Mies lähti mopolla hakeen lisää sahtia
Kommentit (5)
Akka tuli ja paskansi kaatuneen mopon päälle ja lähti saunaan odottelemaan viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Akka tuli ja paskansi kaatuneen mopon päälle ja lähti saunaan odottelemaan viinaa.
Kai nyt paskanti sen juoppoäijänkin päälle kun ei hoitanut hommiaan Potki varmaan munille ja heivasi äijän helvettiin ja otti toisen
mun ukko lähti jo eilen hakemaan sahtia kännipäissään ja valjasti koiran maitokärryjen eteen, kun luuli sitä hevoseksi
Olin nuorena maalla käymässä. Laitettiin kaljanhakuun ja piti ostaa sahaan bensaa, öljyä +.
Pullokalja-aikaa, sedät lastasi 2 tyhjää koria pulloineen Pappa-Tuntsan tarakalle ja eiku vaan.
Aluksi meni hyvin, mut tuli sivutuulen puuska - tuntu siltä, että lennän Tuntsan ja niiden korien kanssa .... "Metsähallituksen puolelle"! .... Onneksi en. Sitten kädet täristen kauppaan. Kauppias arvasi kuka olen ja mistä tulossa. Toivotti hyvää saunailtaa! :) ... Matkaa tuli 16 kilsaa /sivu.
Nauran aina sille Kummelin Kyläkauppa -sketsille, koska se melkein meni niin :) (pl. rotanloukku .....)))
....
Oikeasti sinne/siellä kävi, tosin pitkä ja laiha mies. Muuta ei ostanut kuin pullon Karjalaa kerralla. Kuulemma käynyt 10 kertaa päivässä! :)
Soita häkeen.