Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä jos näen toisinajattelijan kuka on nainen

Vierailija
16.01.2025 |

Nostan hattua suuresti. Vaikka hänen näkemyksensä eroaisivat omistani niin silti minä nostaisin hattua. Syy on yksinkertainen, se nainen on älyttömän rohkea ja se on ihailtavaa

Miehille on luontaista haastaa vallitsevia rakenteita, se tarkottaa että nainen on todella rohkea että uskaltaa lähteä siihen peliin mukaan koska se paskamylly mikä tulee vastaan on älyttömän iso :D

Jos ihan rehelliisiä ollaan niin mun mielestä mies ei edes ole mies jos hän ei koskaan haasta näkemäänsä vaan lukee jotain valtamediaa ja hyväksyy aina kaiken ja uskoo kaiken sellasenaan

Jos täällä on rohkeita naisia niin shoutoutit teille :) !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/3 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut koko ikäni toisinajattelija. Vasta ihan viime vuosina virallinen linjakin on alkanut lähentyä mun näkemyksiä. Kasvissyönti ja eläinten oikeudet oli ennen todella vallankumouksellista toisinajattelija, joka tuomittiin kaikessa mediassa jne. Samoin luonnonsuojelu ja ilmastonmuutoksesta varoittelu. Kaikkein paheksutuinta toisinajattelua on kuitenkin ollut humaanimman päihdepolitiikan kannattaminen. Siitä suunnilleen lynkattiin.

Siinä sulle toisinajattelua, johdonmukaisesti viimeiset 30-40 vuotta.

Nykyään itseään toisinajattelijoiksi kutsuvat edustavat lähinnä sitä linjaa, mikä on on ollut valtavirtaisesti hyväksyttyä viimeiset vuosikymmenet ja vuosisadat. Lampaat 😉. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä sovinismia. Miehethän vallitsevia rakenteita yleensä on tukeneet, ja naiset pyrkineet muuttamaan 🤔. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi