Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
19.01.2025 |

Nyt on käynyt niin, että olen ihastunut töissä itseäni reilusti vanhempaan mieheen. 

Tehdään aika tiiviisti töitä yhdessä. Meillä on ihan tosi hauskaa, naureskellaan yhdessä koko ajan. Viime päivinä mies on alkanut koskettaa mua selkään, olkapäähän, viimeks olkapään etuosaan rintakehälle. On myös tosi kohtelias ja kehui mun tapaa tehdä töitä. Nyt en tiedä onko mies vaan ystävällinen ja luonteeltaan avoin vai onko myös kiinnostunut ja miten voisin itse edistää tätä, näyttää et oon myös kiinnostunut? Oon vähän hämilläni. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks, mulla sama vika!

Ihastunut työpaikan hopeakettuun (olemme paljon etätöissä niin aina toivon kunpa tulisi konttorille samana päivänä).

Vierailija
2/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketa samalla tavalla takaisin niin kyllä se siitä aikanaan ilmenee että päädyttekö toimiston pöydälle miehen valtava kulli valuvan märässä pil lussasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuuluu kyllä selvittää onko hänellä puoliso. Jos on niin sinun täytyy ystävällisesti kieltäytyä puhumasta hänelle laisinkaan.

Vierailija
4/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutko näistä kosketuksista?

Vierailija
5/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu naimisissa 10 vuotta mun työpaikka ihastuksen kanssa. Toivottavasti saat vastakaikua. 

Vierailija
6/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolestaan itseäni nuorempi naiskollega, joka tuntuu tekevän tikusta asiaa ja jotenkin esim. ajautuu samaan aikaan kahville ja on hyvin ystävällinen minulle. Ottaa kontaktia ja myös hymyilee usein minulle.

Olen vähän ihmeissäni asiasta, sillä ihan kollegiaalisesti tässä itse menen enkä toki osaa kuvitella, että tämä nainen olisi minusta kiinnostunut. Ikäeroa arviolta sellaiset 5-10 vuotta.

M 40+

Vierailija
7/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa työntää kalunsa sisääsi.

Vierailija
8/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puolestaan itseäni nuorempi naiskollega, joka tuntuu tekevän tikusta asiaa ja jotenkin esim. ajautuu samaan aikaan kahville ja on hyvin ystävällinen minulle. Ottaa kontaktia ja myös hymyilee usein minulle.

Olen vähän ihmeissäni asiasta, sillä ihan kollegiaalisesti tässä itse menen enkä toki osaa kuvitella, että tämä nainen olisi minusta kiinnostunut. Ikäeroa arviolta sellaiset 5-10 vuotta.

M 40+

Itselle kävi noin. 15 vuotta nuorempi nainen tuli meille töihin ja selkeästi viihtyi seurassani. Parin viikon jälkeen päädyttiin panemaan työpaikalla ja vapaalla monet kerrat. Olin tuolloin itse 35 ja nainen 20.

Vierailija
9/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin löydät töistä hyvän kumppanin kuin tinderistä. Joten iske kimppuun ja toivo ettei ala pyristelee vastaan. 

Vierailija
10/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki outoa et työkaveri koskettelee.

Miksi annat noin tapahtua?

Vierailija
11/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä alkuun ajatellu mitään, mut niiden kosketusten jälkeen aloin ite lämmetä sekä ku molemmilla samanlainen huumorintaju. Ja mies huomas, et rupeen nauramaan sen jutuille ni se keksii niitä vaan lisää. 

Meil on yhteinen työprojekti nyt niin en voi kadotakaan siitä, miten mä saan tietää onko tunne molemminpuoleinen vai oonko kuvitellu vaan? Kokeilenko koskettaa takas? toivon asiallisia kommentteja

Vierailija
12/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks kun oon ihastunu siihen, haluisin oikeesti suudella sen kanssa 

Vierailija
13/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu naimisissa 10 vuotta mun työpaikka ihastuksen kanssa. Toivottavasti saat vastakaikua. 

Miten teillä alkoi suhde ja miten etenitte?

Vierailija
14/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri. Miksei noin saisi tapahtua mikäli se ei haittaa kumpaakaan?

Vierailija
15/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävä ajatus että joku alkaisi kosketella töissä, ihan vaikka olisin itsekin kiinnostunut henkilöstä. Ei kuulu minusta etikettiin, mutta työpaikkoja on toki moneen lähtöön.

Vierailija
16/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ällöttävä ajatus että joku alkaisi kosketella töissä, ihan vaikka olisin itsekin kiinnostunut henkilöstä. Ei kuulu minusta etikettiin, mutta työpaikkoja on toki moneen lähtöön.

Minä taas pidän jos joku koskettaa. Meitä on niin erilaisia.

Vierailija
17/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee peli selväksi. Vilauta vaikka hameen alta sukan reunaa...

Vierailija
18/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako raitaa tennissukasta tulee näyttää?

Vierailija
19/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kukaan enään vain töitä työpaikalla? Vai onko se mennyt pois muodista?

Vierailija
20/46 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako raitaa tennissukasta tulee näyttää?

Kommentoijalla on varsin pitkä hame

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän