Lue keskustelun säännöt.
Mikä mun vatsaa vaivaa? Keliakiaa? Allergiaa? Laktoosi-intoleranssia?
01.03.2007 |
Nyt viimeisen vuoden aikana vatsani on alkanut toimimaan vähän liiankin vilkkaasti. On todella epämiellyttävää yölläkin mennä vessaan " isolle asialle" . Uloste on lisäksi löysää ja runsasta. Välillä on vaikeuksia ehtiä vessaan. Oireet alkoivat oikeastaan kuopuksen odotusaikana ja pysyneet sen jälkeeen :/ Mikä avuksi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla