Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä tykkäyksiä laittavat

Vierailija
16.01.2025 |

Parikymppisenä oli naisseuraa aika harvakseltaan. Ihan oikein, koska olin p_rsaukinen ja vetelä luuseri, jolla oli koko elämä rempassa ja kasvaminen pahasti kesken.

Nyt mulla on reiluna kolmekymppisenä elämä kaikin puolin paketissa. Olen elämäni kunnossa ja se näkyy päällepäin. Koulut tuli käytyä ja vähän duuneja pohjalle ennen oman firman perustamista. Pulju tahkonnut sen verran, että löytyy velaton kolmio ja pari vuotta sitten ostin pienen purjeveneen. Seuraakin tuntuu riittävän.

Mietin vaan, mitähän annettavaa sillä ylipainoisella +-40v YH-äidillä on mulle, kun se laittaa tinderissä tykkäyksen.

Hassusti sillon kun mä halusin niitä oman ikäisiä naisia parin kympin kohdilla, mulla ei ollut mitään annettavaa, mutta nyt on vaan nappulat kääntyneet.

Semmosta se elämä on.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta noinkin. Mutta ei niiden sellaisten parikymppisten naisten kanssa ole enää henkistä yhteyttä 30-40 vuoden ikäisellä miehellä. Ne on kuin jostain eri maailmasta. Mieluummin ottaa jonkun oman ikäisen naisen. Ongelma vaan, että harva vanhempi nainen on enää ulkonäöltään kiinnostava. Ehkä parempi elää rauhassa sinkkuelämää ja jos joku potentiaalinen tulee kohdalle niin mikä ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän