Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa ja pukuhuoneessa "esiintyjät"

Vierailija
17.01.2025 |

Miesten puolella olen huomannut, että on tiettyjä tyyppejä jotka ylpeästi kuljeskelevat ympäriinsä ilkosillaan ja selkeästi rehvakkaasti itseään esitellen. Välillä tämä huvittaa ja välillä vituttaa, kun huomaa, että hakemalla hakevat huomiota kun jutustellemalla pitkiä aikoja tai jopa kuivataan hiuksia alasti tai sitten saunassa viedään puolet lauteista. En ole koskaan sanonut mitään näille tyypeille, mutta välillä tekisi mieli kyllä avautua, mutta ei tee mieli antaa näille sitä tyydytystä että ovat saaneet huomioni.

Onko naisten puolella vastaavia hahmoja ja kommentoiko näille kukaan mitään?

Kommentit (306)

Vierailija
161/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräässä miesporukan saunaillassa illan isäntä piti asiaan kuuluvan esitelmänsä munasillaan. Kyllä me kuulijat ihmettelimme. Useampikin mies epäili hänen sukupuolista suuntautumistaan.

Oliko illan aihe naturismi :D

Ei, vaan telakoituminen.

Vierailija
162/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>jopa kuivataan hiuksia alasti

mites ne pitäisi kuivata? Vaatteet päälläkö?

Usein alusvaatteet päällä. Osassa paikoissa kuivauspaikat on lähellä ulko-ovea, että tuskin siellä kovin moni nakuilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeveessä oli ranskalainen elokuva, jota sanottiin komediaksi tappelukohtauksista huolimatta. Siinä nainen esiintyi  näyttävästi tykkänään alasti kauneushoitolassa ja lähiliikkeissä. Jos ihan totta puhutaan, ei se kamaloittanut, mutta ranskalaisia se kaiketi huvitti. Kynis.mies

Vierailija
164/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miettinyt että onkohan ne homoja

100% varmasti vähintään biseksuaaleja ellei puhtaasti homoja.

Vierailija
165/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "esiintymiset" ovat kyllä ihan katsojan omassa päässä. Keskittykää vain siihen omaan tekemiseenne, niin ei tule katseltua toisten paikkoja.

Nuoret naiset kyllä kuvaavat itseään kuntosalilla ja tekevät videoita,mutta se on eri juttu.

Vierailija
166/306 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt tästä ketjusta. Totta kai pukuhuoneessa saa olla ilman vaatteita, eikä tarvitse kastella silkkipuseroa hiuksista tippuvalla vedellä tms.

On toki kohteliasta ettei vie liikaa tilaa lauteilla ruuhka-aikaan, mutta se että pöyristytään siitä etteivät ihmiset riittävästi köyristele ja peittele itseään peseytymis- ja pukeutumistiloissa on aivan uutta minulle.

Ja tämän silkkipuseron takia on tarve pyllistellä ja venytellä ja tehdä kaikki suihkunjälkeiset toimenpiteet hitaasti ja nautinnollisesti täysin alasti? Alusvaatteet ja pyyhekin on varmaan silkkiä.

😆🤣

Vierailija
167/306 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en heitä uimahousuja ollenkaan pois, koska häpeän katkarapuani. Jos roikkuisi 20 senttisenä, niin todellakin esittelisin suihkussa ja saunassa valtikkaani.

Tämä on kyllä ällöttävintä ikinä. Oli kyseessä sitten mies tai nainen, jos ei peseydytä kunnolla ennen altaaseen menoa. Kukaan ei halua uida toisten eritteissä vaikka kuinka omasta mielestään olisi puhdas niin todellisuus on jotain ihan muuta. Varsinkin monille ulkkareille tämä tuntuu olevan ylitsepääsemätöntä. Ymmärrän kulttuurilliset erot, mutta ne eivät voi mennä hygienian edelle.

Vierailija
168/306 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnä tuommoisille homostelijoille löylykauha takapuoleen

Vierailija
169/306 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisifantasiaa. Kulttuuri on niin syvälle pesiytynyt joidenkin mieleen, ettei ole enää mahdollista palata edes kesällä luonnonmukaisuuteen ja VAATTEETTOMUUTEEN, kuten nudismin puolustamiseen laadittu ideologia esitti toista sataa vuotta sitten. Kun kylmillä seuduilla vaatteet olivat välttämättömyys, kohonnut elintaso toi ne pysyvästi myös lämpimiin maihin. Runsas sata vuotta sitten oli vielä monia alueita, joissa oltiin alasti, nyt ei juuri missään.

Kuitenkin, koska naisten sukupuolielimet ovat niin sanomattoman kauniit, voi haaveissaan kuvitella paratiisimaisen maailman, jossa naiset vapautuneesti näyttävät vittuaan - ja mikäli naiset tahtovat - myös miehet ovat kulli paljaana. Kuvittelen, että paljaita elimiä noudatettaisiin niin itsestään selvyytenä, että kun nuoripari, joka toisaalla on tutustunut vaatetettuna, ilman mitään NEUVOTTELUJA olisi sukupuolielimet paljaana jo heti tavattaessa ensivierailulla.

Ei tarvitsisi pitkästyttävää small talk -ohjelmaa, vaan vierailun anti koostuisi sekä kahvittelusta että elimien seikkaperäisestä ja rauhallisesta näyttämisestä. Saimme siihen aivan käytännön kosketuksen, kun suloinen vaimoni ryhtyi ilman puheita näyttämään ja avaamaan vittuaan miellyttävälle herrasmiehelle. Vastaanotto ja ilostuminen olivat ylenpalttiset. Mies heti tajusi, että motiivi oli HERTTAILU.

Tällaisesta mutkattomuudesta haaveilen, ja pyrin siihen, että se olisi luonnollinen ainakin kaikille meille, jotka emme ole vajonneet sinänsä hyvän kulttuurin kielteisten piirteiden suohon. Kynis.mies

Vierailija
170/306 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelijat ovat selvästi havainneet, minkä lääketieteelliset tilastotkin vahvistavat, että AHDISTUNEISUUS ja MASENNUS ovat lisääntyneet huikeasti ja muodostuneet uudeksi kansantaudiksi. Nykyisessä kulttuuri-ilmapiirissä vain syy- ja seuraussuhteet selitetään päin seiniä. Kuvitellaan, että liian 'vapaan kasvatuksen' takia ihmiset altistuvat kamaloitumiselle, kun heillä on muka moraalivaisto, jota vastaan vapauksia ottaneet ihmiset tekevät tuhotyötänsä.

Selitys on juuri päinvastainen: Uusmoralistinen suuntaus aiheuttaa suunnatonta ahdistuneisuutta. Korkean ikäni takia minulla on AIKALAISKOKEMUSTA aivan nykyisen vastaisesta kulttuurista. Esimerkiksi lapset sangen korkeaan ikään asti olivat uimarannoilla aivan alasti.

Vanhemmat ja kulttuuri eivät PELOTELLEET lapsia suunniltansa namusedillä, vaan heihin suhtauduttiin ressukoina, jotka pukeutuneena sinipunaiseen nuhruiseen pikkutakkiin norkoilivat alakoulujen pihan liepeillä houkuttelemassa lapsia karkeilla. Nykyisin kuuluvat olevan äärimmäisen VAARALLISIA psykopaatteja, kuten todellinen julma rikollinen Jammu-setä.

Pelottelu alkaa pienestä lähtien. Liikenteen vahinkoja on suunnattomasti vähennetty pelottelemalla lapsia. Kun autoja oli puoli miljoonaa, liikenteessä kuoli tuhatkunta henkeä vuodessa. Nyt kun autoja on KUUSINKERTAINEN määrä, kuolleita on KOLMASOSA entisestä. Merkittävä osa tästä alentumasta on saavutettu pelottelemalla lapset tolaltaan.

Jo lastentarhan leikkivälineet ovat huippuvaarallisia. Tämä helvetillinen pelon kylväminen on muka 'valistusta'. Kansantaudin, ahdistuneisuuden ja masennuksen takana on uusmoralistinen pelottelu. Sitä on myös pukeutumistilojen 'käyttäytymisetiketti'. Kynis.mies

Vierailija
171/306 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "esiintymiset" ovat kyllä ihan katsojan omassa päässä. Keskittykää vain siihen omaan tekemiseenne, niin ei tule katseltua toisten paikkoja.

Nuoret naiset kyllä kuvaavat itseään kuntosalilla ja tekevät videoita,mutta se on eri juttu.

No ei ole. Hiljattain nähtiin uimahallissa tälläinen esiintyjä, joka tarkoituksellisesti esitteli itseään. Ei oltu ainoita, jotka tämän huomioi ja kommentoi ääneen.

Vierailija
172/306 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Onko naisten puolella näitä, jotka pesevät tiettyjä paikkoja vähän turhankin tarkasti?" Ystäväpariskunnan rouva pesi vi**unsa saunassa aina hyvin elegantisti, kauniisti ja huolellisesti, koska sai pesemisen varjolla myös hyväiltyä klitoriksen orgasmiin asti. Vaikka pyrki tukahduttamaan orgasmin huomaamattomaksi, ei saattanut olla nousematta varpailleen sen tullessa. 

Minusta se oli erityisen kaunista: "Onpa kaunista katsella, kun peset vi**uasi." Rouva ihanoitui täysin, koska ymmärsi, että masturboiminen oli saanut sellaisen vastaanoton, kuin hän toivoikin, että olin ymmärtänyt sen HERTTAILUKSI. Minä taas ihanoiduin rouvan ihanoitumisesta. Kynis.mies

Sain tuohon kommenttiini 9 alaspeukkua sisarilta, joilla on kuitenkin YHTÄ kauniit sukupuolielimet, kuin niillä, jotka uskaltavat niitä näyttää ja niillä herttailla. On kiistämätön tosiasia, että miesten pääosa (eivät kaikki) tulkitsee YSTÄVÄLLISEKSI, HYVÄNTAHTOISEKSI ja HERTTAISEKSI naisen, joka näyttää avoimesti ja, rauhallisesti vittuaan ja herttailee supistamalla ja vapauttamalla emätintään, koska nainen tällä teollaan tarjoaa KAUNEINTA katsottavaa, mitä mies on koskaan nähnyt tai tulee näkemään.

Kun olen usein kirjoittanut tästä tinkimättömästi, eräät naisoletetut suuttuvat silmittömästi, koska heiltä puuttuu uskallusta näin tehdä. Jos lausuvat harvoin mielipiteensä, esittävät ujouden peitoksi vain, etteivät halua näyttää. Mutta ei tämä ole kuin asian kuvaamista toisin sanoin, olevan tilan kertomista. Puuttuu kuitenkin SYY, miksi eivät HALUA näyttää. Ymmärrän kyllä, jos uskallus puuttuu. Näyttäminen on kuitenkin ollut ihmisen seitsenmiljoonaisen vuoden historian ajan vahvin keino naisten osoittaa ystävällisyyttä ja herttaisuutta miehelle. Kynis.mies

Vierailija
173/306 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä naisten puolella tällaista huomannut, vaikka olen paljon käynyt kuntosaleilla ja uimapaikoissa. Luulen että on tosi harvinaista, ja onhan myös katsojissa vikaa, jos joku on vaikka sitä mieltä että pitäisi katsoa seinään päin kun suihkuttaa. Miesten puolella saattaa olla, eräs tuntemani mies on hyvin ylpeä isosta kalustaan ja esittelee sitä aina kuin vaan mahdollisuus. 

Vierailija
174/306 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä naisten puolella tällaista huomannut, vaikka olen paljon käynyt kuntosaleilla ja uimapaikoissa. Luulen että on tosi harvinaista, ja onhan myös katsojissa vikaa, jos joku on vaikka sitä mieltä että pitäisi katsoa seinään päin kun suihkuttaa. Miesten puolella saattaa olla, eräs tuntemani mies on hyvin ylpeä isosta kalustaan ja esittelee sitä aina kuin vaan mahdollisuus. 

Nämä on juuri näitä sankareita. Jos jollakulla roikkuu vehje pidempänä puntissa niin se pitää myös kaikille näyttää ja sillä sitten elvistellä. Ihan sama toimiiko se muualla kuin vessassa, mutta mahtailla sillä pitää. Hassua sinänsä että nämä joilla vehkeet roikkuu pidempänä ei välttämättä ole kuitenkaan kookkaampi kuin jollain muulla jolla se vehje vetäytyy enemmän kuoreensa.

Vierailija
175/306 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten toisessakin ketjussa, jossa oli kyse saunan eroottisuudesta, niin tässäkin ketjussa on selvästi kysymys KATEUDESTA. On kieltämätön tosi, että osa sekä naisista että miehistä ylpeänä näyttelevät sukupuolielimiään, mutta taas toiset, joilla ei ole uskallusta näyttää, tai ei ole, mitä näyttää, antavat ymmärtää kateutensa peitteeksi, että näin ei sovi tehdä, koska se on mautonta ja moraalitonta.

Kateus synnyttää sosiologiassakin hyvin tunnetun 'yhdenmukaisuuden paineen': Kun minulla ei kerran ole, mitä näyttää, ei muillakaan saa olla. Kerrotaan nyt täälläkin. Tutustuin aikoinaan erittäin suuren omaisuuden perineeseen ja aivan poikkeuksellisen kauniiseen sisareen. Kuin satuprinsessa. Sekä varakkuus, kauneus että eleganssi suorastaan huokui hänestä, myös upeassa pukeutumisessa. Tunsin myös erään puutteellisissa oloissa kasvaneen sisaren, joka oli tutustunut prinsesseelliseen siskoon.

Yksityisissä keskusteluissa vähäosaisemman kanssa sain usein kuulla, kuinka hän suorastaan halveksi varakasta sisartaan. Pääasiallinen moite oli ylipukeutumisesta. Eli: "Jos minulla ei ole, mitä näyttää, ei saa olla muillakaan." Yhdenmukaisuuden painetta. Kynis.mies

Vierailija
176/306 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräässä miesporukan saunaillassa illan isäntä piti asiaan kuuluvan esitelmänsä munasillaan. Kyllä me kuulijat ihmettelimme. Useampikin mies epäili hänen sukupuolista suuntautumistaan.

Oliko illan aihe naturismi :D

Ei, vaan telakoituminen.

Mitä on telakoituminen?

Vierailija
177/306 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on juuri näitä sankareita. Jos jollakulla roikkuu vehje pidempänä puntissa niin se pitää myös kaikille näyttää ja sillä sitten elvistellä. Ihan sama toimiiko se muualla kuin vessassa, mutta mahtailla sillä pitää. Hassua sinänsä että nämä joilla vehkeet roikkuu pidempänä ei välttämättä ole kuitenkaan kookkaampi kuin jollain muulla jolla se vehje vetäytyy enemmän kuoreensa.

Ns. grower vs show-er

Vierailija
178/306 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan että menisitkö muualle kuivaamaan itseäsi. Pienimunaiset mua ihmetyttää. Miten joku voi tulla näytille kun karvojen seassa helottaa pieni punainen kukkula? Ei edes näytä munalta. 

Vierailija
179/306 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uumahalleissa nähnyt näitä patsastelijoita, ketkä gekkoilee altaan reunalla. Joskus käynyt ääneen naurattamaan.

Mitä on gekkoilu? Itse usein seisoskelen altaan reunalla vahtimassa (jo uimataitoisia) lapsia jos allas on liian täynnä tai kylmä. 

Gekkoilu on ilmeisesti jonkinlaista lattialla mahallaan ryömimistä https://fi.wikipedia.org/wiki/Gekkoliskot

Vierailija
180/306 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työnnä tuommoisille homostelijoille löylykauha takapuoleen

Nehän vain innostuisi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme