Ei rahaa ruokaan, kuka auttaa? đ
TilillÀ 0.02⏠senttiÀ ja jÀÀkaapissa 1 makkara.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yksinkertaisesti ole varaa ruokaan niin olenko oikeutettu varastamaan kaupasta ruokaa tai mummolta lompakon jotta saisin ruokaa?
Ap
Hyi saaatana, mummonpotkijako oletkin??!!
Mun sympatiaani ei muuten enÀÀ sun ruikutuksillesi heru!!!
Jos se on viimeinen vaihtoehto ennen nÀlkÀkuolemaa niin pakko
Ap
NÀlkÀkuolema on sulle ihan oikein!!!
ĂlĂ€ kiusaa viatonta ihmistĂ€
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yksinkertaisesti ole varaa ruokaan niin olenko oikeutettu varastamaan kaupasta ruokaa tai mummolta lompakon jotta saisin ruokaa?
Ap
Ap
Ap
SÀ vtun pelle et ole mikÀÀn viaton vaan mielisairas mitÀtön kasa pskaa joka laukeaa joka kertaa omille reisilleen kun saa trollauksensa lÀpi ja ihmiset takajaloilleen!!! Kuole jo pois!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tÀssÀ tilanteessa auttaa? Kelasta, sossusta ja diakonista pyysin jo apua mutta he sanoivat ettÀ ei voi auttaa kun olen muka itse tuhlannut rahani vaikka en edes ole, maksoin vain vuokran ja pakolliset laskut.
Ap
Laita tilinumerosi , niin siirrÀn heti rahaa T: 1300 euron elÀkkeellÀ elÀvÀ monisairas.
TÀmÀ loskapalsta pitÀisi lopettaa kokonaan.
Voi vi**u, etkö sÀ vielÀkÀÀn ole kuollut nÀlkÀÀn. Huono homma, yritÀ kovemmin.
SAATANAN KONALAN TORAKKA LOPETA TUO JANKUTUS!!!
Hyvin olet elossa pysynyt jo kaksi viikkoa tuolla, eikĂ€ sinun ole tarvinnut edes sitĂ€ makkaraa syödĂ€! Annas kun arvaan, otit neuvostani vaarin ja ryhdyit kĂ€ymÀÀn ruokajonossa? Ei tarvitse kiittÀÀ! đ„°
TÀnÀÀn on messuja ja muita hengellisiÀ tilaisuuksia, joista useissa on kahvitarjoilu.
no ite kÀyny töissÀ 18-v asti niin sieltÀ saan rahaa ruokaa. kannattaa kokeilla.
Helposti selviÀt niin kuin olet selvinnyt jo vuoden, kun joka kuukausi teet nÀitÀ aloituksia.
Parhaiten voit auttaa itse itseÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
SÀ vtun pelle et ole mikÀÀn viaton vaan mielisairas mitÀtön kasa pskaa joka laukeaa joka kertaa omille reisilleen kun saa trollauksensa lÀpi ja ihmiset takajaloi
TÀysin samaa mieltÀ.