Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ymmärryksen puute

Vierailija
19.01.2025 |

Mitä tehdä kun miehellä ei ole mitään ymmärrystä minua kohtaan. Hän ei esim ymmärrä jos minulla ollut rankka työputki ja olen tosi väsynyt, hän saattaa alkaa kiukutella jostain typerästä asiasta ja haastaa riitaa. On tehnyt tämän lukuisia kertoja. 

Ei myöskään ymmärrä vuosien jälkeen tiettyjä asioita minusta. Että minua esim ahdistaa jos on kiire aikataulu ja hän alkaa siinä ehdottaa että minä auttaisin häntä jossain asiassa joka ei ole millään tavalla oleellinen siinä hetkessä. Joku asia jonka olisi voinut hoitaa aikasemmin, sen voi helposti hoitaa myöhemmin niin juuri sillon kiire hetkellä hän pyytää minua auttamaan häntä siinä. Ja, jos kuulostan turhautuneelta, kun sanon että en nyt ehdi, niin sitten hän loukkaantuu ja jankuttaa sitä asiaa jälkikäteen kuinka sillonkin rumasti sanoin että en voi auttaa, miksi et voinut, ei siihen olisi mennyt kauaa vaikka kyllä olisi sen verran että minulla olisi ollut vielä enemmän kiire. Mutta siis uhriutuu tästä sitten moneen kertaan että kuinka minä kohtelen häntä huonosti. 

Olen aivan loppu. En jaksa typerää kiukuttelua ja riidan haastamista ja täydellistä ymmärryksen puutetta. Minun pitäisi ymmärtää häntä milloin missäkin, mutta nyt olen huomannut sen että sama ei koska häntä ollenkaan. Mikä neuvoksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna elämä on aina parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi