Lumet sitten lähti ja talitiainen laulaa auringonpaisteessa TI-TYY 🐦
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa kevät ja kaikkien aikojen kuumin kesä 2025!!!
Olisko hellekesä tulossa?
KAIKKIEN AIKOJEN HELLEKESÄ TULOSSA! YLI 100 HELLEPÄIVÄÄ TOUKOKUUSTA SYYSKUUHUN!! AI ETTÄ!
Lähes myrskytuuli on karkoittanut suurimman osan tinteistä laudalta. Eivät taida pidempimatkalaiset päästä tänään syömään ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänittää talitiaisten laulua ja soittaa sitä niille. Menevät sekaisin ja aggressiivisiksi ja melkein hyökkäävät päälle. Luulevat varmaan, että vieras tintti tuli reviirille.
Sitä saa nykyään netistä äänittämättäkin. Kiva tosiaan testailla soittaa pihapiirin eri linnuille lauluja puhelimesta. Suurin osa tulee kiinnostuneena tarkistamaan tilanteen.
Vähän kiusaamista se on. Itsekin soitin hippiäiselle ja se tuli melkein päälle.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö, ap, treffeille mun kanssa?
En mä, mun mies ei tykkäisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähes myrskytuuli on karkoittanut suurimman osan tinteistä laudalta. Eivät taida pidempimatkalaiset päästä tänään syömään ollenkaan.
Oho, täällä 5 m/s.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten?
En tiedä vielä. Ehkä yöllä voi jo kuulla pöllöjä 🦉
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi itku. :( Haluaisin treffeille jonkun kanssa, joka huomaa linnut. Otettaisiin eväät mukaan ja katseltaisiin niitä. Siis tinttejä, ei eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi itku. :( Haluaisin treffeille jonkun kanssa, joka huomaa linnut. Otettaisiin eväät mukaan ja katseltaisiin niitä. Siis tinttejä, ei eväitä.
Voi voi. Meidän olisi pitänyt tavata aiemmin. Mun mies ei välitä linnuista eikä tykkää retkeilläkään 😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi voi. Meidän olisi pitänyt tavata aiemmin. Mun mies ei välitä linnuista eikä tykkää retkeilläkään 😢
Ap
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No mut veikkaan, että se on muuten kiva mies kumminkin.
Kunnon talvisäät onneksi vasta tulossa! Viime vuonna kevät lähti käyntiin vasta toukokuussa. Että kitukaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAIKKIEN AIKOJEN HELLEKESÄ TULOSSA! YLI 100 HELLEPÄIVÄÄ TOUKOKUUSTA SYYSKUUHUN!! AI ETTÄ!
Meneeköhän +40c Suomessa rikki tänä kesänä. Vai vasta ensi kesänä.
Sitä se ilmastonmuutos teettää.
Säät on ihan sekaisin. Asun joen rannalla ja seurailen vesiä pitkin vuotta. Syystulvaa ei tullut ollenkaan. Päinvastoin, vesi oli normaalia alempana aina lokakuulle. Nyt sitten vuodenvaihteessa vettä on todella runsaasti. Tähän aikaan vuodesta ei tosiaan ole normaalisti noin korkeat vedet. Olen havainnut samaa myös muissa lähialueiden vesistöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän +40c Suomessa rikki tänä kesänä. Vai vasta ensi kesänä.
Sitä se ilmastonmuutos teettää.
Tiukassa on mutta voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänittää talitiaisten laulua ja soittaa sitä niille. Menevät sekaisin ja aggressiivisiksi ja melkein hyökkäävät päälle. Luulevat varmaan, että vieras tintti tuli reviirille.
Sitä saa nykyään netistä äänittämättäkin. Kiva tosiaan testailla soittaa pihapiirin eri linnuille lauluja puhelimesta. Suurin osa tulee kiinnostuneena tarkistamaan tilanteen.
Vähän kiusaamista se on. Itsekin soitin hippiäiselle ja se tuli melkein päälle.
Minäkään en pidä puheluista. Viestit ok.
Se on tallitiainen, ei talitiainen.