Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskolliset: mikä on kielletyintä mitä olet koskaan tehnyt parisuhteessa toisen selän takana?

Vierailija
18.01.2025 |

Mun on toisten ajattelu sängyssä eli ei kovin syntistä mut pitää olla tarkkana ettei sano väärää nimeä kiihkeällä hetkellä :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään kiellettyä, koska olen niin täydellisesti ihanan rakkaan mieheni lumoissa.💘

Vierailija
42/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin todella rankasti joitain vuosia sitten ja tuli sorruttua hienoiseen flirttiin.

Onneksi meni ajan kanssa ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuminen toisen kanssa tanssilattialla.

Tämäkin on sellainen juttu joka aiheuttaisi välittömän eron, jos vaimo itsensä tuohon tilanteeseen laittaisi.

Et ole tosissasi.

Uskollinen ei kiihotu vieraasta!

Vierailija
44/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä olisin voinut jättää tekemättä vaikkei nyt varmaan pahimmasta päästä.

Viimeisen hitaan tanssiminen yökerhossa vieraan miehen kanssa.

Sekasaunassa oleminen ja osa miehistä oli alasti (tämä tuli kyllä yllätyksenä itselle).

Tuntuiko edes sillä hetkellä hyvältä vai samantien pahalta ja kadutti?

Totta kai hyvältä ja hyvänä muistona mielessä pysyy.

t. toinen jolla samanlaisia kokemuksia

Vierailija
45/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettiin meidän suhteen ekoja viikkoja, kun kävin bilettää kaverin kanssa. Siellä juttelin jonkun kiinnostuneen nuoren miehen kanssa hetken. Tanssittiinkin - eikä siinä mitään.

Narikassa tämä antoi mulle lapulla puhelinnumeronsa. Siinä se.

Tuosta on 32 vuotta ja yhä kummittelee, kun en kertonut. En ole säilyttänyt numeroa, en edes muista minkä näköinen tää tyyppi oli.. vaivaa, kun en ole ollut rehellinen.

Vierailija
46/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut kaverin harrastavan seksiä.

Lähdettiin sinkkukaverin kanssa jatkoille. Oli aika kuumottavaa katsoa pokkana muka telkkaria mua koko illan yrittäneen miehen kanssa kun toisessa huoneessa molempien kaverit on panemassa!

Vaikka en siis tehnyt mitään kiellettyä niin jostain syystä en kertonut tästä kotona...

Olisikin aika vaikea saada mies uskomaan ettei mitään tapahtunut jos tuon kuulisi! :D

Vierailija
47/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuminen toisen kanssa tanssilattialla.

Tämäkin on sellainen juttu joka aiheuttaisi välittömän eron, jos vaimo itsensä tuohon tilanteeseen laittaisi.

Et ole tosissasi.

Uskollinen ei kiihotu vieraasta!

Ei hitaat edes ole mitään tanssimista, vaan kuhertelua musiikin tahdissa. Osa ihmisten pariutumisrituaalia. Tietenkin se kiihottaa.

Vierailija
48/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vielä tapailuasteella nykyisen aviomieheni kanssa, kun miespuolinen ystäväni jäi silloin tällöin luokseni yökylään iltaa istuttuamme. 

Mitään ei tapahtunut ja nukuimme eri kerroksissa taloa, mutta tiedän ettei asia olisi ollut mieheni mukavuusaluetta. 

No mitä pahaa tässä olisi? Ei hyvänen aika

Vierailija
49/49 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotiaana annoin 22 vuotta nuoremman miehen iskeä itseäni pitkän aikaa, flirttailin takaisin ja kävin kuumanakin, ennen kuin järki palasi. Kyseinen poika oli teini-ikäinen! Hävetti jälkeenpäin tosi paljon, vaikka olenkin iloinen etten sentään punkkaan painunut hänen kanssaan.