Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras nesteenpoistoVALMISTE (en ole menossa lääkäriin kinuamaan reseptiä)

Vierailija
17.01.2025 |

Suosituksia otetaan vastaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely, ei liukastuen. Suola (tai välipala tai ateria) imeyttää nestettä sopivassa määrin, ei liikana. Apteekin farmaseutti osaisi sanoa? Luin vahingossa sivusilmällä ensin paras neuvostoliittovalmiste.

Öö, suola nimenomaan KERÄÄ NESTETTÄ. alkaa pikku hiljaa rasittamaan kun pyydän suosituksia VALMISTEISTA, niin ei voida antaa suosituksia valmisteista vaan kaikesta muusta sen sijaan.

Ei-lääkkeellisiä nesteenpoistovalmisteita ei ole. Täällä ehdotetut ruoka-aineet (ananas, kahvi...) ovat lievästi diureettisia eli nestettä poistavia, samoin turvotusta voi lievittää muillakin kotikonsteilla. Jos jalkoja turvottaa, käytä tukisukkia. Jos oikeasti tarvitset nesteenpoistolääkettä, niin tarvitset lääkärin a

Sori, tuo 20:52 oli sivusta

Vierailija
42/45 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salt-Balans on itsellä ollut tosi tehokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erikoinen kommentti sairaanhoitajalta ottaen huomioon, että maailma on pullollaan nesteenpoistovalmisteita."

Senkun sitten kerrot tälle aloittajalle, mitkä ovat nämä valmisteet joiden perään hän kyselee.

minä olen aloittaja. 🥱

Vierailija
44/45 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erikoinen kommentti sairaanhoitajalta ottaen huomioon, että maailma on pullollaan nesteenpoistovalmisteita."

Senkun sitten kerrot tälle aloittajalle, mitkä ovat nämä valmisteet joiden perään hän kyselee.

Oletettavasti nämä nesteenpoistovalmisteet ovat jonkinlaisia luontaistuotteita, joissa vaikuttavana aineena on joku kivennäisaine tai yrtti (esim. vihreä tee tai koivu) ja joiden tehosta tai tosiasiallisesta koostumuksesta ei ole mitään takeita. En lähtisi käyttämään niitä oikeaan tarpeeseen enkä osaa suositella tällaista valmistetta. Täällä internetissä onneksi kuka vain voi googlettamalla etsiä itselleen sopivat rohdot ja käärmeöljyt. Omalla vastuulla niitä sitten käytetään. Jos nestettä ylenmäärin kertyy elimistöön, niin vika lienee elintavoissa tai kyse on hoitoa vaativasta sairaudesta, johon luontaistuotteet eivät ole oikea ratkaisu.

- sairaanhoitaja

Enkä minä ole sanonut sanaakaan mistään luonnontuotepaskoista.

Edelleen se aloittaja. 

Vierailija
45/45 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiton rasittavaa, että pitää olettaa minun etsivän jotain epämääräisiä rohtoja ja luonnontuotteita, vaikken ole sanallakaan maininnut sellaista. 🙄 VALMISTE VOI OLLA KEINOTEKOINEN. SELLAISIA MINÄ ETSIN. LÄÄKKEESEEN VERRATTAVIA VALMISTEITA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan