Mies vertasi minua exäänsä
Tästä on jo aikaa, mutta en vaan meinaa päästä asian yli.
Tiedän, että olen nätti ja hyvässä kunnossa oleva nainen ja tykkään itsestäni tällaisena. Mutta... Sanoin miehelle miettiväni uutta harrastusta. Mies siihen innoissaan totesi, että aloita ihmeessä. Että hänen exänsä harrasti samaa lajia ja oli tiukassa kunnossa, että sitä kroppaa oli kiva katsoa. En edes haluaisi olla niin tiukassa kunnossa, mistä mies puhuu (sellainen yleisurheilijatyyppinen vartalo), mutta en meinaa päästä tämän yli. Olen tätä paljon pohtinut ja aina tulen siihen ajatukseen, etten ole hänelle "spesiaali". Ja haluaisin olla! En epäile, etteikö hän minunkin vartalosta tykkäisi, mutta en tule koskaan olemaan hänelle tuollainen hehkutuksen aihe. Olen enemmänkin sellainen Tinzetyyppinen ja tiedän, että monelle muulle miehelle minä olisin juuri se, mistä he haaveilevat. Tuntuu, että en saa tässä suhteessa sellaista huomiota toiselta, mitä kaipaisin.
Arvon raati: onko mun ajatukset ihan törppöjä ja lapsellisia?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Jätin sen lehmän.
Ammuuko se nyt navetassa muiden lehmien kanssa?
Olen viikonlopun aikana tajunnut pari asiaa:
1. Kuvittelen, että hän haluaisi minun olevan toisenlainen ja että minä en riitä. Todennäköisesti peruja mm. lapsuudesta. 90-luvun lapsena äiti mm. Laittoi minut laiharille painonvartijoiden pisteillä (en ollut lihava todellakaan, en edes pyöreä lapsi)
2. Odotan häneltä pönkitystä itsetunnolleni. Haluaisin kuulla kehuja ja vakuutteluja.
3. Olin pitkään edellisessä parisuhteessa miehen kanssa, joka ei sytyttänyt minua ulkoisesti enää vuosiin. Oltiin pitkään yhdessä ja ajattelin, että tällaista se vain pitkässä suhteessa on. Jälkeenpäin mietittynä en ehkä koskaan ollut häneen rakastunut, mutta hän tuntui silloin parikymppisenä turvalliselta ja piti minusta huolta. Luulen pelkääväni, että mieheni ajattelee minusta myös niin, etten ole hänen makuunsa ja tajuaa sen joskus myöhemmin.
Sellasia mietteitä 😁 On vähän työstettävää...
-ap
Harvinaisen tyhmä mies. Naisilla on näissä asioissa norsun muisti, kuten edellisestäkin voi lukea. Tulee aina vastaan tilanteen tullen eikä ikinä unohdu. Siksi en ole haukkunut vaimoa tai vähätellyt edes suutuspäissäni. Ei toki ole tapana muutenkaan. Mutta aina muistanut pitää mölyt mahassa vaikka olisi joskus ollut tarvettakin. Naiset ovat näissä asioissa niin herkkiä, ettei ole halunnut pilata parisuhdetta tyhmällä kommentilla.
Kakkasin eilen vahingossa sänkyyn.
N20
Mies ei ole välttämättä oikeasti yli tuosta eksästä. Mulla on kokemusta itsellänikin tuosta, kun tapailin yhtä tyyppiä ja se mainitsi vähän väliä sitä yhtä eksää etenkin. Mulle kanssa sanoi yhden seksikerran jälkeen, että "kaikki mun eksät on ollu sellasia timmejä :)))" heläytti vaan, ihan kun olisi jostain säästä puhunut. Stalkkasin somesta tän naisen, niin olivat eronneet jo vuosia sitten, hänellä näytti olevan toisen miehen kanssa jo lähes kouluikäinen poikakin...
Otin puheeksi tämän, että onkos se nyt yli siitä vai ei, että huomaako itse käytöstään ollenkaan.. sitten hän alkoi taas pulputtaa että miten tämä nainen on niin mahtava ihminen ja "mä en voi mitenkään ymmärtää" ja "sun pitäs oikeesti tuntee se" . Tämän jälkeen ghostasi mut :D
Tarinan opetus, voi olla että on erottu jo pitkäkin aika sitten mut joiltain ei toi päähänpinttymä lähde ja on se eksä keihin verrataan aina kaikkia. Jos muutenkin ottaa häntä puheeksi niin ei ole silloin yli siitä, vaikka siitä erosta olis miten kauan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole välttämättä oikeasti yli tuosta eksästä. Mulla on kokemusta itsellänikin tuosta, kun tapailin yhtä tyyppiä ja se mainitsi vähän väliä sitä yhtä eksää etenkin. Mulle kanssa sanoi yhden seksikerran jälkeen, että "kaikki mun eksät on ollu sellasia timmejä :)))" heläytti vaan, ihan kun olisi jostain säästä puhunut. Stalkkasin somesta tän naisen, niin olivat eronneet jo vuosia sitten, hänellä näytti olevan toisen miehen kanssa jo lähes kouluikäinen poikakin...
Otin puheeksi tämän, että onkos se nyt yli siitä vai ei, että huomaako itse käytöstään ollenkaan.. sitten hän alkoi taas pulputtaa että miten tämä nainen on niin mahtava ihminen ja "mä en voi mitenkään ymmärtää" ja "sun pitäs oikeesti tuntee se" . Tämän jälkeen ghostasi mut :D
Tarinan opetus, voi olla että on erottu jo pitkäkin aika sitten mut joiltain ei toi päähänpinttymä lähde ja on se eksä keihin verrataan aina kaikkia. Jos muutenkin o
Onpa ollut kurja juttu sulla :( Mutta on mies varmastikin hänestä muuten yli. Ei ole hänestä koskaan mitään puhunut, paitsi tän kroppa-asian. On ollut lyhyt juttu vuosia sitten, jonka mies itse lopetti.
Ehkä kyse ei ole vain ulkonäöstä. Saattoihan exällä olla tiukempi jonka ajatteli johtuvan treenaamisesta tai vaikka tykkäsi luonteesta joka vaikutti reippaalta kun harrasti paljon.
Jätin sen lehmän.