Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettäminen väärin vaikka sinua kohdellaan huonosti

Vierailija
19.01.2025 |

?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Jos kohdellaan huonosti, pitää joko parantaa suhdetta tai erota. Ei pettää.

Vierailija
2/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki. Jos kohdellaan huonosti, pitää joko parantaa suhdetta tai erota. Ei pettää.

Olen eronnut jo kerran hänestä, hän pyysi takaisin. Toisaalta voin jollakin tapaa paremmin kun olen suhteessa. Toisaalta joudun kerjätä, että saan häneltä huomiota, mikä ei varmastikkaan tee hyvää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisesti ottaen ihmistä ei voi omistaa, koska orjuus on kielletty, joten pettäminen ei ole lainvastaista toimintaa. Ja kun pettämistä ei ole kielletty,  niin loogisesti se on sallittua toimintaa. Eli siitä vaan pettämään, jos niin haluaa.

Vierailija
4/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP:n logiikan mukaan on parempi pettää JA kohdella huonosti kuin pelkästään pettää? En nyt oikein saa kiinni tästä logiikasta.

Vierailija
5/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut jo kerran hänestä, hän pyysi takaisin. Toisaalta voin jollakin tapaa paremmin kun olen suhteessa. Toisaalta joudun kerjätä, että saan häneltä huomiota, mikä ei varmastikkaan tee hyvää minulle.

Hakisitko pettämisellä huomiota? Mikset saman tien etsi huomioivaa kumppania, jos haluat olla suhteessa?

Vierailija
6/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juridisesti ottaen ihmistä ei voi omistaa, koska orjuus on kielletty, joten pettäminen ei ole lainvastaista toimintaa. Ja kun pettämistä ei ole kielletty,  niin loogisesti se on sallittua toimintaa. Eli siitä vaan pettämään, jos niin haluaa.

Tässäkin on joku minulle avautumaton logiikka.

Kyse ei olekaan siitä, onko pettäminen laitonta vai ei.

Vierailija
7/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. se tekee sinusta pahinta henkistä väkivaltaa harjoittavan henkilön, joka ansaitsee kaiken paskan mitä elämässä tulee vastaan.
Jos olet onneton suhteessa, eroat. Kukaan ei pakota sinua olemaan siinä suhteessa

Vierailija
8/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakisitko pettämisellä huomiota? Mikset saman tien etsi huomioivaa kumppania, jos haluat olla suhteessa?

Minulla on ongelma, että olen muuttamassa toiseen kaupunkiin syksyllä niin en oikein tahtoisi vakiintua kenenkään uuden kanssa. 

Vierailija
9/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitonta se kuitenkaan ole, joten ei liene väärinkään

Vierailija
10/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Näin on aina tehty ja teen 🤪t nainen

Vierailija
11/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos haluat olla vielä huonompi kuin se joka kohteli sinua huonosti. 

Vierailija
12/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan haluaa huomiota niin saahan sitä sinkkunakin?

Vierailija
13/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos pyrkimyksesi on olla moraaliton saasta. Koeta kestää parisuhteiden ulkopuolella. 

Vierailija
14/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ongelma, että olen muuttamassa toiseen kaupunkiin syksyllä niin en oikein tahtoisi vakiintua kenenkään uuden kanssa. 

Eroatko siis syksyllä nykyisestä joka tapauksessa? Tuo kuulostaa vähän ikävältä häntä kohtaan jos olet vain oman hyvinvointisi takia hänen kanssaan, petät ja lopulta myös jätät. 

Vierailija
15/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin on joku minulle avautumaton logiikka.

Kyse ei olekaan siitä, onko pettäminen laitonta vai ei.

Ei pettäminen olen perustuslain vastaista, eikä juridisesti kiellettyä muutoinkaan, niin ei tässä todellisuudessa ole mitään loogista ongelmaa. Pettää saa, jos niin huvittaa.

Vierailija
16/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja se, että etsit oikeutusta pettämiselle, on myös väärin.

Eroa. 

Vierailija
17/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on väärin. Tuskin olet itsekään enkeli siinä suhteessa. Paranna suhdetta tai eroa, älä petä. Vieraiden makuun pääset sitten sinkkuna. 

Vierailija
18/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on väärin. Itse petin väkivaltaista miestä. Sain siitä voimaa erota. En kadu. Seuraavaa en ole pettänyt, mutta nykyisin maailmani ei ole mustavalkoinen.

Vierailija
19/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miksei ero ole vaihtoehto. Tai voithan ehdottaa kumppanille että olisit muidenkin kanssa jos se hänelle kävisi, että saat huomiota sitten muualtakin. Parisuhteessa pitäisi olla luottamusta, kumppanuutta ja rehellisyyttä joten valehtelu ja selän takana toimiminen ei siihen oikein sovi.

Vierailija
20/88 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroatko siis syksyllä nykyisestä joka tapauksessa? Tuo kuulostaa vähän ikävältä häntä kohtaan jos olet vain oman hyvinvointisi ta

Ollaan puhuttu tästä kyllä, puhuttu että ehkä voisi lähteä mukaan ja että ehkä minä en edes muuta. En silti tahtoisi varta vasten tarkoituksella vakiintua tänne. En ole kuitenkaan sulkenut sitä 100% pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä