Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukava mies rehevälle naiselle.

Iigori
18.01.2025 |

Etsin mukavaa naista, jolla on muodot tykkään pyöreämmistä naisista. Olen itse 38-vuotias ja isokokoinen, ja haen vakavaa parisuhdetta. Ikä ei ole minulle tärkeintä, kunhan yhdessä on hyvä olla. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä!

Omat pienet kummallisuuteni, mutta silti elämän innostama. Fyysisesti ja henkisesti terve nuori suurkaupungin asukas.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minua kiinostaa, en ole iso kokoinen, mutta omaan isot rinnat ja pyöreän pyllyn. Miten sinuun saa yhteyden?

N.22v

Vierailija
2/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minua kiinostaa, en ole iso kokoinen, mutta omaan isot rinnat ja pyöreän pyllyn. Miten sinuun saa yhteyden?

N.22v

Voit vaikka soittaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ghjhjhgjghjgh

Omat pienet kummallisuuteni, mutta silti elämän innostama. Fyysisesti ja henkisesti terve nuori suurkaupungin asukas.

Vierailija
4/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigori-Iivari kirjoitti:

Hei! Kiitos vastauksesta. Esimerkiksi, puhelimessä 0403615395 (whatsapp on) tai, jos haluat ensin Facebookissa.

Soitan kohta.

Reino55

Iigori-Iivari
5/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.22v

Hei! Kiitos vastauksesta. Esimerkiksi, puhelimessä 0403615395 (whatsapp on) tai, jos haluat ensin Facebookissa.

6/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iigori-Iivari kirjoitti:

Soitan kohta.

Reino55

Ei, se ei oli sulle =)))) En oo kinnostunut miehessä

Vierailija
7/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isoluinen ja pitkänhuiskea maatalon isäntä. Välillä tykkään tyttöillä. Uskallanko soittaa. Lämpimin terveisin Pertti.

Vierailija
8/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isoluinen ja pitkänhuiskea maatalon isäntä. Välillä tykkään tyttöillä. Uskallanko soittaa. Lämpimin terveisin Pertti.

Olisi ihanaa jos uskallat. Minäkin olen kyllä hieman ujo.

Vierailija
9/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas keski-ikäinen leskirouva; mitäs sanot?

Ol926etko muuten vatsakas? En tykkää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi