Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^LOKAlutusten perjantai^^

02.03.2007 |

Huomenta... meidän " herätyskello" rääkäs aamun alkaneeksi ennen kuutta.. hoh hoi...

Ei eto-oloa vieläkään, onneksi (koputtaa puuta). Tossa se taustalla velloo, muttei ole vielä iskeny. No huomenna sitten kun olen aamusta myöhään iltaan yksin muksujen kaa :D.

PEPSILLE onnittelut hyvin menneestä ultrasta! Varmasti mahtava fiilis nähdä et kaikki ok ja toivotaan että raskausmyrkytys pysyy tällä kertaa kaukana siusta!

MAHAN PIILOTTAMINEN no ekassa ois onnistunu varmaan hamaan loppuun saakka :). Kaikki äitiyshousutkin oli sillon mulle aaaaaivan liian isoja.. toisessa alko tuntemattomille näkyy joskus rv 20 jälkeen, mutta tutut tietty huomaa ennemmin kun olen tämmönen luuviulu... Nytten jo maha iltasi pömpöttää, mutta toisaalta mulla on sen verta löysä nahka vielä kakkosen jäljelt että sen piikkiin voi laittaa paljon :). Mutta joo, kyllä mie ennen r.testii kattelin mahaani että oiskohan siellä joku, mut selitin itselleni että ilmaa vaan olen kerännyt :P

Päivänjatkoja kaikille!

väpä ja touho rv 7+2

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan flunssassa ja edelleen kamala väsytys.

Kuvotus on lientynyt ja väliin tulee esille.

Vaikea uskoa vieläkin koko asiaa.

Vierailija
22/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDOLSit tuli kans katottuu. Ja kyllä Ari on valloittanut tämänki mamman syrämen.. ja mitä hevimpää sen parempi :D

YHTEISÖSTÄ sen verta, että en miekään oikeen tajua tuota yahoota :D, mutta palstailen nyt sielläkin.. Mut jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin kyllä se on tää Vaavipalsta millä meikä notkuu :D, se loppuajan odotus on täällä ollu niin ihanaa ennenki ku tunnelma vaan tiivistyy ja pidot paranee kun väki vähenee :P..

Mitähän piti sanomani... tää muisti niin pätkii...

Ai joo.. on tainnu yksi raskausoire löytyä tännekin, nimittäin HUIMAUS. Päässä sumenee kun nopeesti ylös nousee. Viimeksi on tämmöstä ollu joskus teininä...

väpäskä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teretulemast pinoilemaan :D ja onnea plussasta.

Vierailija
24/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ärsyttävää kun ei saa mitään tehtyä. Paha olo menee aaltomaisesti, koko ajan pitäs syödä jotain ja sitten taas oksettaa kun maha tyhjenee. Eilen oksensin, tänään en ainakaan vielä. Mitähän tässä nyt oikein söis ettei paisuis ihan muodottomaksi (mikäli nyt joku sisällä pysyy).

Kysyn uudelleen, että onko kukaan nähnyt niitä kermansaven nimimukeja vielä myynnissä?? Olis pakko saada sellanen viikon sisällä. Olen jo niin monta kauppaa kiertänyt, en jaksais enää. Jos nyt viikonloppuna vielä pari lahjatavaraliikettä kävis kiertämässä, kun ei isoissa marketeissa ainakaan ole. Tai sit on pakko tilata se.

Ja rintaliiviostoksille on myös kai pakko suunnistaa, ei mahdu edelliset enää päälle. Ja rintoja aristaa ja nipistelee jatkuvasti, ärsyttävää. Tietäis vaan paljonko ne meinaa vielä kasvaa, ei viitsis ostaa sellaisia liivejä, jotka jää vielä pieneksi. Tai eipä tässä mitään, on nää ihan kivan näköiset :)

Tää on nyt vaan tällästä odottelua, olispa jo se neuvola. Menisin mielelläni siihen alkuraskauden ultraan, mutta tiukka opiskelijabudjetti rajoittaa todella. Toivottavasti kaikki on hyvin, ainakin oireet viittaa siihen. Kummittelee vaan ajatuksissa tuttavani, joka kuukausi sitten ekassa ultrassa rv 12 sai tietää tuulimunasta. Kaikki raskausoireet oli olleet hänelläkin ja sitten yht' äkkiä tuleekin tuollainen tieto. No, ei auta sitä miettiä, se tulee jos on tullakseen.

Tintti rv 7 (kuulostaa paremmalta sanoa, että olen kahdeksannella viikolla! )

Vierailija
25/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kaikki menkö sinne yahoo yhteisöön!!=) Ite en taida jäsenöityä sinne, koska olen muutenkin niin laiska kirjottelemaan ja minusta tämä palsta vastaa enemmän kuin hyvin minun tarpeitani tällä saralla. Mutta toivottavasti tännekin jäisi vakituinen ja aktiivinen porukka, jonka kanssa voisi jakaa mietteitä aina sinne lokakuuhun asti.

Mulla ei pahemmin oireita ole, huono olokin ja turvotus kadonnut lähes kokonaan (ei haittaa ollenkaan). Ainoastaan väsymys on paha. Tietysti tissit on arat ja välillä vihloo mahaa. Mua ei huoleta vaikka oireita ei juuri ole. On pystynyt elämään normaalisti! Ja liikunta maistuu! Tällä viikolla olen hiihtänyt n.40 km ja pelannut lentopalloa ja salibandyä (Mulla hiihtoloma, joten aikaa on liikkua). Neuvolatäti sanoi, että urheilua ei tarvi pelätä. Salibandyakin kehotti jatkamaan niin kauan kuin pystyn. Ajattelin, että urheileminen hillitsee varmasti hyvin sitä painon nousuakin...

Nyt kun eka neuvola ja ultrakin on takana, niin tuntuu että aika menee tosi nopeasti. Reilun viikon päästä ois np ultra ja maaliskuun lopulla lääkärineuvola ja rakenneultraankin on tullut aika! Tuntuuko teistäkin, että aika alkaa mennä nopeampaa, kun pääsee siitä alun ihmetyksestä?? Aiotteko muut käydä np ultrassa? Sehän ei varmaan ole pakollinen kuitenkaan....

Mut minäpä alottelen siivoamista ja nautin viimeisestä hiihtolomapäivästä! Hyvät viikonloput!

Mi11Mi rv 9+5 (ehkä?)

Vierailija
26/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kiikutaan edelleen. Viikonloppuna yritän yahooseen tutustua, varmaankin ihan omalla nimellä, ettei tunnusten määrä taas kasva. Mutta varmasti edelleen täälläkin pyörin.

Hetki sitten tuli tekstiviesti, että naapurille oli syntynyt aamulla toinen poika. Esikoisemme ovat samanikäisiä. Ihanaa oli saada vauvauutisia. Nyt töissä vaan hymyilen tyhmänä, enkä saa oikein mitään aikaan.

Ja joo, Ari on munkin suosikki, vaikken mikään " hevimimmi" olekaan. Arissa vaan on sitä jotain. Miasta tykkään kanssa.

Maha on mulla tosi vaikea piilotettava. Laiheliini olen, ja aina syömisen jälkeenkin masu turpoaa kivasti eteenpäin. Kohtukin tulee eteen. Viimeksi mun raskautta ei takaapäin katsottuna edes huomannut, edestä sitäkin selvemmin. Kunhan np-ultrasta selviän (2 vkon päästä), niin sit kerron töissäkin kaikille ja lopetan peittely-yritykset.

-Ja_me rv 10+0

Vierailija
27/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiviesti ainakin katosi...

Vierailija
28/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa pahoinvointi sittenkin ehkä ruveta vaivaamaan,tänään pitänyt jo röyhtäillä kokoajan jotta vähän helpottaa olo. Ja tää tuli vasta syönnin jälkeen. Ja muutenkin sellainen pyöryttävä olo.

mä ainakin pitäydyn tässä vauvan pinossa,olen minäkin välillä vähän laiska kirjoittamaan,mut yritän joka päivä jonkun merkin itsestäni antaa.

Tänään onkin sit siivoamista ja pyykin pesua,kun huomenna haluan olla ihan rauhassa synttäreiden kunniaksi:)

Täällä olen ollut vannoutunut Ari fani heti alusta lähtien ja itse tykkään kyllä vähän hevimmästä musiikistakin, mut oikeestaan olen kuiteskin kaikki ruokainen musan suhteen.

