Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla suihkutuoli?

Vierailija
17.01.2025 |

Vai jaksatko suihkutella seisten? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaikka jaksan seistäkin. Joskus kiva ottaa pitkä suihku istuen.

Vierailija
2/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Silloin kun vanha äiti asui kanssani hän sai kunnalta suihkutuolin, mutta en minä sitä ikinä käyttänyt silloinkaan, jaksan seistä, enkä pelkää että tasapaino menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussahan ollaan suositusten mukaan 2 minuuttia joten miten voi olla ettei joku sen aikaa pysty seisomaan? Jos ei jaksa seistä niin pitäisikö vähän miettiä sitä veden lotrausta sen sijaan että hankkii jonkin hiton tuolin sinne!!

Vierailija
4/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun lattialla seinää vasten. Olishan sellainen mini tuoli ihan kiva.

Vierailija
5/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, voin istua lattialla jos haluan.

Vierailija
6/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, on kiva istua vaikka 20min ja antaa veden vaan valua. Hittoon suositukset, ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
7/26 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä on isosta leikkauksesta toipuessa. Ei normaalisti oo.

Vierailija
8/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla mutta pojan entinen matala on, ei ottanut mukaan kun muutti omaan kotiin. En käytä sitä.

Vierailija
9/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja tuolissa imukuppidildo.

Vierailija
10/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Miksi ihmeessä olisin niin huonossa kunnossa, että en jaksaisi seistä. 

Vierailija
11/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, on kiva istua vaikka 20min ja antaa veden vaan valua. Hittoon suositukset, ei vois vähempää kiinnostaa.

Selvästi et maksa vesilaskua käytön mukaan

Vierailija
12/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussahan ollaan suositusten mukaan 2 minuuttia joten miten voi olla ettei joku sen aikaa pysty seisomaan? Jos ei jaksa seistä niin pitäisikö vähän miettiä sitä veden lotrausta sen sijaan että hankkii jonkin hiton tuolin sinne!!

Ei ole mitään tuollaista suositusta ja kahdessa minuutissa ei ehdi pestä mitään.

Vierailija
13/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, ap?

Vierailija
14/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkupatja. Ilmapatja. 

Vierailija
15/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan raskaammassa työssä olisin sellaista kotiin kaivannut, jalat ja alaselkä olivat työpäivän päätteeksi aina niin rikki että ne muutamat minuutit siinä kovalla lattialla ilman mitään pehmusteita olivat silkkaa tuskaa. Nykyisin kevyemmissä töissä, en koe tuolia tarvitsevani. Kylpyamme kyllä kelpaisi, ja sellaisen ehkä vielä jonain päivänä hankin, kunhan löydän mieleisen mallin.

Vierailija
16/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli muovinen suihkutuoli aikaisemmin mutta se hajosi kun puuhasteltiin rakastajattaren kanssa suihkussa. Vaimo ei vieläkään tiedä oikeaa syytä sen hajoamiselle

Vierailija
17/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta oletko oikeasti noin yksinkertainen?

Miten sä kuvittelet, että esim. alaraajahalvaantunut käy suihkussa? Tai fyysisesti heikko ja sairas ihminen joka ei oikeasti voi seistä pitkään?

Vierailija
18/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Miksi ihmeessä olisin niin huonossa kunnossa, että en jaksaisi seistä. 

Kyllä sinullekin vielä tulee murtumia tai vamma joten turha huudella.

Vierailija
19/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinullekin vielä tulee murtumia tai vamma joten turha huudella.

Miksi olet noin ilkeä ja toivot mulle pahaa? En mä mitään huudellut vaan ihmettelen, että miksi mulla tämän ikäisenä pitäisi olla suihkutuoli.

Kyllä perusoletus on, että suurin osa ei tarvitse suihkutuolia. Kyllä mulla on vammoja ja murtumia ollut, mutta ei silti ollut suihkutuolia. On lonkka leikattu eikä ollut suihkutuolia. 

Vierailija
20/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla, mutta käytän sitä vain silloin, kun käyn viilentymässä saunoessani. En siis koskaan istu kun olen suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan