Mikä hiton "päiväni murmelina" toi Auerin keissi on???
Kommentit (57)
Järkyttävää, kyllä tuota naista on kiusattu jo riittävästi. Ihmettelen myös että miksei kukaan ole puuttunut noihin lasten sijaisperheessä tapahtuneisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hajua en oo seurannu koko hommaa mutta tuntuu että mä oon kuullu tota nimeä viimeset 30 vuotta eli elinkäni ajan vähän väliä jossain :D
Sama.
En halua koskaan enää kuulla mitään mistään mitään yksityiskohtia keisseissä en mitään koskaan enää ikinä
En voi ymmärtää miten lasten sijaisvanhemmat voi päästä kuin koira veräjästä? Ne sinne vankilaan kuuluisivat.
Eikö ole jo tarpeeksi tuhlattu veronmaksajien rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ollut oikeuslaitoksella valinnanvaraa. Kaikki esille tuodut uudet seikat on tutkittava ja uudelleen arvioitava. En ymmärrä A. Auerin pahastumista. Itsehän ne lapset pyörsi puheensa. Ja jos tulee ilmi kuka lasten on käskenyt puhua vastoin totuutta niin 10v linnaa sellaiselle, ihan vaan että vastaisuudessa joku ehkä oppii toimimaan toisin.
Jos sitä ei käsiteltäisi uudelleen, joutuisi valtio maksamaan Auerille ja Kukalle parin miljoonat koppikorvaukset syyttömänä istutusta vankilatuomiosta. Ja on varsin todennäköistä, että oikeus päätyy tuomitsenaan Auerin lasten muuttuneista kertomuksista huolimatta, mm. lasten alapäävammoista johtuen, joille vammoille lapset eivät ole nyt mitään selitystä osanneet antaa. Lapsilla toki on kahden miljoonan euron arvoinen motiivi kertomustensa muuttamiselle, rahojen jaosta on varmaan äidin kanssa jo sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä paska, kuulletko?!
No hyvä on: nuuuuh!
Riittääkö saatana?!
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, kyllä tuota naista on kiusattu jo riittävästi. Ihmettelen myös että miksei kukaan ole puuttunut noihin lasten sijaisperheessä tapahtuneisiin asioihin?
Tuo nainen on mahdollisesti murhannut miehensä ja ollut mukana lastensa seksuaalisessa hyväksikäytössä mikäli ymmärrän tilanteen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden on toteuduttava. Minä ainakin olen siitä valmis maksamaan.
Toivoa on siis suomen oikeuslaitosta kohtaan että nainenkaan ei pääse pälkähästä kun murhaa miehen
Tuota juttua käydään tällä menolla raastuvassa vielä vuonna 22 vuosisadalla ja ihmettellään, että mitä siellä oikein tapahtuikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ei käsiteltäisi uudelleen, joutuisi valtio maksamaan Auerille ja Kukalle parin miljoonat koppikorvaukset syyttömänä istutusta vankilatuomiosta. Ja on varsin todennäköistä, että oikeus päätyy tuomitsenaan Auerin lasten muuttuneista kertomuksista huolimatta, mm. lasten alapäävammoista johtuen, joille vammoille lapset eivät ole nyt mitään selitystä osanneet antaa. Lapsilla toki on kahden miljoonan euron arvoinen motiivi kertomustensa muuttamiselle, rahojen jaosta on varmaan äidin kanssa jo sovittu.
Miksi lasten pitäisi antaa selitys näkymättömille arville?
Uv-valonainen löysi naapurin lapsistakin arpia, kai nekin nyt selvitetään? Kenen aiheuttamia ne on?
Vai olisiko menetelmä aivan huuhaata?
Mielenkiintoista kuulla syyttäjän todisteet
Alkoi soida päässä se I got you babe
Vierailija kirjoitti:
Toivoa on siis suomen oikeuslaitosta kohtaan että nainenkaan ei pääse pälkähästä kun murhaa miehen
Tässä ei käsitellä puolison murhaa.
Ei mitään hajua en oo seurannu koko hommaa mutta tuntuu että mä oon kuullu tota nimeä viimeset 30 vuotta eli elinkäni ajan vähän väliä jossain :D