DAVID LYNCH ON KUOLLUT
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voimia omaisille.
Joo, täältähän ne käy sun toivotukset lukemassa
Vierailija kirjoitti:
enää ei tule leffoja kuten Mulholland Drive... :(
Lauseesi ei tarkoita sitä, mitä yrität sanoa.
Twin peaks on yksi kaikkien aikojen sarjoista ja varsinkin kaksi ensimmäistä kautta teki valtavan vaikutuksen aikoinaan. Huomenna soitan Twin Peaksin upeaa soundtrackia vinyyliltä ja otan pari lasillista viiniä. R.i.p.
Vierailija kirjoitti:
Twin peaks on yksi kaikkien aikojen sarjoista ja varsinkin kaksi ensimmäistä kautta teki valtavan vaikutuksen aikoinaan. Huomenna soitan Twin Peaksin upeaa soundtrackia vinyyliltä ja otan pari lasillista viiniä. R.i.p.
Jos kuulee vain sen ekan jakson alkusävelen niin siitä jo tulee hyvät fiilikset...
DAVID LYNCH ON NYT MENNYT KAHVI-MAISEMIIN!!! 🕯 MITÄ TARKOITTAA PUNAINEN HUONE???!!! EI TÄÄ OO SATUNNAISTA!! TULKITAANKO TÄÄ BLUE VELVETIN LÄPI??!! FRANK BOOTH OLI OIKEESSA: PASKA VOI LENTÄÄ TUULETTIMEEN MILLON VAAN!!!
NAAPURIN KISSAKIN KATTOO MUA NYT VINOSTI, SE TIETÄÄ JOTAIN!!! 🐈 JOS LYNCH ON POISSA, NIIN KUKA HALLITSEE SÄHKÖJOHTOJEN HURINAA?!?! TWIN PEAKS ON NYT TODELLISUUTTA, HERÄTKÄÄ!!!
MUTTA OLIKO TÄÄ ENNALTAMÄÄRÄTTY??? MUN UNI VIIME YÖNÄ: MUSTA KOIRA, PULLO BOURBONIA JA RIKKINÄINEN PUHELIN - KAIVOIN KAHVINKUPISTA SORMUKSEN!!! MITÄ TÄÄ MEINAA?!?!?!
KAIKKI ON YHTÄ SITÄ TAI TÄTÄ!!! PEILIIN KUN KATTOO, NIIN TAKANA SEISON MINÄ, MUTTA EN MINÄ!!! 😱😭 TERVEISIÄ NIILLE, JOTKA YMMÄRTÄÄ, TEIDÄT ON VALITTU!!
KIITOS JA ANTEEKSI!!! 🌌🎥
Ketä ny sitte taas kuollu?