Siinäpä taas lyhkäisesti kuulumisia. Ainiin ja tervetuloa uusille ja onnea plussasta.

Tari rv 6+0 jee viikot taas vaihtuivat:)

Vierailija
29/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän minä ainakin pysy täällä palstailemassa.

Oireet vähän palailleet. Eilen oli omituinen oireeton päivä =/ Ei kyllä ihan niin kova pahoinvointi mitä oli aikaisemmin, mutta yökötyttää kyllä...

Ei nyt keksi mitään kirjoitettavaa, kun nälkä kurnii mahassa.

Jonskuli ja tuutikki rv 6+6 (jee, huomenna vaihtuu viikko!)

Vierailija
30/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoi leidit!

TERVETULOA kaikille uusille.

PALSTAILU Ensinnäkin- minä ainakin aion jatkaa tällä palstalla, ja toivon ,että on paljon kanssasisaria joiden kanssa voimme jatkaa terveinä tällä palstalla matkaa kohti lokakuuta. Ei minulla mitään yahoota vastaan ole, mutta on se minullekin vähän outo ;) (vanha akka kun olen ;) ) Kohti lokakuuta siis, matkalaiset!

KONTROLLI Olin tänään täällä keksi-euroopassa ekassa kontrollissa ja se olikin aika perinpohjainen. Eka mukava kätilö otti emättimen kautta ultran ja siellä näkyi sykkivä sydän. Sain kuvan jopa mukaan. Ihanaa ja hauskaa. Tiedän ,ettei se ole tae mistään, mutta mukavaa kuitenkin, että kaikki on tänään kunnossa. Sitten otettiin virtakoe ja verikoe (neljä putkea, en pyörtynyt) ja verenpaine labrassa ja lääkäri otti papan ja neuvoi välttämään kissoja, raakaa lihaa jne. Tekevät sitten noista eritteistä tarvittavat testit. Jään odottamaan tuloksia. Ainakin sen tiedän että olen rhesus negatiivinen ja isä on positiivinen, joten kai minä sitten joudun ottamaan raskauden aikana niitä vasta-ainepiikkejä, mutta en ole siitä kauhean huolissani. Seuraava kontrolli on kuuden viikon päästä.

MASUN PEITTO. Sain nyt vahvistuksen sille, mitä muistelinkin, että kohtu on kovasti takakenossa, joten katsotaan, jos vaikka raskaus pysyisi piilossa vähän pidempään.

Ei ole vieläkään mitään pahoja oireita.

AJL rv 6+0

Vierailija
31/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei maailmankolkkaa ilman suomalaista. Polin vastaanotossa pääsin puhumaan selvää suomea vastaanottovirkailijan kanssa. Suositteli minulle kätilötarkastuksia lääkärin sijaan, suostun siihen ihan mielelläni (täällä käydään joko kätilöllä ja/tai lääkärillä). Toivottavasti antoi maanmieslisänä kaikistä mukavimman kätilön ;)

Hauskaa viikonloppua.

Vierailija
32/32 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen vasta aloittanut tämän palstailun, niin pysyn kyllä tiiviisti tällä palstalla, ja yritän ahkerasti kirjoitella. Aiemmin olen vain kiinnostuneena lukenut toisten juttuja.

Taas on vähän äklö olo täälläkin, mutta voipi johtua orastavasta flunssastakin ja siitä, että poitsu on hyörinyt jo muutaman yön tavallistakin enemmän ympäri sänkyä ja minä sitten puoliunessa sille hihitellyt... Nukutan kyllä omaan sänkyyn, mutta viime aikoina nukkunut niin levottomasti, että oon jossain vaiheessa ottanut viereen, johon yleensä rauhoittuu ainakin hetkeksi. Mies nukkuu toisella puolella, eikä tiedä tuon taivaallista pienemmän ukon yöelämästä.

Farkkujen nappi pitää jo nyt avata, kun pöytänsä ääreen töissä istahtaa, joten saa nähdä saisinko nyt edes np-ultraan asti jotenkin pidettyä salassa. Siihen on kyllä vielä ainakin kuukausi, en ole vielä edes varannut aikaa, joten saas nähdä.

Väsyttäääää! Onneksi siis on perjantai, vaikka eipä sitä yleensä viikonloppunakaan paljon malta/ehdi lepäilemään :)

Mussu & napu rv 5+4