Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 'bensarahaa', jos saa kyydin sähköautolla?

Vierailija
16.01.2025 |

Jos vaikka ennen maksoin samasta kyydistä 20e, niin entä nyt?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään,olen lukenut että sähköautolla autoilu on ilmaista.

Käytännössä joo. Nyt latasin pelkällä siirron hinnalla, 1,75 snt/khw. 100 km kohden tekee siis 0,35 €. Ei sellaisesta oikein kehtaa alkaa mitään "bensarahaa" pyytämään.

No älä pyydä. Minun aikani ei ole ilmaista vaikka sähkö olisi.

No sinun aikaasi ei käsittääkseni kulu sekuntiakaan siihen kun minä kyyditsen jotakuta?

Et ihan tämän ketjun terävin ole.

Vierailija
22/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä joo. Nyt latasin pelkällä siirron hinnalla, 1,75 snt/khw. 100 km kohden tekee siis 0,35 €. Ei sellaisesta oikein kehtaa alkaa mitään "bensarahaa" pyytämään.

Muuan taloyhtiö oppi kantapään kautta,mitä sähköauton lataus tosiasiassa kustansi.

No onneksi en ole taloyhtiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin pörssisähkökuskilta vähintään 5 euroa vaivanpalkkaa, koska hänhän tienaa pörssisähköllä.

Vierailija
24/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinun aikaasi ei käsittääkseni kulu sekuntiakaan siihen kun minä kyyditsen jotakuta?

Todennäköisesti olen.

Vierailija
25/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuski bensarahaa tarvitse, kun siihen sähkikseen ei voi bensaa tankata.

Vierailija
26/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tietenkään kun tepseliautojen kuskit aina kehu miten käytännössä ilmaista ajella.

Vaikka arvo tippuu kuin lehmän häntä ja viisinumeroinen summa odottaa kun akkupaketti vaihtokunnossa :D

Teppo taas vastailee omaan aloitukseensa potaskaa.

Vierailija
27/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olen.

Esität uskottavasti muuta.

-eri

Vierailija
28/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköauto kuluttaa lompakkoa noin 0,45€ kilometriäkohden jos huomioidaan sähkön kulutus,vakuutukset sekä hinnan alenema joka on noin 40% ostohinnasta 

Vierailija
29/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö sähköveroa et maksa ollenkaan?

Alle euroon jää siltikin sadan kilometrin kustannus. Se tarkka summa ei nyt ehkä ollut se oleellinen asia tässä, vaan se, että ajo on tosiaan käytännössä ilmaista niin en siitä kyllä kehtaa alkaa mitään korvaustakaan pyytämään.

Vierailija
30/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olen.

Esität uskottavasti muuta.

-eri

Huippuälykkäänä se on helppoa.

Vierailija
31/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköauto kuluttaa lompakkoa noin 0,45€ kilometriäkohden jos huomioidaan sähkön kulutus,vakuutukset sekä hinnan alenema joka on noin 40% ostohinnasta 

Hinnan alenemaa ei tarvitse huomioida, koska ainakaan minulla ei ole tapana maksattaa ostoksiani kavereillani.

Vierailija
32/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin bensa-autolla. Kyse on autonpidon kokonaiskulusta.

Vierailija
33/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri osti sähkö viton noin vuosi sitten 23000 eurolla ja nyt oli tarjonnut sitä autoliikkeille vaihtoon ja paras tarjous oli ollut 10700e. Autolla ajettu 53 tuhatta kilsaa. Minusta aika arvokkaita kilometrejä?

Vierailija
34/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman verran kuin bensa-autolla. Kyse on autonpidon kokonaiskulusta.

Ymmärrän tuon jos olet taksiyrittäjä, mutta enhän minä kotona kahveja kaverille keittäessä pyydä häntä maksamaan osaa asuntolainani koroista vierailuajalle jyvitettynä, niin miksi pyytäisin autoni pääomakustannuksia häneltä?

Vierailija
35/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri osti sähkö viton noin vuosi sitten 23000 eurolla ja nyt oli tarjonnut sitä autoliikkeille vaihtoon ja paras tarjous oli ollut 10700e. Autolla ajettu 53 tuhatta kilsaa. Minusta aika arvokkaita kilometrejä?

Mieti, että alle 5 vuotta niin sähköauto on enää ainoa vaihtoehto. Marinin hallitus sitoutti suomen päästösopimuksensa kanssa tähän.

Vierailija
36/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka sai sähköViton noin viton halvalla? Cool story bro.

Vierailija
37/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vito ei dieselinä ole ollut mikään ongelmaton auto. Taitaa ongelmia riittää myös sähköversioissa.

Ei noita autoja ihan käsistä revitä, siihen viittaa jo tarjouskin.

Vierailija
38/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinnan alenemaa ei tarvitse huomioida, koska ainakaan minulla ei ole tapana maksattaa ostoksiani kavereillani.

Ihan sama kuka maksaa, mutta kilometriä kohden hinta on tuon verran edullisimmillaan. Mutta senhän sinä jo tiesitkin älykkäänä henkilönä.

Sinun kannattaisi käydä leikkauttamassa se mato pois jalkojesi välistä niin tuntisit itsesi kokonaiseksi ja olisit vihdoinkin sinut itsesi kanssa.

Vierailija
39/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö taksilla puolilmaseksi saman matkan? Jos kävis sähköllä?

Tietty maksat saman summan kun aikasempaa.

Sama vaikka kulkis sitten pelkällä rakkaudella 

Vierailija
40/57 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka sai sähköViton noin viton halvalla? Cool story bro.

Vaikka nettiautosta voit ostaa halvan viton. Se , että autoliikkeet eivät niistä juurikaan mitään hyvitä on vain kylmä fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän