Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Juttelen mieheni kanssa mesessä. Mies on olkkarissa ja minä makkarissa =)
01.03.2007 |
ei mulla tän tärkeempää, halusin vaan jakaa tän tiedon teidän kanssa.
Kommentit (3)
perse levii kun ei jakseta mennä yläkertaan tai makkarista olkkariin. Ettekö osaa keskustella kasvotusten???? Eipä oo ihme et sit valitetaan kun miehet tekee sitä ja tätä tai ne ei osaa puhua. Perseet ylös ja liikkeelle......
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mies istuu pöytäkoneella ja minä n metrin päässä kannettavalla ja jutellaan mesessä :D
Olemme niin onnellisia kun hankimme toisen koneen, nyt hyödynnetään oikein urakalla