Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovistestistä

01.03.2007 |

Moi! Kakkosta yritetään, eikä meinaa millään tärpätä, joten tänään turvauduin ekaa kertaa elämässäni ovistesteihin. Taidan olla kuitenkin hieman myöhässä kierron suhteen, sillä tänään on kp 16/28. Testasin kuitenkin, ja testiin tuli ihan haalea viiva. Onko se niin, että se testin mittaama hormoni alkaa jo hävitä heti oviksen jälkeen, eikä testi näytä voimakasta viivaa kuin esim. päivän?

Meillä siis sellainen tilanne, että eka lapsi tärppäsi 3. kierrosta eli toisesta säännöllisestä pillereiden lopetuksen jälkeen. Toista aloimme yrittämään 7/06, ja 3. kierrosta tulin raskaaksi, mutta se päättyi km vkolla 7 (spontaani). Tämän jälkeen kävin gynellä tarkastuttamassa tilanteen, ja kaikki näytti olevan kunnossa. Ei ultrannut. Km:n jälkeen kierto on jatkunut täysin säännöllisenä, ja nyt siis kolmatta kiertoa keskenmenon jälkeen elellään.

Missä vaiheessa olette menneet gynelle keskustelemaan tilanteesta? En luultavastikaan aio odottaa yhtä vuotta, vaan ajattelin kyllä tässä keväällä mennä yksityiselle.

Neuvoja kaivataan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mulla on ainakin ollut niin että vahva ovisplussa on ollut sen päivän vaan, muuten ei mitään, paitsi heti oviksen jälkeen on jäänyt muutamaksi päiväksi sellanen haalee viiva. näin mammaksin ja halpatestien testeillä ainakin.

Mun mielestä gynelle voit mennä ihan koska susta tuntuu, ei siihen sitä vuotta tarvita... meillä menossa nyt yk. 5, ja mullakin käynyt mielessä että kävisin tutkimuksissa, kun ei tunnu natsaavan:(

toivottavasti teillä osuisi pian tärppi kohdalleen!

Vierailija
2/2 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä vielä sanomani että km jälkeen oviksen aikoihin mulla on aika voimakkaat kivut alavatsassa ja selässä useamman päivän ajan. En tosin siis tiedä ovuloinko. Mielestäni kivut eivät olleet alkusyksystä yhtä voimakkaat. Eivätkä ennen ekaa raskautta. En muista tunteneeni ns. ovista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla