan edes pystyisi seurustelemaan. Tämä kaikki on luonut vuosien aikana tilanteen, että olen alkanut tuntea oloni hyväksi sinkkuna, koska se on minulle turvallisempi vaihtoehto.

Siinä rehellinen vastaus.

Vierailija
26/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat voi miettiä sitä yksinään. Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja omasta ilostaan. Miesvihaajat kostoksi.

Vierailija
27/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valinnan vapaus. Mulle sopii paremmin, että asutaan omissa kämpissä. Saman katon alla asuminen on ahdistavaa.

Vierailija
28/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ei nalkutusta ja rahanmenoa

Vierailija
29/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lata och fega?

Vierailija
30/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kohdannut nuorta miestä joka haluaisi olla vapaaehtoisesti naiseton

Vierailija
31/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska nuoret naiset ei ole sen arvoisia.

Miesvihaajia.

Mt-ongelmallisia.

Seksiaddikteja.

Eivät osaa tehdä edes puuroa...

Menehän nyt siitä. Kyllä nykyajan miehet ovat puolestaan kaukana naisten arvosta. Vai että naiset eivät olisi miesten arvoisia. Oksettaa tällainen ajattelu

Vierailija
32/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole rahaa, ja ainut asia mikä naisia kiihottaa on raha.

Vierailija
33/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori fiksu mies ei haksahda naiseen. Mies tyytyväinen kun vapaa on. 

Vierailija
34/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernit miehet ei yksinkertaisesti tarvitse naista mihinkään. Ja sekös naisia ärsyttää.

Kyllä minä tarvitsen... johonkin.

Vierailija
35/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin naista tarvitaan, kysynpä vaan. 

Sinkkumies 

Vierailija
36/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät miehet ovat sinkkuja ja harrastavat seksiä toisten miesten kanssa.

Vierailija
37/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin naista tarvitaan, kysynpä vaan. 

Sinkkumies 

Valittamaan ja muuttamaan miestä. Niin, ja täytyyhän jonkun yrittää saada sinut hylkäämään kaverisi.

Vierailija
38/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, koska nuoret naiset ei ole sen arvoisia.

Miesvihaajia.

Mt-ongelmallisia.

Seksiaddikteja.

Eivät osaa tehdä edes puuroa...

Tuo kuulostaa erehdyttävästi naisvihalta. En ihmettele, että noin ajatteleva ihminen on ikuisesti sinkku. Oman pojan kohdalta olen kuitenkin huomannut, että komea, korkeasti koulutettu, älykäs ja hyvin pärjäävä mieskin voi valita elämän ilman parisuhdetta, eikä takana ole minkäänlaista naisvihaa. Kyselin pojalta, miksi hän ei halua parisuhdetta. Hänellä ei ainakaan ole huonoa esimerkkiä parisuhteista. Olemme hänen isänsä kanssa edelleen onnellisia yhdessä ja perhe-elämä on aina ollut hyvää. Hän sanoi, että ihmissuhteet vaativat liikaa vaivannäköä. Hän ei koe hyödyn olevan riittävän suuri, koska hän ei halua niitä asioita, joita parisuhde tarjoaa, kuten lapsia tai toisen ihmisen jatkuvaa läsnäoloa. Hän totesi, että suurin osa naisista toivoisi paljon tiiviimpää suhdetta, kuin, mitä hän pystyisi tarjoamaan. Kurjaa, että nuoret ajattelevat noin, mutta jokaisen on elettävä itselleen parhaiten sopivaa elämää.

Vierailija
39/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat demonisoineet kaiken hyödyn mitä mies voisi parisuhteesta saavuttaa. Jäljellä on vain jatkuvasti kasvavat vaateet ja velvollisuudet. Mitä tahansa mies tekee, niin se on vain "bare minimum". Myös sen parisuhteen löytämiseksi on tehtävä enemmän ja enemmän ja moni kokee että se ei ole enää vaivan arvoista. Kolmanneksi arvot ovat eriytyneet. Nuoret miehet eivät kohtaa parisuhdearvojaan vastaavia naisia, vaan kokevat että heidän tapaamistaan naisista ei ole tyttöystäviksi, vaimoiksi ja äideiksi.

Kohta helpompi saada softaajan paikka FAANG:lta kuin nainen jolla on jotain järkeä päässä.

Vierailija
40/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan, kun nuoret naiset ei ole mistään kotoisin. Harrastavat irtoseksiä kymmenien miesten kanssa ja sitten ihmettelevät miksi eivät saa miestä... -.-

Ennätys on nyt tuhat miestä vuorokaudessa. Kuka muka haluaa tuollaisen naisen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi