Kun oma aviomies ei koskaan kehu ulkonäköäni ja minulla on paha mieli siitä
Olen 29-vuotias nainen. Mielestäni ihan nätti ja hoikka. Olen saanut kehuja aiemmin muilta miehiltä. Mutta aviomieheni se vaan ei osaa. Olen sanonut hänelle suoraan, että tarvitsen huomiota edes joskus, vaikka ennen seksiä olisi kiva kuulla, että hän pitää mua kauniina. Mutta ei. Mikä tähän on syynä? Sitten jos nostan aiheen puheeksi niin hän sanoo, että pitää mua kauniina. No ei siltä tunnu. Joskus jos olen laittautunut ja pukeutunut erityisesti, saattaa hän todeta, että näytät hyvältä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti: Paitsi ettei ole samaa periaatetta ensinkään. Kehu-hommassa sinä kaipaat kehuja. Sinä haluat tuntea olosi hyväksi. Sekstaamisessa lähtökohta on että sama toimitus saa molemmat tuntemaan olonsa hyväksi.
Ei seksi fyysisenä aktina välttämättä aiheuta minkäänlaista hyvänolon tunnetta. Ellei mies ihaile ja kehu, niin ei minulla ainakaan seksuaalinen halu herää lainkaan. Silloinhan tuntuu, että mies haluaa vain reikää, eikä minua.
Vierailija kirjoitti:
Onni on hiljainen ja vakaa mies. Kyllä sen katseesta näkee miellyttääkö miehen silmää. Pelimiehet kyllä lirkuttavat näitä kehujaan, mutta ne lirkuttavat niitä kaikille. Jos mies ei saa sinusta tarpeekseen, ei siinä sanoja tarvita.
No nämä "kerron jos tilanne muuttuu" -miehet eivät käsittääkseni yleensä ole niitä, jotka eivät voi heretä tuijottamasta ja hemmottelemasta naistaan.
Harva mies saa naiseltakaan kaikkea mitä haluaisi. Mitään kehuja miehet eivät todellakaan tarvitse.
Paha mieli? Nii kuin pikkulapsella joka ei saakkaan haluamaansa, voi herranjumala, aikuinen? ihminen
Paha mieli? Niin kuin pikkulapsella joka ei saakkaan haluamaansa, voi herranjumala, aikuinen? ihminen
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli? Nii kuin pikkulapsella joka ei saakkaan haluamaansa, voi herranjumala, aikuinen? ihminen
Nämä ovat niitä tunnetaitoja. Ihan samat tunteet meillä aikuisilla on kuin lapsillakin, ja ne on hyvä tunnistaa ja uskaltaa nimetä.
Olen mies, ja eipä minuakaan exä kehunut avioliiton aikana hyvännäköiseksi, vaikka olen komea.
Mun mies ei kommentoi mitään. Ei huomaa edes jos meikkaan ja laittaudun tai olen ostanut uusia vaatteita. Olen mielestäni ihan kivannäköinen ja normaalipainoinen. Turhauttaa.