Ihastunut työkaveriin
Nyt on käynyt niin, että olen ihastunut töissä itseäni reilusti vanhempaan mieheen.
Tehdään aika tiiviisti töitä yhdessä. Meillä on ihan tosi hauskaa, naureskellaan yhdessä koko ajan. Viime päivinä mies on alkanut koskettaa mua selkään, olkapäähän, viimeks olkapään etuosaan rintakehälle. On myös tosi kohtelias ja kehui mun tapaa tehdä töitä. Nyt en tiedä onko mies vaan ystävällinen ja luonteeltaan avoin vai onko myös kiinnostunut ja miten voisin itse edistää tätä, näyttää et oon myös kiinnostunut? Oon vähän hämilläni.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puolestaan itseäni nuorempi naiskollega, joka tuntuu tekevän tikusta asiaa ja jotenkin esim. ajautuu samaan aikaan kahville ja on hyvin ystävällinen minulle. Ottaa kontaktia ja myös hymyilee usein minulle.
Olen vähän ihmeissäni asiasta, sillä ihan kollegiaalisesti tässä itse menen enkä toki osaa kuvitella, että tämä nainen olisi minusta kiinnostunut. Ikäeroa arviolta sellaiset 5-10 vuotta.
M 40+
Eihän tuo nyt ole suuri ikäero vielä. Mutta on niitä esim. 30 vuoden ikäerojakin on ja meneehän se sitten jotenkin yli. Mutta kaikkeahan sitä voi olla. Varoituksen sana: työpaikat on juuri niitä pahimpia paikkoja, itse olen todella rankasti ihastunut jokaisessa työpaikassa. Silloin kun hormonit oikein todella hyrräsivät vielä. Ja paha on se jos joidenkin 30 vuotinen suhde kaatuu jonkun Tirlittanin lirkutteluun.
No ei se kovin vakaa suhde ollut, jos joku lirkuttelee ja heti on menoa. Sai sitten kaatuakkin.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kuuluu kyllä selvittää onko hänellä puoliso. Jos on niin sinun täytyy ystävällisesti kieltäytyä puhumasta hänelle laisinkaan.
No ei kukaan ole ikinä ihastunut sellaiseen, joka ei ole sitä vaimoa ja perhettä saanut, parhaat on aina varattu eli juuri ne tapaukset, joihin siellä töissäkin ihastutaan.
Tätä ei todellakaan tarvitse ikinä kysyä, sen tietää aina.
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta ei ole aikuisiällä käytännössä mitään. Itse olen miestäni 6 vuotta vanhempi ja kaikille se tulee aina suurena yllätyksenä. Miehet vanhenee yleensä näkyvämmin. Jo se kun tukka lähtee/harvenee suurimmalta osalta, niin tekee heistä enennenaikojaan vanhan näköisiä.
Jos 5 vuotta ei ole käytännössä mitään, niin onko sitten jokin tietty ikäero, joka on jotakin. 10 vuotta, 15 vuotta, 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puolestaan itseäni nuorempi naiskollega, joka tuntuu tekevän tikusta asiaa ja jotenkin esim. ajautuu samaan aikaan kahville ja on hyvin ystävällinen minulle. Ottaa kontaktia ja myös hymyilee usein minulle.
Olen vähän ihmeissäni asiasta, sillä ihan kollegiaalisesti tässä itse menen enkä toki osaa kuvitella, että tämä nainen olisi minusta kiinnostunut. Ikäeroa arviolta sellaiset 5-10 vuotta.
M 40+
Itselle kävi noin. 15 vuotta nuorempi nainen tuli meille töihin ja selkeästi viihtyi seurassani. Parin viikon jälkeen päädyttiin panemaan työpaikalla ja vapaalla monet kerrat. Olin tuolloin itse 35 ja nainen 20.
Tiedetään. Ja aina kun olette panosessionne suorittaneet, tulee tämä nuori nainen huoneeseeni pettymyksen kyyneleet silmissään anelemaan minulta kunnon panoa.
Olen humaani ihminen ja uhraudun yhteisen hyvän eteen. Sinua hän kutsuu laukeamishetkellä "prinssinakiksi"
t: Jorma
Myös ne naiset, joihin työpaikoilla ihastutaan on naimisissa tai poikaystävä. Iästä riippumatta. Kumma juttu. Turvallista kun ei voi edes yrittää?
Meidän työyhteisössä on niin tavallista kosketella toisia, että sellainen joka ei niin tee, on lähinnä poikkeus. Minusta se on mukavaa.