Pariskunnan sopiva ikäero on se että mies on 10-20 vuotta naista vanhempi ja se on täysin luonnollista.
Nuorempi nainen tarjoaa hiukan vanhemmalle miehelle
-Seksiä
-Jälkeläisiä
-Kodin palveluita
-Positiivisuutta elämään
Vanhempi mies tarjoaa hiukan nuoremmalle naiselle
-Taloudellista turvaa
-Elämänhallintaa
-Viisautta ja rauhallisuutta
Kommentit (69)
Ei tykkää. Hommataan ne kesämökit ja autot sitten yhdessä saman ikäisen miehen kanssa. MIksi edes haluaisin istua jonkun papan kanssa hienolla kesämökillä? Kavereita ei päästä kuitenkaan sinne bileisiin, kun pappa menee nukkumaan jo klo 23.
N23
Minä kyllä menen nukkumaan jo kello 9 illalla. Terveisin 50v valkoinen heteromies
Ei kiitos,en halua vitjamunaista ja haisevaa vanhaa ukkoa joka odottaa minun siivoavan kuin joku terminaattori.
Mieheni on 4 vuotta nuorempi. Ex oli 5 vuotta nuorempi. Kaksi sitä edeltävää exää oli 10 vuotta minua vanhempia, eikä ne kumpikaan kestäneet sitä, että olin nuori ja kaunis. Kumpikaan ei ollut viisas eikä rauhallinen, eivätkä edes tarjonneet taloudellista turvaa.
Ei kuule onnistu että mies on tytön isän ikäinen. Nuorten naisten mielestä onneksi vanhemmat miehet ovat kuvottavia.
Kyllähän se sopisi. Mies kupsahtaa,niin nautin sen varoista sitten vielä ainakin 30-40 vuotta,kun naiset elää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos,en halua vitjamunaista ja haisevaa vanhaa ukkoa joka odottaa minun siivoavan kuin joku terminaattori.
Mulla on jo palkattu siivooja. Vähän vain tuoksahtaa.
Miksi miehille eivät kelpaa nuoret naiset silloin, kun ovat itsekin nuoria? Miksi nuoria naisia pitää alkaa piirittää vasta, kun oma päiväys on mennyt?
Mun mies on 5 vuotta minua nuorempi
Mieheni on n 3 vuotta vanhempi ja minä tarjoan hänelle ihan kaikkea samaa kuin 35 vuotta sitten. Yksikään nuorempi nainen ei hänen selkäkipujaan ja öisiä vessajuoksujaan kestäisi.
Missäköhän haavemaailmassa aloittaja elää? Jos olisin miestäni 10-20 vuotta nuorempi, olisin aikoja sitten ottanut nuoren rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy sille miksi naiset tykkää vanhemmista herrasmiehistä on se että iän myötä miehen tulot ja varallisuus kasvaa hyvin usein. Joku +50v herrasmies saattaa jo tienata hyvin ja sillä on kesämökkiä,hienoa autoa ja hieno asunto. Tämän takia ne parikymppiset neitokaiset tykkää :)
Löytyy Rolexia ranteesta, ou jee 👴🏻👍😎
Naisen sopiva ikä saadaan laskettua kaavasta 16 + miehen iän neliöjuuri.
Eli esim. 40 vuotaalle miehelle 16 + 40^0,5 => 22,3 vuotta on sopiva naisen ikä.
Vierailija kirjoitti:
Just aloin seurustella 15 vuotta nuoremman miehen kanssa! Kuulemma eivät tykkää nuoremmista naisista.
Varmaan uskotaan joo. . .
Ja miksei nuorempi mies pystyisi noita tarjota?
Ei vanha mies pysty pitämään itseään nuorempaa naista seksuaalisesti tyytyväisenä. Kannattaa enemmin etsiä hiukan itseä vanhempaa naista.
Entä jos on noita jo omasta takaa?
N24
Vierailija kirjoitti:
Ei vanha mies pysty pitämään itseään nuorempaa naista seksuaalisesti tyytyväisenä. Kannattaa enemmin etsiä hiukan itseä vanhempaa naista.
Mitä se naisen tyytyväisyys tähän liittyy?
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D