Kuinka paljon miehesi nostaa penkistä?
Kommentit (93)
Niin paljon kuin tarvii, ei haittaa vaikka olis useampi sata kiloa, nostaa niin monta kertaa että kaikki on nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari
Ap on ei ole nainen tai hetero.
Onpas tuomitsevaa. En ole ap, mutta nainen ja hetero ja kyllä mua kiinnostaa toisten salienkat. Mistä sun mielestä heteronainen saa olla kiinnostunut?
no, ainakin kahvista ja pullasta. Ja treenitrikoista. ja kivasta kampauksesta. Ja jääkiekosta. ai niinja laihduttamisesta! Paitsi nykyään enemmänkin lihaksien kasvattamisesta, kenties. Itsekin olen nainen, ja minua kiinnostaa toiminnallinen hyvinvoiva keho. Ja pää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovinkaan paljon. Mutta muna on iso.
Ei kannatakaan penkkiä tehdä. Muna voi murtua, kun joutuu rullaamaan levytangon sen yli, jos ei jaksa nostaa tankoa ylös.
Mieheni nostavat vaikka 500kg tai enemmänkin jos sanon ja kyllä ne myös juoksevat ja lujaa jos käsken. Miksi heille muuten maksaisin.
Terv TJ
En edes tiedä, mikä tässä on penkki. Kuntosali ei ole kuulunut kuvioihin. Juoksu, kävely, uinti ja erityisesti hiihto ovat meillä suosiossa. Ja retkeily luonnossa.
En tiedä, nostaa 200 000 pankista niin on ihan riittävä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari
Ap on ei ole nainen tai hetero.
Onpas tuomitsevaa. En ole ap, mutta nainen ja hetero ja kyllä mua kiinnostaa toisten salienkat. Mistä sun mielestä heteronainen saa olla kiinnostunut?
Heh. Aikalailla itse kuulostat ennakkoasenteiselta.
noooooh- no, ainakin kahvista ja pullasta. Ja treenitrikoista. ja kivasta kampauksesta. Ja jääkiekosta. ai niinja laihduttamisesta! Paitsi nykyään enemmänkin lihaksien kasvattamisesta, kenties. Itsekin olen nainen, ja minua kiinnostaa toiminnallinen hyvinvoiva keho. Ja pää.
Salilla käymättömien penkkitulokset on aika yhdentekeviä.
Kohta tähän tulee kirjoittelemaan se tyyppi, joka nostaa ja kyykkää satoja kiloja, juoksee cooperin yli 3k ja omistaa mustia vöitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Valitsin miehen aivan muilla perusteilla. RAHAN perusteella
110 kg, reilu viiskymppinen. Ei mikään bodari mutta hyväkuntoinen mies muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naiseni puolesta että naiseni mies nostaa penkistä 140kg ,mutta pankista nostan vähän enemmän. Keskiverto suomalaisen miehen pitäisi kyetä nostamaan noin 90 kiloa joka on keskimäärin normi suomalaisen 155,4 cm pituisen naisen paino.
Epäilen, että et ole koskaan nostanut 140 000 euroa pankista käteiseksi kerralla.
Useammankin kerran. Tosin tuollaisia rahoja vain tilisiirtoina. Miten kuvittelet ihmisen ostavan talon,kesämökin,auton,veneen jne? No tilisiirtoina. Hassu lapsi. Tui tui 🤗
135 kg maksimi. Käy salilla säännöllisesti, 52v mies. Reilusti ylipainoinen mutta ihan hyväkuntoinen silti.
Vierailija kirjoitti:
110 kg, reilu viiskymppinen. Ei mikään bodari mutta hyväkuntoinen mies muuten.
Niinpä juuri..
Mies on reilu viiskymppinen ja sinä vähän vajaa.. näinhän se menee.
minun mieheni kuulemma nosti viimeksi 75kg x 5 penkiltä, muttta muut nosti vieläkin vähemmän
En tiedä, mutta tekee kotona kahvakuulatreeniä 44 kilon kuulalla muutaman kerran viikossa. Pääasiassa harrastaa kamppailulajeja.
117kg