Mitä lehteä olet jäänyt kaipaamaan, jonka tekeminen on lopetettu?
Eli mitä lehteä olet jäänyt kaipaamaan jonka tekeminen on lopetettu?
Vaikkapa nyt esimerkiksi näistä joitakin:
Mix (myöhemmin Miss Mix) Suosikki, Demi, Oho!, Nykyposti... yms.
📰📰
Kommentit (318)
En mitään lehteä, koska en enää lue edes lehtiä, saati varsinkin kirjoja N64
Pup palan Sanomat lopetti vuonna 2021, kun sillä oli enään yksi lukija jäljellä! 🤩🥸🥳
Onko kukaan palstalainen lukenut (tai edes pitänyt käsissään) Mosse-lehteä? Itse muistan nähneeni vain mainoksia niistä joskus 80-luvun Ilta-Sanomissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan palstalainen lukenut (tai edes pitänyt käsissään) Mosse-lehteä? Itse muistan nähneeni vain mainoksia niistä joskus 80-luvun Ilta-Sanomissa.
Joo, olen kyllä selannut, kun kävin kasarilla kylässä tutun miesparin luona. Ei jäänyt juuri muistikuvia. Ehkä siksi, etten kuulu kohderyhmään. Sama päätoimittaja kuin Kallessa, Juhani Salomaa. Kirjoitti pääkirjoituksessa: parempi kun miehet hässivät keskenään kuin tappavat toisiaan. Lehteä ilmestyi kolme numeroa; gay-sisältö jatkoi Kallessa. Bloggaaja Hulivilipoika on tainnut kirjoittaa näistä lehdistä?
Joskus oli sellainen henkisyyteen yms. keskittynyt lehti. Nimeä en enää muista. Tämä oli kiinnostava, kunnes menivät muuttamaan sen sisältöä ja nykyisin kyseistä lehteä ei taida enää ollakaan. Ne alun numerot olivat hyviä ja monipuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Erotiikan maailma ja Kalle
Kyllä saisiva painaa lisää. Nyt on jo kaikki sivut liimautunut yhteen ajansaatossa ukin vanhoista kalle ja jallu lehdistä.
t. pojan poika kolmannesta polvesta
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli sellainen henkisyyteen yms. keskittynyt lehti. Nimeä en enää muista. Tämä oli kiinnostava, kunnes menivät muuttamaan sen sisältöä ja nykyisin kyseistä lehteä ei taida enää ollakaan. Ne alun numerot olivat hyviä ja monipuolisia.
Muistan, ne oli kalle ja jallu niissä oli henkisiä juttuja pillun ympärillä.
M69
Ode Magazine, joka tilaaja olin. Nimi muuttui The Intelligent Optimist-nimiseksi, nykyään vain nettiversiona. Lehden idea on uutisoida vain kaikesta positiivisesta, mitä maailmassa kuitenkin koko ajan tapahtuu.
Tiedonantaja, MV ja Uutis-Kukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen Voi hyvin-lehti ennenkuin se myytiin. Oli täynnä reseptejä ja vinkkejä aidosti luonnon antimista. Nykyinen on kaupallista kuraa ja pelkkä varjo alkuperäisestä.
Joo, ja mainoksia täynnä nykyään.
Elämä lehti, luin sitä 80-luvulla. Ilmeisesti sen toimitushjohtaja vaihtui ja oli uskovainen tms, kun ei enää 90-luvulla ollut tarinoita enne-unista jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotiikan maailma ja Kalle
Kyllä saisiva painaa lisää. Nyt on jo kaikki sivut liimautunut yhteen ajansaatossa ukin vanhoista kalle ja jallu lehdistä.
t. pojan poika kolmannesta polvesta
SIIS PALLIT VAAN KASVANEET SUKUPOLVISSA JA ÄLY PIENENTYNYT ?
Morgan Kane- kioskilänkkäreiden sarjisversiot.
Myös Markos, robottiajan sankari.
"Pahkasika - kymmenen kirjainta joihin voit luottaa!"