Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehesi nostaa penkistä?

Vierailija
16.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

117kg

Vierailija
62/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kuin tarvii, ei haittaa vaikka olis useampi sata kiloa, nostaa niin monta kertaa että kaikki on nostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nosti koko penkin!

Vierailija
64/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari 

Ap on ei ole nainen tai hetero. 

Onpas tuomitsevaa.  En ole ap, mutta nainen ja hetero ja kyllä mua kiinnostaa toisten salienkat. Mistä sun mielestä heteronainen saa olla kiinnostunut? 

no, ainakin kahvista ja pullasta. Ja treenitrikoista. ja kivasta kampauksesta. Ja jääkiekosta. ai niinja laihduttamisesta! Paitsi nykyään enemmänkin lihaksien kasvattamisesta, kenties. Itsekin olen nainen, ja minua kiinnostaa toiminnallinen hyvinvoiva keho. Ja pää.

Vierailija
65/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ku sun mies.

Vierailija
66/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovinkaan paljon. Mutta muna on iso. 

Ei kannatakaan penkkiä tehdä. Muna voi murtua, kun joutuu rullaamaan levytangon sen yli, jos ei jaksa nostaa tankoa ylös.

Vierailija
67/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nostavat vaikka 500kg tai enemmänkin jos sanon ja kyllä ne myös juoksevat ja lujaa jos käsken. Miksi heille muuten maksaisin.

Terv TJ

Vierailija
68/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, mikä tässä on penkki. Kuntosali ei ole kuulunut kuvioihin. Juoksu, kävely, uinti ja erityisesti hiihto ovat meillä suosiossa. Ja retkeily luonnossa. 

Vierailija
69/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, nostaa 200 000 pankista niin on ihan riittävä mulle.

Vierailija
70/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari 

Ap on ei ole nainen tai hetero. 

Onpas tuomitsevaa.  En ole ap, mutta nainen ja hetero ja kyllä mua kiinnostaa toisten salienkat. Mistä sun mielestä heteronainen saa olla kiinnostunut? 

Heh. Aikalailla itse kuulostat ennakkoasenteiselta.

noooooh-  no, ainakin kahvista ja pullasta. Ja treenitrikoista. ja kivasta kampauksesta. Ja jääkiekosta. ai niinja laihduttamisesta! Paitsi nykyään enemmänkin lihaksien kasvattamisesta, kenties. Itsekin olen nainen, ja minua kiinnostaa toiminnallinen hyvinvoiva keho. Ja pää.

Vierailija
71/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käymättömien penkkitulokset on aika yhdentekeviä.

Vierailija
72/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tähän tulee kirjoittelemaan se tyyppi, joka nostaa ja kyykkää satoja kiloja, juoksee cooperin yli 3k ja omistaa mustia vöitä.

Vierailija
73/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, eikä kiinnosta. Valitsin miehen aivan muilla perusteilla. RAHAN perusteella

Vierailija
74/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg, reilu viiskymppinen. Ei mikään bodari mutta hyväkuntoinen mies muuten.

Vierailija
75/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naiseni puolesta että naiseni mies nostaa penkistä 140kg ,mutta pankista nostan vähän enemmän. Keskiverto suomalaisen miehen pitäisi kyetä nostamaan noin 90 kiloa joka on keskimäärin normi suomalaisen 155,4 cm pituisen naisen paino.

Epäilen, että et ole koskaan nostanut 140 000 euroa pankista käteiseksi kerralla. 

Useammankin kerran. Tosin tuollaisia rahoja vain tilisiirtoina. Miten kuvittelet ihmisen ostavan talon,kesämökin,auton,veneen jne? No tilisiirtoina. Hassu lapsi. Tui tui 🤗

Vierailija
76/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

135 kg maksimi. Käy salilla säännöllisesti, 52v mies. Reilusti ylipainoinen mutta ihan hyväkuntoinen silti. 

Vierailija
77/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nostaa koko penkin.

Vierailija
78/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

110 kg, reilu viiskymppinen. Ei mikään bodari mutta hyväkuntoinen mies muuten.

Niinpä juuri..

Mies on reilu viiskymppinen ja sinä vähän vajaa.. näinhän se menee.

Vierailija
79/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni kuulemma nosti viimeksi 75kg x 5 penkiltä, muttta muut nosti vieläkin vähemmän

Vierailija
80/93 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tekee kotona kahvakuulatreeniä 44 kilon kuulalla muutaman kerran viikossa. Pääasiassa harrastaa kamppailulajeja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän