KUKA TIPPUU TÄNÄÄN IDOLSISSA JA KUKA OLI PARAS???
Kommentit (27)
muuten järjestys
2. Ari 3. Anna 4. Mia 5. Kristiina 6. Panu
Mun puolesta Kristiina ja Panu vois ekaks lähtee.. Kristianilla ihana ääni! Anna muuten vaan söpö pieni likka isolla äänellä.
On tosi symppis tyyppi jne mutta toi biisi oli ihan kamala. Ei sopinut Johannalle.
Mä vein lapsia nukkumaan kun Kristian lauloi. Voi mätä! Oisin halunnut kuulla sen kokonaan. Ari oli paras ja Anna aivan ihana!
Siitä tulee Saija varjus mieleen, paitsi että Saija on sentään dokunakin jotenkin tyylikäs, Johanna on vaan yksikertaisesti sairaan mauton.
Jaloissakin oli karvat pystyssä, kun hän lauloi!!! Panu oli huonoin, surkeantylsä.
väärä biisivalinta ja heidän vahvuutensa ei millään lailla tullut esiin. Kristiina taas tasaisien " pikkunätti" laulaja. Kuitenkin JOhanna tai Panu tökkii eniten.
parhaita olivat Ari ja Kristian
ps. Haluan lisätä, että ennen tätä finaalia en ollut nähnyt mitä hyvää Arissa on!
Mun mielestä paras oli Johanna (?), se rehevä Kouvolan tyttö, jolla on karismaa ja persoonallinen ääni! :)
Johannan toivoisin jatkavan. Edellisen veti niin hyvin ja läsnäolevasti.
Parhaat oli Kristian ja Ari, ehdottomasti! Kristian - mitä äijäenergiaa!
Huonoimmat: Panu, Kristiina, Johanna, Miia. Huonot biisivalinnat Johannalla ja Panulla, joten heidät päästäisin vielä yrittämään. Eli tippumaan siis Miia tai Kristiina.
ihan samaa mieltä.
Mä olen varma että Kristian on vittumainen jätkä. Mun vaistoni sanoo että siihen ei voi luottaa, siksi mä en yhtään syty.
Minusta vaikuttaa todella epäluotettavalta henkilöltä. Lisäksi hän on vähän liian itsevarma.
Panusta pidän kun on niin herkkis ja sympaattisen oloinen jätkä.
Siinä on sitä samaa syvällisyyttä jota suomalaiset aina löytää keskioluträkälöissä kun ne tuijottaa tuopin pohjaa.
Tällä kertaa ei jaksa enää.
1. Kristian 2. Mia 3. Ari 4. Johanna 5. Anna 6. Panu 7. Kristiina
kylmät väreet meni. miehen vois lähettää vanhainkotiin laulamaan ton veskun biisin noille vanhoille ihmisille. kyllä olis vanhukset otettuja tosta laulusta. anna oli toiseksi paras. ehkä johanna vois pudota
Ari oli paras, Kristian myös loistava. Annaan mä vähän petyin tänään.. odotin siltä parempaa esitystä. Haluan kuitenkin kuulla lisää Annalta.
Kristian mielestäni paras,oli yllättävä veto tuo biisi(vaikka sekoilikin sanoissa),hyviä tietty myös Anna ja Ari
Kristian oli paras, vieläkin pala kurkussa laulustansa.