Onko sinulla suihkutuoli?
Kommentit (26)
Ei ole enää. Silloin kun vanha äiti asui kanssani hän sai kunnalta suihkutuolin, mutta en minä sitä ikinä käyttänyt silloinkaan, jaksan seistä, enkä pelkää että tasapaino menee.
Suihkussahan ollaan suositusten mukaan 2 minuuttia joten miten voi olla ettei joku sen aikaa pysty seisomaan? Jos ei jaksa seistä niin pitäisikö vähän miettiä sitä veden lotrausta sen sijaan että hankkii jonkin hiton tuolin sinne!!
Istun lattialla seinää vasten. Olishan sellainen mini tuoli ihan kiva.
Ei ole, voin istua lattialla jos haluan.
Kyllä on, on kiva istua vaikka 20min ja antaa veden vaan valua. Hittoon suositukset, ei vois vähempää kiinnostaa.
Tällähetkellä on isosta leikkauksesta toipuessa. Ei normaalisti oo.
Ei ole mulla mutta pojan entinen matala on, ei ottanut mukaan kun muutti omaan kotiin. En käytä sitä.
No ei ole. Miksi ihmeessä olisin niin huonossa kunnossa, että en jaksaisi seistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, on kiva istua vaikka 20min ja antaa veden vaan valua. Hittoon suositukset, ei vois vähempää kiinnostaa.
Selvästi et maksa vesilaskua käytön mukaan
Vierailija kirjoitti:
Suihkussahan ollaan suositusten mukaan 2 minuuttia joten miten voi olla ettei joku sen aikaa pysty seisomaan? Jos ei jaksa seistä niin pitäisikö vähän miettiä sitä veden lotrausta sen sijaan että hankkii jonkin hiton tuolin sinne!!
Ei ole mitään tuollaista suositusta ja kahdessa minuutissa ei ehdi pestä mitään.
Aikoinaan raskaammassa työssä olisin sellaista kotiin kaivannut, jalat ja alaselkä olivat työpäivän päätteeksi aina niin rikki että ne muutamat minuutit siinä kovalla lattialla ilman mitään pehmusteita olivat silkkaa tuskaa. Nykyisin kevyemmissä töissä, en koe tuolia tarvitsevani. Kylpyamme kyllä kelpaisi, ja sellaisen ehkä vielä jonain päivänä hankin, kunhan löydän mieleisen mallin.
Meillä oli muovinen suihkutuoli aikaisemmin mutta se hajosi kun puuhasteltiin rakastajattaren kanssa suihkussa. Vaimo ei vieläkään tiedä oikeaa syytä sen hajoamiselle
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta oletko oikeasti noin yksinkertainen?
Miten sä kuvittelet, että esim. alaraajahalvaantunut käy suihkussa? Tai fyysisesti heikko ja sairas ihminen joka ei oikeasti voi seistä pitkään?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Miksi ihmeessä olisin niin huonossa kunnossa, että en jaksaisi seistä.
Kyllä sinullekin vielä tulee murtumia tai vamma joten turha huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinullekin vielä tulee murtumia tai vamma joten turha huudella.
Miksi olet noin ilkeä ja toivot mulle pahaa? En mä mitään huudellut vaan ihmettelen, että miksi mulla tämän ikäisenä pitäisi olla suihkutuoli.
Kyllä perusoletus on, että suurin osa ei tarvitse suihkutuolia. Kyllä mulla on vammoja ja murtumia ollut, mutta ei silti ollut suihkutuolia. On lonkka leikattu eikä ollut suihkutuolia.
On mulla, mutta käytän sitä vain silloin, kun käyn viilentymässä saunoessani. En siis koskaan istu kun olen suihkussa.
On, vaikka jaksan seistäkin. Joskus kiva ottaa pitkä suihku istuen.