Yksi asia jonka olen tajunnut iän myötä on, ettei ole mikään ansio olla nainen josta moni mies on kiinnostunut
Kommentit (53)
Naiset löytää AINA seuraa.
Yleensä tosin kelvotonta, mutta tosiaan, se että seuraa on tarjolla, ei kerro naisesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnette kummallisia miehiä.
Väitätkö, etteivät suuri osa miehistä ole kroonisesti kauniiden naisten pimpin perässä? Missä päin Suomea ne sisäisen kauneuden näkevät asuvat, kun on niin paljon noita kummallisia tullut vastaan?
Mä kyllä väitän juuri niin. Itse olen aina saanut paljon huomiota miehiltä ja taidan olla kait sitten mukiin menevän näköinen. En ole saanut pimppivonkauksia kuin baarissa ja uskon siellä niitä saavan kaikki, ihan ulkonäöstä huolimatta. Miehet hakeutuu kyllä seuraan, tekee mielellään palveluksia, kutsuvat lounaille ja ovat monessa avuksi, muttei kukaan ole kyllä suoraan pimppiä koskaan vongannut.
Olisi kamalaa jos olisi naisella itsekäs mies, joka pitää vaan naisia alustana tarpeille. Hyi. Kuka haluaa sellaista. Ei se rakkaus asu alaosassa.
Vierailija kirjoitti:
"Sä pariuduit viimeisenä kun ei löytynyt kunnollista mallipojan ulkonäköä omaavaa herrasmiestä. Tavallinen toyotamies ei kelpaa"
Eri, mutta ongelma on juuri se että ne tavalliset toyotamiehet ei lähesty ollenkaan, jos olet ulkonäön perusteella kovin suosittu. Mä ainakin olisin halunnut just semmoisen. Ulkonäöllä eikä rahoilla ei väliä, tavallinen perhekeskeiset arvot omaava mies oli mitä halusin. Mutta ne ei minua lähestyneet, vaan ne kaikki sekopäät, yhden illan jutun perässä olijat, yms.
No mikset lähestynyt itse sinua kiinnostavia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö, etteivät suuri osa miehistä ole kroonisesti kauniiden naisten pimpin perässä? Missä päin Suomea ne sisäisen kauneuden näkevät asuvat, kun on niin paljon noita kummallisia tullut vastaan?
Mä kyllä väitän juuri niin. Itse olen aina saanut paljon huomiota miehiltä ja taidan olla kait sitten mukiin menevän näköinen. En ole saanut pimppivonkauksia kuin baarissa ja uskon siellä niitä saavan kaikki, ihan ulkonäöstä huolimatta. Miehet hakeutuu kyllä seuraan, tekee mielellään palveluksia, kutsuvat lounaille ja ovat monessa avuksi, muttei kukaan ole kyllä suoraan pimppiä koskaan vongannut.
Ajatteletko siis, että nuo seuraasi hakeutuvat miehet haluavat vain näyttäytyä seurassasi kohottaen omaa statustaan koska kaunis naisseuralainen? Älä nimittäin vaan mene siihen ansaan, että olet vain niin ihana ihminen että he haluavat tehdä ilmaisia palveluksia. Ihminen on pääsääntöisesti jäätävä opportunisti, ja halu hyötyä tavalla tai toisella on vakio. Jos ei pillua, niin jotakin ainakin.
Mä aina teininä ihmettelin, miksi vanhemmat miehet koki tarpeelliseksi mainostaa että olen niin kypsä/ihana/fiksu/ihan erilainen kuin muut nuoret tytöt. Miksi teiniä kiinnostaisi, mitä vanhempi mies ajattelee? Muutenkaan en kokenut, että olisi erityisen hienoa olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tosin kelvotonta, mutta tosiaan, se että seuraa on tarjolla, ei kerro naisesta yhtään mitään.
Ärsyttää lukea tätä täältä milloin mistäkin ketjusta, kun koko ikänsä on saanut olla joka paikassa TÄYSIN RAUHASSA. Ja ei, en ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole joo. Mä huomasin jo jossain 25 vuoden iässä, että se että sain ulkonäköni takia paljon huomiota oli itse asiassa este kestävän parisuhteen löytämiselle. Mua lähestyivät koko ajan parisuhteeseen ja perheenisiksi sopimattomat tyypit, siinä missä vähemmän ulkonäöllä huomiota herättävillä kavereilla oli kivoja, tavallisia poikakavereita. Mun perässä juoksi ties mitkä alfachadit ja jännämiehet, ja ne semmoiset "perusinsinöörityypit" jollaisen olisin itse halunnut, ei lähestyneet. Pelkkä yhden illan seksi ei minua kiinnostanut, joten mitään hyötyä en näiden itsevarmojen jännämiesten lähestymisistä saanut.
Pari kertaa seurustelin tuollaisten minusta lähestyneiden komeiden jännisten kanssa, mutta ne oli odotetusti onnettomia suhteita. Ekassa mies jatkoi biletyselämää parisuhteessakin, tuli pettämisiä jne. Toisessa en kiinnostanut miestä muuten kuin näyttelyesineenä ja pilluna ja tisseinä. Kaikki mitä puhuin, kyllästytti
Hieman samanlainen kokemus täällä, sillä erotuksella että sitten myöhemmällä iällä kun olen päätynyt parisuhteisiin kilttien ja kunnollisten miesten kanssa, olen joutunut huomaamaan ettei minulla ole mitään yhteistä heidän kanssaan, eikä nekään suhteet ole kestäneet. Mutta tottakai olen ollut "heidän tyyppiään" ihan vain ulkonäköni takia, ja itse olen nuoruuden jännisten jälkeen ollut vain iloinen siitä että olen vihdoin löytänyt kunnollisia miehiä, enkä itsekään ole tajunnut aluksi ettei sovita yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lukea tätä täältä milloin mistäkin ketjusta, kun koko ikänsä on saanut olla joka paikassa TÄYSIN RAUHASSA. Ja ei, en ole ylipainoinen.
Sama. Tai kyllä se helmi vielä löytyy. Helmi my ass.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena kyselen, mistä luulet sen johtuvan? Mä en ole saanut olla rauhassa 12-vuotiaasta alkaen. Enkä nyt tarkoita ilkeillä, mutta kiinnostaa.
Tajusin tämän, kun nuoruudesta aikuisuuteen asti jokainen exäni on kinunnut seksiä vielä eron jälkeen. Ei ole edes väliä, onko erottu hyvissä vai pahoissa väleissä. Seksipyyntö on aina tullut kk sisään erosta.
Siinä se on, mitä miehet kaipaa naiselta. Vakituista panosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena kyselen, mistä luulet sen johtuvan? Mä en ole saanut olla rauhassa 12-vuotiaasta alkaen. Enkä nyt tarkoita ilkeillä, mutta kiinnostaa.
En ihan oikeasti tiedä, en kai vaan jotenkin kiinnosta naisena. Olen aika tavis kaikin puolin, eli ei pitäisi olla mitään silmiinpistävän ärsyttävääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kauneus on se aloittajan tarkoittama kriteeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kauneus on se aloittajan tarkoittama kriteeri?
Ja aloittaja siis tarkoittaa ettei ole mikään ansio olla kaunis. Tästä olen kyllä eri mieltä.
Ei tosiaan ole mikään ansio että miehet on kiinnostuneita.
Ite ajattelen, että (ainakin suomalaisen) miehen kriteeri parinhaussa on se, ketä hän uskaltaa lähestyä. Se ei mene niin, että mitä kauniimpi, sitä enemmän lähestymisiä miehiltä.
Mä olen suht norminmukainen (hoikka, pitkähkö, sievät kasvot, pitkä paksu tukka, ystävällinen olemus), ja mua lähestyi vain harva mies. Monet katseli kaukaa mutta ei tulleet puhumaan. Miehillä on se tietty lammasmainen tuijottava katse, joilla he katsoo kaunista naista jolle eivät uskalla mennä puhumaan.
Sitten kun nuorena aikuisena hankin hammasraudat, miehet alkoikin lähestyä! Jotenkin ne raudat teki musta heille vähemmän pelottavan, ja sain huitoa rumimpia kauemmas mihin meninkin.
Miesten huomio ylipäätään ei ole se mihin naisen kannattaa panostaa. Se on enemmänkin rasite ja uhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumakin käy. Kunhan ei ole läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aww.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiinnostus on alkeellinen refleksi. Aivan sama, mitä ne selittävät. Ovat silti yksinkertaisia otuksia.
Suhtautumisessa naisiin, kyllä.
Minä taas löysin kivoja, kunnollisia miehiä vasta jäätyäni yksinhuoltajaksi. Lapsen isä poistui takavasemmalle, kun aikuisen ihmisten elämä ja vastuu lakkasi 40-v pikkupoikaa kiinnostamasta.
Yhtäkkiä maailma oli täynnä mukavia miehiä, jotka olivat liikuttavan tosissaan deittailemassa yh-äitiä. Kaikki toivoivat omaa perhettä ja lisää lapsiakin.