Kuinka paljon miehesi nostaa penkistä?
Kommentit (93)
Kahden kilon kahvakuula nousee kaksin käsin.
No mä nostan muijani painon verran rautaa penkistä ja mua pidetään vahvana meidän salilla. Mitäs siihen sanootte?
Vierailija kirjoitti:
Nostelee pöllejä metsässä, ei levytankoja. Voimaa on.
Pää punaisena ähisee vetäessään kevyttä 60 kg puuta pölliä maasta.
Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari
Vierailija kirjoitti:
No mä nostan muijani painon verran rautaa penkistä ja mua pidetään vahvana meidän salilla. Mitäs siihen sanootte?
Palkonko hän painaa?
Vierailija kirjoitti:
Ketä aikuista naista se kiinnostaa? Ei ole kriteeri kumppanin valinnassa eikä minkään mittari
Vahva mies viehättää ja tuo turvaa.
Käydään nykyään eri saleilla, aikoinaan käytiin samalla joskus samaan aikaankin.
Mutten muista hänen painojaan kun ei oikein kiinnosta. Kaikenlaista oikeasti mielenkiintoista hänestä tiedän ja muistan, mut tää kuuluu luokkaan evvk.
Omat treenipainot kyllä muistan.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa 100 K pankista ja se riittää.
Hyvältä kuulostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan viehätä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Valitsin miehen aivan muilla perusteilla.
Eihän tässä siitä kysytty, vaan penkkituloksista. Ihmeen herkkää sakkia täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni oli salimörssäri. Huonosti sopi mömmöt ja saunaolut yhteen. Nokkaan tuli vaimolle säännöllisesti. Turvallisempi tuo oma maratontyyppinen narukäsi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä kiinnosta. Valitsin miehen aivan muilla perusteilla.
Sama. On se silti hyvässä kunnossa. Ei vaan ole kiinnostunut just painonnostosta tippaakaan.
Oon itse se mies. En tiedä. En omista penkkiä. Leukoja kyllä vetelen 70 kilolla eli omalla painollani 10-12 sarjoja muutaman sarjan putkeen aina, kun olkapää kestää. Olkapää taisi mennä nuorempana penkkipunnerruksissa. Silloin tein 80 kilolla sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä juuri kun tietää että joku 150 cm shaolin-munkki pudottaa peittoaa sen vahvan miehen vaikka ilman käsiä.
Mies ei käy salilla.