Paras nesteenpoistoVALMISTE (en ole menossa lääkäriin kinuamaan reseptiä)
Kommentit (45)
Salt-Balans on itsellä ollut tosi tehokas.
"Erikoinen kommentti sairaanhoitajalta ottaen huomioon, että maailma on pullollaan nesteenpoistovalmisteita."
Senkun sitten kerrot tälle aloittajalle, mitkä ovat nämä valmisteet joiden perään hän kyselee.
minä olen aloittaja. 🥱
Vierailija kirjoitti:
"Erikoinen kommentti sairaanhoitajalta ottaen huomioon, että maailma on pullollaan nesteenpoistovalmisteita."
Senkun sitten kerrot tälle aloittajalle, mitkä ovat nämä valmisteet joiden perään hän kyselee.
Oletettavasti nämä nesteenpoistovalmisteet ovat jonkinlaisia luontaistuotteita, joissa vaikuttavana aineena on joku kivennäisaine tai yrtti (esim. vihreä tee tai koivu) ja joiden tehosta tai tosiasiallisesta koostumuksesta ei ole mitään takeita. En lähtisi käyttämään niitä oikeaan tarpeeseen enkä osaa suositella tällaista valmistetta. Täällä internetissä onneksi kuka vain voi googlettamalla etsiä itselleen sopivat rohdot ja käärmeöljyt. Omalla vastuulla niitä sitten käytetään. Jos nestettä ylenmäärin kertyy elimistöön, niin vika lienee elintavoissa tai kyse on hoitoa vaativasta sairaudesta, johon luontaistuotteet eivät ole oikea ratkaisu.
- sairaanhoitaja
Enkä minä ole sanonut sanaakaan mistään luonnontuotepaskoista.
Edelleen se aloittaja.
Aika hiton rasittavaa, että pitää olettaa minun etsivän jotain epämääräisiä rohtoja ja luonnontuotteita, vaikken ole sanallakaan maininnut sellaista. 🙄 VALMISTE VOI OLLA KEINOTEKOINEN. SELLAISIA MINÄ ETSIN. LÄÄKKEESEEN VERRATTAVIA VALMISTEITA.
Sori, tuo 20:52 oli sivusta